Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ligger Paul Stuart og Pal Zileri på skalaen over godkjent/ikke-godkjent? Fant et par blazere som jeg likte og som virket greie nok.

Begge holder jevnt over god kvalitet, men det er greit å gjøre en individuell vurdering av plaggene uansett...

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å gå for en budsjettvariant ja... er student, og vi skal egentlig på klassetur for å besøke International Maritime Organization (IMO).

Så forslag til helt greie steder til en ikke så alt for dyr pris, men bra beliggenhet i forhold til ting taes godt imot.

Theodore kommer med bra forslag ellers, men hotellet tror jeg vi venter med til jeg føler at det er noe jeg kan spandere på meg en eller annen gang :thumbup:

Lenke til kommentar

FAnt liksom en helt ok brukbar skalljakke som jeg kunne tenkt meg i en knipe, ser jeg på pris: 4000 jøsses..

Prøvd XXL og Intersport?

Edit: Skalljakker behøver da ikke være så dyre, men tynnere betyr ikke billigere når det er snakk om teknisk tekstil.

Ja.. kunne kanskje tatt me en tur dit i morgen. hvor er de største butikkene av XXl og inersport. tror det er en xxl ve eldorado kino sant

Lenke til kommentar

Da har du virkelig lett på feil sted, for det ikke et problem å finne skalljakker til mye, mye mindre enn det.

For øvrig kan jeg nevne at det er faktisk mulig å redigere innleggene dine slik at du slipper å hele tiden poste et nytt for hvert tilskudd.

Edit: Jeg vet ikke hvor du bor (men regner med det er Oslo), men det er jo ikke verre enn å sjekke på nettsidene deres. Der vil du nok greie å finne nærmeste butikk.

^ Gjør heller slik som jeg gjorde her.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, men hva med andre type jakker. jeg liker den sportstilen best men også sånne semi tykke jean paul jakker. hvor finner jeg dem?

edit

var på en eller annen shop men de hadde skikkelig dårlig utvalg, tror de hadde sånn 2 jakker av den tykkelse og form som jeg var ute etter. du vet åssen jakke jeg mener sant?

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

hvor kan jeg kjøpe høstjakke i butikk? var på gsport, enten for dyrt eller tomt på lager. wtf

og jeg trenger jakke nå!

Sjekk ut Stormberg.

takk btw ser ut som de har stort utvalg, har du vært i butikken dems og sånn. fordi jeg liker å prøve varene sant, og håper de har alle jakkene i butikken også. :p

Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over.

å? hva har dem å utsette på kvalitè, hva angår Stormberg?

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

ok nå ringte jeg nettop ned i konsept butikken og det virker som man nesten må prøve plaggene da str varierer noe. men de skulle visst ha bra utvalg. jeg får gå å ta en titt da.

men samtidig hva er egentlig galt med stormberg re. kavinsky? :p

Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over.

attention! sry glemte quote :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...