Balthier Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 vel, var en skikkelig fin ullgenser med sånn pinne-knapper. real classy ikke meg i det hele tatt men fikk litt hjelp av dama. også en veldig nice berburry parkas, sko og ei stripa skjorte te. Nice! skulle tatt bilde men har ikke kamera sorry! passet vel egentlig bedre i gledesutbrudd hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Berburry Nice one! 3 Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forslag til noen butikker i København? Jeg trenger egentlig ingen ting, men har alltid lyst på en ekstra skjorte eller tre. En trenchcoat hadde også gjort seg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Kjøpesenteret ved navnet "Illum" er kanskje verdt å stikke innom, master air. Er vel det eneste jeg husker fra den gangen jeg var i København "Strøget" er vel den mest kjente, og kanskje den beste handlegaten, og jeg tror Illum-senteret ligger der. Ellers så har du Fisketorvet Shopping Center. Var innom der, men kan ikke si jeg fant så mye aktuelt. Hørt at Fields også er anbefalt, men å ta turen dit rakk jeg ikke. Når det gjelder småbutikker og enkeltbutikker er jeg helt blank. Endret 22. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Strøget er en selvfølge, skal bo rett ved. Var mer om noen hadde konkrete forslag til butikker. Om noen har forslag til noen gode sko butikker hadde det også vært hyggelig. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Prada har vel en butikk i København. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Berburry Nice one! Den nye Burberry-parkasen er faktisk ganske fin. Så den på S&S i dag, og var <-> så langt fra å kjøpe den. Fin pris også, ca. 8000, tror jeg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har noen link til den nye Berburry-parkasen? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har noen link til den nye Berburry-parkasen? Finner den ikke på nettet dessverre. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tok en kikk på Burberry-siden selv, fant denne duffle coaten. Som jeg fikk skikkelig lyst på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har sett på den selv, skal kjøpe den når jeg drar til London 1. oktober. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Den nye Burberry-parkasen er faktisk ganske fin. Så den på S&S i dag, og var <-> så langt fra å kjøpe den. Fin pris også, ca. 8000, tror jeg. Oi, må visst ta en titt innom S&S snart. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da var en halfzip i 100% cashmere fra PRL på vei i posten. Den er i S, så vist den er for liten håper jeg noen andre vil ha den for en liten sum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må si jeg blir noe satt ut av at dere snakker om å kjøpe slike plagg til flere tusen som om det var å bestille en pizza. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Litt enig med Milanjo, men alt kommer jo an på prioriteringer. Selv går jeg på skole, og har ikke jobb, så kan ikke gjøre annet en å beundre klærne (og prisene) som ofte blir nevnt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må si jeg blir noe satt ut av at dere snakker om å kjøpe slike plagg til flere tusen som om det var å bestille en pizza. Glad eg ikkje er den einaste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva dere reagerer sånn på. De aller fleste studenter jeg kjenner kan ta seg råd til det meste de har lyst på. Hvor mange her er det ikke som har Mac f.eks.? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er en av dem som ikke har Mac. Synes ikke maskinen er verdt det, selv om jeg hadde hatt nok penger den gangen jeg kjøpte meg bærbar. Når jeg velger ut en bærbar, så kjøper jeg den ikke for status, eller fordi den er "kul". Jeg kjøper den for kvalitet og god maskinvare for pengene, noe jeg synes en Mac mangler. Når det kommer til kjøp av klær, kommer det jo ned til prioriteringer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva dere reagerer sånn på. De aller fleste studenter jeg kjenner kan ta seg råd til det meste de har lyst på. Hvor mange her er det ikke som har Mac f.eks.? Enig. "Flere tusen" er ikke kjempedyrt hvis man har lyst på en fin jakke som de det snakkes om her. Endret 22. september 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg har ikke Mac! Jeg kan forsåvidt skjønne at noen kan synes at det er litt spesielt, men jeg har heller ikke problemer med å bruke mye penger på klær selv om jeg lever på studielån og sparepenger..Det er greit å være student og skulle ha ett litt edrulig forhold til penger, men man skal jo ha råd til å leve og nyte livet litt allikevel.. Endret 22. september 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå