lokeland Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Her er det også en del. Noen av skjerfene er på tilbud til 39 £, som må sies å være en ganske god pris når man tar med i betraktningen at det er gratis frakt... Dæven, de har jeg visst greid å oversett når jeg har lurket på Country Attire. Har jo kikket på skjerf fra Johnstons før, men det var jo en herlig pris på disse. Lukter kjøp... 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nei, det er ikke shopped. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er dette standard på BI (antar det er der )? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 BI Oslo? I såfall skal jeg være på utkikk.. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, observert på BI Oslo. Skjorta er også alt for stor. Jeg sliter virkelig med å ikke si noe. Antatra: Det er ikke det enda. Bundy: The fuck? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Mindfuck - det er ingen lenger noen Bundy her 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ^^ Ser ut som en omsydd duk jo. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Her er det også en del. Noen av skjerfene er på tilbud til 39 £, som må sies å være en ganske god pris når man tar med i betraktningen at det er gratis frakt... interessant. Hva syns dere om fargen Grey Buchanan? Evt så får det bli dette Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg syns Grey Buchanan og Natural Mackellar er finest av de som ligger på 39 £. Black Watch er selvfølgelig et klassisk mønster, men personlig har jeg aldri vært en fan... Edit: Mer billige slips fra Drakes forresten... Endret 21. september 2011 av fkm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Nei, det er ikke shopped. Lol, det er meg... Ok, hvor mange her er det som går på BI Nydalen? Endret 21. september 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) ---- Endret 21. september 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, føler meg gammel nårdere snakker om herberger. Tror siste gangen jeg var på det var da jeg var 16. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har aldri bodd på et herberge/hostel. Spiste middag på et en gang vi var på svenskekysten med seilbåten, lol... Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva bør man ha av klær og tilbehør nå som det er høst? Hva er deres favoritter ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva er greia med noob-oversvømmelse? 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 "Er så utrolig få som bryr seg om mote i Norge ass, skikkelig trist" 1 uke senere "Hva er greia med at folk er interessert i mote, a?" 9 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Er veldig fornøyd med min Thin Finn nudie jeans raw denim, men problemet er at den er så trang rundt leggene at jeg mister blodtilførselen (beinet sovner). Kan prøve å vaske den nå for så å strekke den sidelengs når den er våt, men noen som kunne anbefalt en annen jeans med tynt stoff? Raw denim? Ingen som vet om en erstater? Endret 21. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nei, det er ikke shopped. Lol, det er meg... Ok, hvor mange her er det som går på BI Nydalen? Virker som det er nær 90 prosent. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) "Er så utrolig få som bryr seg om mote i Norge ass, skikkelig trist" 1 uke senere "Hva er greia med at folk er interessert i mote, a?" Det står masse i trådene rundt. Søk, les, og så kan du stille spørsmal annet enn "Hva er det som er hot/trendy nå?" o.l. Jeg går på Blindern, det gjør vel Vowels også. Henrik og Jude i Stavanger(?) Endret 21. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå