cbfn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Utenpå. Punktum. fkm: Nå snakket ikke jeg om hvite t-trøyer da. T-trøyer kjøper jeg fra H&M eller noe på salg, gensere og piquer derimot. Kavinsky: Cool story, bro. Det var bare et eksempel. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ang. den "duffle coat"-saken fra Burberry: er det ikke litt stusselig med ullblanding på en såpass dyr jakke? Altså, mtp. at man får tilsvarende jakker i rent ull fra f.eks. PRL langt billigere. Uansett, så var den veldig pen -- men smertegrensen min for en jakke går på rundt 5000 kroner; er tross alt student. Edit: eller er "wool mix" f.eks. del merino del "vanlig" ull? Endret 22. september 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Utenpå. Punktum. fkm: Nå snakket ikke jeg om hvite t-trøyer da. T-trøyer kjøper jeg fra H&M eller noe på salg, gensere og piquer derimot. Kavinsky: Cool story, bro. Det var bare et eksempel. Med en oppbrett da eller? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Definitivt ikke... du har vel bukser i riktig lengde vel? Jeg tar meg friheten til å kommentere at de forresten var grisestygge Endret 22. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har hørt rykter om at Christian B er kjæreste med Sophie Elise. Er dette sant? http://sophieelise.blogg.no/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Kavinsky: Cool story, bro. Det var bare et eksempel. Lol... Det var du som sa at jeans fra Tiger ser unektelig bedre ut enn WESC. Jeg bare påpekte at et par standard WESC-jeans ikke skiller seg så mye ut. Endret 22. september 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Definitivt ikke... du har vel bukser i riktig lengde vel? Jeg tar meg friheten til å kommentere at de forresten var grisestygge Du ville hatt skinnsko? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Tja... spørs til hvilket bruk, men cons er forbeholdt sommer ihvertfall, og da skal de være plaine. Jeg har både skinnsko og noen i goretex til vinterbruk. Endret 22. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja... spørs til hvilket bruk, men cons er forbeholdt sommer ihvertfall, og da skal de være plaine. Du har bare dårlig smak vettu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja... spørs til hvilket bruk, men cons er forbeholdt sommer ihvertfall, og da skal de være plaine. Du har bare dårlig smak vettu Yeeeeah...... Han har dårlig smak ja........... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Seff, han liker jo ikke überphete brune forede converse med taubåt-såler. Tuut-tuuut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja... spørs til hvilket bruk, men cons er forbeholdt sommer ihvertfall, og da skal de være plaine. Du har bare dårlig smak vettu Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har hørt rykter om at Christian B er kjæreste med Sophie Elise. Er dette sant? http://sophieelise.blogg.no/ Score, Christian! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du har bare dårlig smak vettu Det er ingenting som heter "dårlig smak". Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Haha, "noob overload". Visse her inne som har fått litt for god e-swagger... Gikk selv for en cardigan! Gleder meg til SF flommer over igjen med disse tingene, skulle gjerne hatt en cableknit crewneck samt en cableknit turtleneck. Har bare sett én tråd hittil. Reell sjanse for at jeg slår til på noen sånne tilbud selv... I alle fall greit med tanke på at jeg skal bo i USA nå, så hele postprosessen blir antakeligvis en del lettere. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Da var en halfzip i 100% cashmere fra PRL på vei i posten. Den er i S, så vist den er for liten håper jeg noen andre vil ha den for en liten sum Du får sende en pm hvis den blir for liten Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 D&G over og ut. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Haha! Herregud. Uansett: Er det noen stoffer (som polyester) jeg burde styre unna når det kommer til lommetørkler? (PS eller hva dere kaller det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå