PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det meste passer vel til grått. Så det er nok ett greit valg det. Ser ikke noe problem med de skoene og en grå jakke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Ja, gjør vel forsåvidt det. Grå er vel en farge du kan matche med mye annet. Går vel for den gråfargede da Vurderte sterkt en pen navy losjakke i fra Bruuns Bazaar, men den falt litt utenfor midt budsjett. Endret 26. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ifølge fargetabbelen passer grått med sort og hvitt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vil helt slippe unna totalt fargekræsj. Vil ikke skaffe meg et helt nytt klesskap for en jakke. Heller litt i mot grå, ettersom det ikke er så "standard", og skiller seg litt mer ut. I tillegg så har de aller fleste jakkene mine vært sortfargede. Jeg ville gått for grå. Mest fordi sort om vinteren i Norge på et så stort ytterplagg blir så depressivt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kommer vel litt an på hvilken gråfarge man velger da, om den er lys eller mørk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sant det, NgZ. Er en trist farge, i tillegg til at jeg begynner å gå lei fargen generelt. De aller fleste jakkene mine, spesielt vinterjakker, har vært svarte. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kommer vel litt an på hvilken gråfarge man velger da, om den er lys eller mørk. Klart det, men slev mørk gå er veldig mye "lystugere" enn sort. Ikke minst blir det lettere å kombinere grått med f.eks. et oransje skjerf eller noe annet med kratige farger. Om jakken er svart, blir det fort mer krasj md en annen farge med høy "metning." Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er helt enig med deg. Mitt svar var egentlig rettet mot Balthier842 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grått ser bedre ut enn sort i 99.99999999999999999999999999 % av alle tilfeller. I tillegg går grått til stort sett alt, og sort går til stort sett ingenting. Ganske enkelt valg imo... 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Teater, opera og ballett, kjør på, men musikaler? Neh...... Chrizzy B: Håper virkelig noen spurte hva du lo av. Max kleinhet. Jeg prøvde å få det til å virke som jeg hostet, noe som feilet totalt. Så ja, max kleinhet. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 omg musikal er faktisk dødskult. Jeg skulle gjerne sett Grease. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvilke andre "støvler"/boots anbefaler dere til årstidene vi får inn i, bortsett fra Chelsea Boots? Liker Chelsea Boots, men kan være greit med alternativ. Gjerne noe man kan få tak i over disk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Chukkas og/eller Desert Boots. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Brogue boots og vanlige boots typ C&J Keswick. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jobben spanderer jul på meg i Thailand, og det blir ca. 3 dager i Bangkok. Noen som vet om en dugelig skredder? Rajawongse Er en artikkel om de fra 2004 her. Det er bare et par stopp med Skytrain fra kjøpesenterne som ligger rett ved siden av hverandre og er koblet sammen med overganger over bakken og til Skytrain. Edit: Mener Rajawongse har blitt nevnt på SF også, men skal ikke si noe 100%. Endret 26. september 2011 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jobben spanderer jul på meg i Thailand, og det blir ca. 3 dager i Bangkok. Noen som vet om en dugelig skredder? Rajawongse Er en artikkel om de fra 2004 her. Det er bare et par stopp med Skytrain fra kjøpesenterne som ligger rett ved siden av hverandre og er koblet sammen med overganger over bakken og til Skytrain. Oi, takk! Skal ta en tur. Har bare 3 dager i Bangkok før sjefen insisterer på å stikke til Phuket for å henge på stranda Håper de greier å få til noe MTM greier på den tiden, greide de i hvertfall i Vietnam i sommer :---D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Oi, takk! Skal ta en tur. Har bare 3 dager i Bangkok før sjefen insisterer på å stikke til Phuket for å henge på stranda Håper de greier å få til noe MTM greier på den tiden, greide de i hvertfall i Vietnam i sommer :---D Ja, han skal vel til Phuket for å "henge på stranda". Kjent for det den plassen der Hvis du sender en mail med tidsskjema og hva du er ute etter burde de klare det på 3 dager. Jeg skulle dit jeg også, men siden jeg var så kort tid i Bangkok ble det til at jeg brukte en annen skredder der jeg bodde mesteparten av tiden.. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Får man sko fra Herring Shoe's til pris uten VAT? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Får man sko fra Herring Shoe's til pris uten VAT? Ja, når du oppgir at skolene skal til Norge blir VAT'en fjernet under "checkout". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Men så kommer vel moms, toll og frakt i tillegg. Endret 26. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå