Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hei, er ute etter en ny jakke. Leter faktisk etter en helt plain svart jakke uten noe stiper osv og jakken skal være uten hette. Dette fordi jeg hater dobbelt opp med hetter ettersom jeg bruker hettegensere og vet det ser bra ut hvis jakka ikke har hette. Det er bra hvis jakka er smal i livet og ikke altfor lang. Altså en liten jakke. Noen som vet hvor man kan kjøpe dette på nettet/i Oslo? Maks ca 1000kr.

 

Leter også etter en hettegenser btw. Lei alt Moods/Lindeberg, uorginalt. Noen andre kule gensere i Oslo?

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er ute etter en ny jakke. Leter faktisk etter en helt plain svart jakke uten noe stiper osv og jakken skal være uten hette. Dette fordi jeg hater dobbelt opp med hetter ettersom jeg bruker hettegensere og vet det ser bra ut hvis jakka ikke har hette. Det er bra hvis jakka er smal i livet og ikke altfor lang. Altså en liten jakke. Noen som vet hvor man kan kjøpe dette på nettet/i Oslo? Maks ca 1000kr.

 

Leter også etter en hettegenser btw. Lei alt Moods/Lindeberg, uorginalt. Noen andre kule gensere i Oslo?

5260807[/snapback]

Prøvd H&M?

Lenke til kommentar
En dress på dressmann tror jeg du kan få for en tusenlapp, om jeg har fått med meg reklamen rett. Oisann. Bruker ikke folket her dress til jul? Nyttår? Mormors fødselsdag? Det er litt flere bruksområder på en dress enn et lite juleball...

5261625[/snapback]

Benytter enhver unnskyldning for aa snike meg inn i en dress. :D

Lenke til kommentar

Det er overhodet ikke alle som føler de har bruk for dress mer enn én gang i året, og hvis de i tillegg ikke har så mye å rutte med trenger de vel ikke å kjøpe en.

 

Ikke misforstå meg, jeg har ingenting imot å gå i dress. Hadde dress på siste skoledag før jul i fjor, og skulle gjerne gjort det samme i år også, men jeg er ikke på skolen den dagen :cry:

 

Edit: Det finnes jo mange alternativer til dress

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Urgh, jeg klikker snart..

 

Fremdeles ikke alle som har råd til å betale for en dress om de skal bruke den på f.eks. ett juleball.

5261605[/snapback]

 

Jeg dropper juleballet i år tror jeg. Sparer heller 2-4 k til projektor.

5262138[/snapback]

Jeg tenker mitt. Tenk på en jente som må ha en kjole hun neppe får brukt så mye. Du er heldig som kan kjøpe en dress du får mye glede av...

Lenke til kommentar

Forresten, til de som er ute etter billige dresser; jeg ville heller tatt en (kritisk) kikk på H&M enn å gå på Dressmann; om man holder seg unna de modellene med verst kvalitet (samt de med dobbel splitt og ekstrem innsving, det skulle vært forbudt!), får man en overraskende bra dress. Kvaliteten er fortsatt ikke fantastisk, men til prisen, 1500,- eller noe, ser det veldig bra ut. De har også noen modeller som er litt slankere, noe som burde passe nerder som ikke trener og konsekvent hopper over måltider rimelig bra.

Lenke til kommentar

Juleball er da en viktig begivenhet som man ikke skal kimse av! :) Som nevnt tidligere er det ikke spes dyrt å kjøpe en dress hos dressmann! Jenter digger dessuten gutter i dress...Tror ikke du stiller med den samme mojoen med en prosjektor!

 

Er jo heller ingen ting som å dra på byen i dress!

 

Edit: dobbeltpost forsvant igjen?

Endret av Hefla
Lenke til kommentar
Urgh, jeg klikker snart..

 

Fremdeles ikke alle som har råd til å betale for en dress om de skal bruke den på f.eks. ett juleball.

5261605[/snapback]

 

Jeg dropper juleballet i år tror jeg. Sparer heller 2-4 k til projektor.

5262138[/snapback]

 

Juleball er da en viktig begivenhet som man ikke skal kimse av! :) Som nevnt tidligere er det ikke spes dyrt å kjøpe en dress hos dressmann! Jenter digger dessuten gutter i dress...Tror ikke du stiller med den samme mojoen med en prosjektor ;)

 

Er jo heller ingen ting som å dra på byen i dress!

5262229[/snapback]

 

Hmm...carebear?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...