August. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Så dokumentaren om Pushwagner på kino i kveld. Kan anbefales. Kjente jo til kunsten hans og litt om han fra før av, men lærte mye mer om han som person i dokumentaren. Vil anbefale den jeg også. Fikk et litt annet inntrykk av han enn hva jeg hadde. Fyren virker veldig reflektert og bevisst, tross alle snodighetene hans. Utrolig trist at Pushwagner museet ved Akershus Festning ikke ble noe av til fordel for en ny kino... Endret 20. september 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ja, man merker at han har en del i toppen. Burde nesten kjøpt ett av verkene hans nå, det er nok en god investering. Btw: http://www.tjuvholmen.no/?did=9084863 Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg sitter bare å håper på at filmen skal gå verden rundt, så bildene jeg har øker enda mer i verdi Edit: Vet om galleriet. Tenker på det gamle renseanlegget som skulle gjøres om til enten kino, konserthall eller et Pushwagner museum. Kinoen trakk det lengste strået. Endret 20. september 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 De kommer nok til å stige en del i verdi etter hans død. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg gjorde det på "interrail". Setter det i anførselstegn fordi vi bare hoppet mellom byer med over 300.000 innbyggere, kjørte mye taxi og fløy mellom et par steder også. Det jeg kan si er at Lisboa har en utrolig høy standard på hostellene sine. Da jeg var på tur lå majoriteten av hostellene på Topp 10-listen i verden i Lisboa. I London var det mer partyhosteller. Er det en kortere ferie foretrekker jeg jeg hotell. Så lenge man ikke er redd for andre mennesker og ikke bor på de billigste hostellene fungerer det fint på lengre turer for å få ned budsjettet. De fleste hostel har dessuten dobbeltrom som oftest er en del billigere enn hva man får av hotellrom. Men for all del, hvis man synes man har råd til hotell så go for it. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det har vel mest å gjøre med at at om man skal på en kort tur vil man slippe det maset som ofte er på hosteller. Jeg storkoste meg på Goodnight Hostel i Lisboa når vi var en god gjeng på tur. Store fellesarealer hvor man kunne sitte med egen drikke osv. Er man på en kortere tur skal man gjerne "unne" seg en fin tur og velger hotell. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er jo utrolig sosialt, men jeg kan være enig i at det er deilig med hotell av og til også. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det ingen her som bor på hostel på storbyferie? Er vel det jeg har linket til ved Budget Places? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gikk ikke inn på siden og sjekket. Forsto det som at det var hoteller det var snakk om. Pleier å bruke hostelworld eller lonely planet selv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Pushwagner Må få sett den, digger fyren og kunsten hans. Sånn når vi først er inne på film, så Tree of Life i dag. Anbefales Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fotografien i Tree of Life var nesten nok til å gi meg gåsehud alene. Filmen om Pushwagner står på lista, men kjenner jeg meg rett tar det nok en stund før jeg får sett den. Faren min er veldig fan av Pushwagner (i tillegg til van Gogh) så kanskje jeg skulle dra med meg han og besøkt galleriet. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fotografien i Tree of Life var nesten nok til å gi meg gåsehud alene. Filmen om Pushwagner står på lista, men kjenner jeg meg rett tar det nok en stund før jeg får sett den. Faren min er veldig fan av Pushwagner (i tillegg til van Gogh) så kanskje jeg skulle dra med meg han og besøkt galleriet. Han har nettopp åpnet en ny utstilling der, så det er bare å dra Har ikke fått sett den enda, men håper å få gjort det i løpet av uken. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva syns folket om dette skjerfet? Gjerne se bort i fra logoen! Ser rød eller lilla best ut? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/morris-268/scarves-268122-47/ Det er jo ikke mulig å se bort i fra merket. Uansett er det fullt mulig å finne skjerf i 100% kasjmir til samme prisen. Ville heller gått for det. Kan du finne noen eksempler på det? Ikke at jeg ikke tror deg altså, hørtes bare meget interessant ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Feks her. Hadde ett derfra i fjor, men mistet det etter en fuktig kveld på byen. Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt i år også. De har butikk veg Grünerløkka. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Eller så har du alltids Ehaberdasher, Shopthefinest osv. Mange alternativer! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.ehaberdasher.com/servlet/the-12225/Corneliani-Scarf/Detail Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Her er det også en del. Noen av skjerfene er på tilbud til 39 £, som må sies å være en ganske god pris når man tar med i betraktningen at det er gratis frakt... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Er det ingen her som bor på hostel på storbyferie? På storbyferier er det vel 50/50 om jeg ender på hostell eller hotell, finner ofte greie priser på hotell hvis man sjekker litt rundt. På lengre turer bor jeg nesten utelukkende på hostell for å få ned budsjettet. Jeg er ikke så kresen, så lenge jeg får tak over hodet; jeg sover der bare uansett. FKM: det var ingen upris, og de ser jo ganske pene ut. Tror nesten jeg må bestille meg et par før vinteren kommer. Endret 21. september 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Blir det ikke toll/moms på disse tingene fra utlandet da, hvor mye det blir kommer jo litt an på hvordan det sendes. Bare husker da jeg bestilte meg band of brothers å¨blue-ray som kom på 212,- så ble det moms og dritt så totalprisen ble over 350,-. Sykt bittert for de 12,- over grensen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå