Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger nye sko, som er lekre, men også kan brukes nå om vinteren. Har kikket litt på urban i dag, var et par jeg likte (nike air sko) men vet ikke om de blir veldig fort våte av å traske rundt i snø :thumbdown:

 

Var noen andre nike air sko der med gore-tex, det er de styggeste skoene jeg noen gang har sett! :(

Lenke til kommentar

Her ligger en hyperkort «introduksjon» til Dior Homme, så dere kan være beredt før jeg finner på å poste noe ny galskap her... :)

 

ZiroN: Du burde først finne ut litt om hva du synes er greie vintersko (altså, hvor varme de skal være/hvor mye fuktighet de skal tåle osv) og hvor mange par sko du kan tenke deg å bytte mellom. Har man fire-fem par sko man kan bytte mellom rimelig jevnt tåler skoene faktisk å bli våte, fordi de da får veldig god tid til å tørke.

 

Jeg ville foreslått noen par Chelsea boots, men det kommer helt an på dine preferanser og stil ellers.

Lenke til kommentar

Det finnes mange forskjellige måter, den enkleste er bare å holde tørklet på midten, riste det forsiktig, for så å dytte det ned i lommen (med det som egentlig er sentrum av tørklet opp av lommen), så er det bare å dandere det pent. Om du er ute etter andre løsninger er det bare å si fra, så skal jeg se om ikke jeg finner noen beskrivelser.

Lenke til kommentar
Slenger meg inn i tråden jeg!  :) Har ikke orket å lese hele posten, men noen som vet om noen bra nettbutikker i usa ol. som har billige merke klær etc. som kan sende til norge?

5266167[/snapback]

 

Burde vært en samling for dette :/

 

Kjenner ikke til noen i USA, men det er en i Sverige som selger mye merkeklær, men vet ikke om det er noe særlig billigere enn i Norge (butikk).

 

Zoovillage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...