Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jobben spanderer jul på meg i Thailand, og det blir ca. 3 dager i Bangkok. Noen som vet om en dugelig skredder? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Thrice var en liten tur i Thailand, kan spørre han, om ingen andre her vet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv. Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker. Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv. Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker. Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe L O L ! 6 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det må være tull. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Wat? Ser ikke folk på musikaler? Endret 26. september 2011 av multisync 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lolz. Musikaler er jo konge da. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har ikke sett musikal i London, men musikal på f.eks. Broadway er jo konge! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lolz. Musikaler er jo konge da. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grease og Hairspray er vanvittig fete. Spytter på alle som mener noe annet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg så både Hair og The Phantom of the Opera på Broadway Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg så Billy Elliot i London. Ganske imponerende. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grease og Hairspray er vanvittig fete. Spytter på alle som mener noe annet. Spytt i vei. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Musikaler og teaterforestillinger er noe som aldri har interessert meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv. Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker. Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe Jeg har sett We Will Rock You på Broadway det var drit fett! Så det er jeg nok med på. Jeg har ikke noe i mot musikaler, selv om jeg er med glad i Opera. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv. Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker. Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe L O L ! Fy faen, fkm, jeg lo så høyt at jeg foreleseren faktisk stoppet opp i forelesningen. Anewz: Jeg skal ditt med dama (legg merke til hunnkjønn ) og to andre. Te eller musikal er dessverre ikke min gate, men en pint på pubben er jeg fort med på! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Teater, opera og ballett, kjør på, men musikaler? Neh...... Chrizzy B: Håper virkelig noen spurte hva du lo av. Max kleinhet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Klart man må se en musikal om man er i London, og ikke har sett musikal der før. Et must. Har sett både We Will Rock You og Mama Mia (ikke mitt førstevalg, men.. ), gode opplevelser begge deler. Endret 26. september 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Tenkte snart å kjøpe meg en pea coat/losjakke før vinteren slår totalt inn, og jeg bytter til noe mye tykkere. Står mellom en gråfarget og en svartfarget. Navy ville nok vært det beste fargevalget i mitt syn, men har ikke funnet noen jeg liker, og som ligger på mitt budsjett. Så.. grå eller svart? Spørsmålet mitt er vel egentlig hvilke farger som går med grått. Tenkte snart å gå til innkjøp av et par Herring Goodwood i brunt. Vil det gå sammen med grått? Vil helt slippe unna totalt fargekræsj. Vil ikke skaffe meg et helt nytt klesskap for en jakke. Heller litt i mot grå, ettersom det ikke er så "standard", og skiller seg litt mer ut. I tillegg så har de aller fleste jakkene mine vært sortfargede. Endret 26. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det meste går vel med grått? Spiller Grease soundtracket på full guffe, fkm er invitert. Endret 26. september 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå