Henrik C Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Slitsom å lese gjennom postene dine. Jeg gikk for en kjempeenkel skalljakke fra Bergens da jeg trengte det til en tur og ikke hadde pakket med meg noe passende før jeg flyttet, og den fungerer greit. Er det snakk om å bruke den ofte ville jeg lagt litt penger i det, men dersom det er noe du kommer til å bruke et par ganger i året og ikke mer enn det vil Stormberg holde i lange baner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva syns folket om dette skjerfet? Gjerne se bort i fra logoen! Ser rød eller lilla best ut? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/morris-268/scarves-268122-47/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over. og hva vil du anbefale da? kom igjen a folks jeg trenger virkelig jakke nå Både Bergans og Helly Hansen produserer bedre skalljakker og forskjellen i prisen er verdt det. Skjønner at du ikke vil bruke 5000,- på en Norrøna-jakke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hva syns folket om dette skjerfet? Gjerne se bort i fra logoen! Ser rød eller lilla best ut? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/morris-268/scarves-268122-47/ Det er jo ikke mulig å se bort i fra merket. Uansett er det fullt mulig å finne skjerf i 100% kasjmir til samme prisen. Ville heller gått for det. Endret 20. september 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Om man ser bort i fra logoen så så det jo greit ut det der..Hva som ser best ut kommer veldig ann på hva du har tenkt til å bruke det til, men synes den lillafargen der var litt blass. En mørekre og litt kraftigere lilla hadde vært penere. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 æsj. egentlig er dessa glissne jakkene ikke noe særlig altså.. greit at vi bor på bjerget men ditta regn jakke greiene tar a... jeg får vel bare fortsette å leite da vel. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Se litt på hva slags materiale og membran det er brukt når du ser på skalljakker. Pusteegenskaper, vanntetthet, vinntetthet, holdbarhet... det varierer mye fra skalljakke til skalljakke - og spesielt når man ser på rimelige skalljakker er det greit å vite hva man vil ha. Om du ikke vet hva du vil ha, så er greie pusteegenskaper + behagelig materiale med litt stretch i et greit utgangspunkt for prioriteringer. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 det er akkurat det jeg mener.. disse skalljakkene er skikkelig fæle egentlig.. jeg liker sånne semi tykke jakker sånn som det er nå i været.. fan var på carlings og de har seriøst støgge jakker om dagen.. overalt.. det er et virus, jeg sverger. finner ikke jakke va i hele da og leita dammit Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg kommer nok til å gå for en budsjettvariant ja... er student, og vi skal egentlig på klassetur for å besøke International Maritime Organization (IMO). Så forslag til helt greie steder til en ikke så alt for dyr pris, men bra beliggenhet i forhold til ting taes godt imot. Theodore kommer med bra forslag ellers, men hotellet tror jeg vi venter med til jeg føler at det er noe jeg kan spandere på meg en eller annen gang Jeg og kjæresten har sverget til budgetplaces for å finne oss en plass å bo i Roma, Paris, London og Madrid. Alltid vært suksess. Du får sånn ca. bilde av rommene, nøyaktig lokasjon kontra viktige plasser og andre hoteller, brukererfaringer og brukerratinger. Ta en titt der! London er den dyreste plassen, og for meg å kjæresten var vi på ganske hardt reisebudsjett i London. Tre dager på et stusslig rom med ikke noen knagger og kun en enkel seng og delt bad. Og vi var kjempefornøyde, fin plassering og god seng. Samt at man ikke hørte ALT av hva naboen gjorde, og ikke minst at de ikke hørte alt vi gjorde. Tar du en kort reise så velg noe helt enkelt og ikke prioriter frokost i hotell, du får bedre frokost ute for en billig penge. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 base2stay Enkle og moderne rom til en ikke så altfor ille pris Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 base2stay Enkle og moderne rom til en ikke så altfor ille pris Hadde bare nettsiden deres funket så jeg så om det var ledige rom, og til hvilken pris hadde ting vært enda bedre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så dokumentaren om Pushwagner på kino i kveld. Kan anbefales. Kjente jo til kunsten hans og litt om han fra før av, men lærte mye mer om han som person i dokumentaren. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 base2stay Enkle og moderne rom til en ikke så altfor ille pris Hadde bare nettsiden deres funket så jeg så om det var ledige rom, og til hvilken pris hadde ting vært enda bedre Funket for meg. Kanskje noe feil med nettleseren din? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Liverpool funker, men ikke Kensington. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Begge funker for meg. Bruker Safari. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Begge funker her også, i chrome. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Funker her, så ikke ut som det var så gale priser der. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Funker ikke her, får beskjed om å ringe hotellet for å sjekke tilgjengelighet når jeg har spesifisert datoer og skal sjekke. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det ingen her som bor på hostel på storbyferie? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg gjorde det på "interrail". Setter det i anførselstegn fordi vi bare hoppet mellom byer med over 300.000 innbyggere, kjørte mye taxi og fløy mellom et par steder også. Det jeg kan si er at Lisboa har en utrolig høy standard på hostellene sine. Da jeg var på tur lå majoriteten av hostellene på Topp 10-listen i verden i Lisboa. I London var det mer partyhosteller. Er det en kortere ferie foretrekker jeg jeg hotell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå