AT1S Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvorfor må det være samtidig som jeg får firmabesøk fra New York... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så blir det vel mest sannsynlig London neste mnd. What to do, where to go and where to stay? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Where to stay: Mandarin Oriental Where to go: The Science Museum, V&A, Natural History Museum What to do: Shoppe. Selfridges, Harrods, Bond Street, New Bond Street, Savile Row osv. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg cFc Skrevet 20. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Lurer på hva vitsen er med å bruke flere tusen av kroner natten når man skal besøke en by for å se byen. Hvorfor ikke bruke rundt 3-4 totalt, på et standard hotell, så heller ha de flere tusen kroner igjen til shopping.. Bruker man en byferie rett er man strengt tatt på hotellet kun for å sove, våkne, gjøre seg klar, samt en tur innom eller to for å skifte til kvelden. Hva er da vitsen med et større rom o.l med bedre utsikt når man så og si ikke er der? Spesielt for en 20-åring blir jo dette latterlig, om ikke faren eier fem-seks bedrifter. Nå vet jeg jo ikke om dere kjenner hverandre og er klar over budsjett på forhånd da... Bruker man heller under 1000 kr per natt, som f.eks: http://www.budgetplaces.com/eg_offer_detail.php?checkin=2011-10-20&checkout=2011-10-23&city_id=9&guests=2&hotel_id=17996 får man eget bad og enda bedre beliggenhet. Kjapt eksempel. På det andre hotellet så jeg at det billigste lå på 400 pund per natt, så man får 3 netter til rimeligere enn en natt på det hotellet du linket til. For den prisen får man mye fint i Londons gater. Og dette var ikke en av de rimeligere fra budget places. Endret 20. september 2011 av cFc 11 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvor ligger Paul Stuart og Pal Zileri på skalaen over godkjent/ikke-godkjent? Fant et par blazere som jeg likte og som virket greie nok. Begge holder jevnt over god kvalitet, men det er greit å gjøre en individuell vurdering av plaggene uansett... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg kommer nok til å gå for en budsjettvariant ja... er student, og vi skal egentlig på klassetur for å besøke International Maritime Organization (IMO). Så forslag til helt greie steder til en ikke så alt for dyr pris, men bra beliggenhet i forhold til ting taes godt imot. Theodore kommer med bra forslag ellers, men hotellet tror jeg vi venter med til jeg føler at det er noe jeg kan spandere på meg en eller annen gang Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 hvor kan jeg kjøpe høstjakke i butikk? var på gsport, enten for dyrt eller tomt på lager. wtf og jeg trenger jakke nå! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 og en ting til. hvorfor er de skalljakkene så dyre, de veier liksom sånn 50 gram med matieriale wtf går alle penga til? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Prøvd XXL og Intersport? Edit: Skalljakker behøver da ikke være så dyre, men tynnere betyr ikke billigere når det er snakk om teknisk tekstil. Endret 20. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 FAnt liksom en helt ok brukbar skalljakke som jeg kunne tenkt meg i en knipe, ser jeg på pris: 4000 jøsses.. Prøvd XXL og Intersport? Edit: Skalljakker behøver da ikke være så dyre, men tynnere betyr ikke billigere når det er snakk om teknisk tekstil. Ja.. kunne kanskje tatt me en tur dit i morgen. hvor er de største butikkene av XXl og inersport. tror det er en xxl ve eldorado kino sant Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Da har du virkelig lett på feil sted, for det ikke et problem å finne skalljakker til mye, mye mindre enn det. For øvrig kan jeg nevne at det er faktisk mulig å redigere innleggene dine slik at du slipper å hele tiden poste et nytt for hvert tilskudd. Edit: Jeg vet ikke hvor du bor (men regner med det er Oslo), men det er jo ikke verre enn å sjekke på nettsidene deres. Der vil du nok greie å finne nærmeste butikk. ^ Gjør heller slik som jeg gjorde her. Endret 20. september 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ok, men hva med andre type jakker. jeg liker den sportstilen best men også sånne semi tykke jean paul jakker. hvor finner jeg dem? edit var på en eller annen shop men de hadde skikkelig dårlig utvalg, tror de hadde sånn 2 jakker av den tykkelse og form som jeg var ute etter. du vet åssen jakke jeg mener sant? Endret 20. september 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 hvor kan jeg kjøpe høstjakke i butikk? var på gsport, enten for dyrt eller tomt på lager. wtf og jeg trenger jakke nå! Sjekk ut Stormberg. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jean Paul lager sikkert flere forskjellige typer semi-tykke (som er en litt diffus betegnelse) jakker, du er nødt til å utdype. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 hvor kan jeg kjøpe høstjakke i butikk? var på gsport, enten for dyrt eller tomt på lager. wtf og jeg trenger jakke nå! Sjekk ut Stormberg. detta var jo sakker heehe køddeer nei jeg ser fortsatt på sia, slapp a. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jean Paul lager sikkert flere forskjellige typer semi-tykke (som er en litt diffus betegnelse) jakker, du er nødt til å utdype. Samma det vel, hehe. de nærmeste jeg kommer er vel dette, da ikke akkurat sånn men du får ideen. noe sånt, sant. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) hvor kan jeg kjøpe høstjakke i butikk? var på gsport, enten for dyrt eller tomt på lager. wtf og jeg trenger jakke nå! Sjekk ut Stormberg. takk btw ser ut som de har stort utvalg, har du vært i butikken dems og sånn. fordi jeg liker å prøve varene sant, og håper de har alle jakkene i butikken også. Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over. å? hva har dem å utsette på kvalitè, hva angår Stormberg? Endret 20. september 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ok nå ringte jeg nettop ned i konsept butikken og det virker som man nesten må prøve plaggene da str varierer noe. men de skulle visst ha bra utvalg. jeg får gå å ta en titt da. men samtidig hva er egentlig galt med stormberg re. kavinsky? Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over. attention! sry glemte quote Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Personlig ville jeg anbefalt å kjøpe noe annet enn Stormberg. Ja, det er billig, men kvaliteten er ikke noe å sable champagnen over. og hva vil du anbefale da? kom igjen a folks jeg trenger virkelig jakke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå