EB_Veyron Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er jo en prioriteringssak. Dessuten er det forskjell på å ha råd til en dyr ting og å faktisk kjøpe den. Men jeg tror nok de som kjøper klesplagg til en pris såpass langt over snittet som det som ble nevnt tidligere har råd til å få i både pose og sekk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For alt dere vet kjøpte han half-zippen for 100$ på styleforum, noe som ikke akkurat er en avskrekkende pris, ei heller for en student - sett at man har interessen for klær, selvfølgelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det var vel snakk om Burberryjakken til 8000 tror jeg... 3 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva dere reagerer sånn på. De aller fleste studenter jeg kjenner kan ta seg råd til det meste de har lyst på. Nå er det en viss forskjell på å ta seg råd til og å si at 8000 er en fin pris, men det kommer vel an på prioriteringer, ja. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 ^ Enig der. Og jeg lurer veldig på hva enkelte her mener er en dyr jakke hvis 8000 kr er en fin pris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Herregud, halve landet har en Canada Goose. Da er ikke 8000 for en Burberryparkas så alt for ille... Jeg ville mye heller hatt den en CG Snow Mantraen min f.eks. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva dere reagerer sånn på. De aller fleste studenter jeg kjenner kan ta seg råd til det meste de har lyst på. Hvor mange her er det ikke som har Mac f.eks.? Jeg har ikke Mac - no swagger =( Jeg nekter å betale mer for mindre og samtidig støtte en forferdelig bedrift... Men jeg ser poenget ditt og er enig. For min del handler det om kunnskap og interesse. Husker godt reaksjonen til modern da jeg avslørte prisen på Filson-veska da jeg møtte henne her om dagen: Hun: "Og den er bare laget av lerret?!" Jeg: "Det er jo lærdetaljer da mamma..." Selv synes jeg den var billig, spesielt tatt i betraktning hva du får for pengene. Men det sier jo litt om de forskjellige holdningene der ute. Theodore har nok muligheten til å kjøpe et plagg til 8k uten å bli nervøs, men jeg blir likevel litt paff når folk snakker om slike store kjøp på en så dagligdags måte. For min del er det en stor investering ikke et kjøp som hadde skjedd på impuls. Men alle har selvfølgelig forskjellige utgangspunkt. Endret 22. september 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da var en halfzip i 100% cashmere fra PRL på vei i posten. Den er i S, så vist den er for liten håper jeg noen andre vil ha den for en liten sum Gikk selv for en cardigan! Gleder meg til SF flommer over igjen med disse tingene, skulle gjerne hatt en cableknit crewneck samt en cableknit turtleneck. Har bare sett én tråd hittil. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Har du en viss anelse når det skjer? Prøver å følge med på eBay, men der er det ganske skrapa. E: Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å kjøpe gensere og t-skjorter fra H&M etc., når man får PRL på eBay for samme prisen. Endret 22. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) T-trøyene mine fra H&M holder akkurat like bra som de jeg har fra PRL. Kan kanskje ha noe med at jeg kanskje bruker t-trøye ca. en gang annenhver uke, men uansett... Endret 22. september 2011 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva dere reagerer sånn på. De aller fleste studenter jeg kjenner kan ta seg råd til det meste de har lyst på. Hvor mange her er det ikke som har Mac f.eks.? Godt poeng, jeg kjøpte jo i sin tid en PC til 10k og snakket stadig om å kjøpe meg nye komponenter. Derimot ble jeg oppdratt til å tro at klær fra Sparkjøp var en finfin deal, så det sier seg jo litt selv hvorfor jeg reagerer på når det snakkes om kjøp av jakke til 8k. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De ensfragede t-skjortene mine fra h&M holder absolutt godt i forhold til prisen, men takk for linken. Kan fort bli et kjøp eller to. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kjøpte disse, buksa "inne" i skoen eller uten på? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Joda, men det er som å si at buksen min fra WESC (teoretisk sett) holder like lenge som den fra Tiger. Ja, de er sikkert omtrent likeverdig iht. holdbarhet, men den fra Tiger ser unektlig bedre ut. Hvis du kunne velge mellom en hettegenser fra L.O.G.G. eller en half-zip fra PRL, så er vel valget ganske lett? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) De ensfargede t-skjortene fra H&M, gjerne med v-hals, har jeg ingen ting å utsette på når det kommer til utseende eller passform. Er forøvrig enig i siste utsagn, kunne tenke meg flere half-zips. Endret 22. september 2011 av Atald Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Joda, må si meg enig det, personlig har jeg flest 0-hals fra Volt og v-hals fra Samsøe Φ Samsøe som har holdt seg bra gjennom mye bruk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Joda, men det er som å si at buksen min fra WESC (teoretisk sett) holder like lenge som den fra Tiger. Ja, de er sikkert omtrent likeverdig iht. holdbarhet, men den fra Tiger ser unektlig bedre ut. Hvis du kunne velge mellom en hettegenser fra L.O.G.G. eller en half-zip fra PRL, så er vel valget ganske lett? Det er hvite t-trøyer det er snakk om. Den eneste forskjellen er at det er et lite rl-merke på de fra prl. Jeg driter egentlig i det uansett. Jeg bruker aldri t-trøye offentlig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Joda, men det er som å si at buksen min fra WESC (teoretisk sett) holder like lenge som den fra Tiger. Ja, de er sikkert omtrent likeverdig iht. holdbarhet, men den fra Tiger ser unektlig bedre ut. Hvis du kunne velge mellom en hettegenser fra L.O.G.G. eller en half-zip fra PRL, så er vel valget ganske lett? Jeg har hatt et par ganske standard jeans fra WESC, de så ganske like ut som de fleste andre standard jeans. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kjøpte disse, buksa "inne" i skoen eller uten på? Noen innspill? Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da var en halfzip i 100% cashmere fra PRL på vei i posten. Den er i S, så vist den er for liten håper jeg noen andre vil ha den for en liten sum Du får sende en pm hvis den blir for liten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå