Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom historie. En gang var jeg på vei inn på do. Da jeg skulle snu meg for å låse døren, sto det en mann i 40-årene der. Jeg spurte han: Unnskyld, skulle du først? Da sa han: Kan vi ikke gå sammen?. Det var mindre morsomt.

Er jo egentlig mest hyggelig. Han synes sikkert bare du var kjekk, aller så kanskje du så han litt lenge i øynene.

Er en bekjent av meg som man får skikkelig "gay vibes" av, men han har alltid nektet for det når folk har spurt. Inngikk et veddemål med en kompis om hvem som kunne få det ut av han først. Etter litt for mye innabords bestemte jeg meg for å vente til vi var alene og kysset litt med han. Tenkte han endelig skulle komme ut av skapet, men neida. Fyren har nå dame, tror sikkert det er jeg som er homofil.

Angående det med silkeboxer Drugis, jeg bruker ikke dem. Trodde faktisk ingen skulle gå på den.

Lenke til kommentar

Morsom historie. En gang var jeg på vei inn på do. Da jeg skulle snu meg for å låse døren, sto det en mann i 40-årene der. Jeg spurte han: Unnskyld, skulle du først? Da sa han: Kan vi ikke gå sammen?. Det var mindre morsomt.

Er jo egentlig mest hyggelig. Han synes sikkert bare du var kjekk, aller så kanskje du så han litt lenge i øynene.

Er en bekjent av meg som man får skikkelig "gay vibes" av, men han har alltid nektet for det når folk har spurt. Inngikk et veddemål med en kompis om hvem som kunne få det ut av han først. Etter litt for mye innabords bestemte jeg meg for å vente til vi var alene og kysset litt med han. Tenkte han endelig skulle komme ut av skapet, men neida. Fyren har nå dame, tror sikkert det er jeg som er homofil.

Angående det med silkeboxer Drugis, jeg bruker ikke dem. Trodde faktisk ingen skulle gå på den.

Nja, tja. Jeg synes ikke det var så hyggelig. Han sperret utgangen, så jeg måtte dytte han vekk, og jeg var vel ikke engang 18 enda. Det var vel omtrent like hyggelig som ifjor da en 60 år gammel marokkaner satte seg ved siden av meg på bussen, når alle andre seter var ledige, og ville ha meg til å "feste" alene med han. En 20 minutters-busstur jeg helst ville vært foruten.

Lenke til kommentar

Vi møtes på Tøyenbadet hver onsdag i herregarderoben mellom klokken 13-16.

Jeg er imponert. Så lenge holder jeg bare ut på slkelaken, med røkelse i luften og en shiva-statue på veggen.

@fkm: Enda godt det ikke var brunfarge jeg liker på den mappen, eller så hadde jeg røket på et kjøp.

Lenke til kommentar

Dokumentmappe fra Rutherfords of London i brun og sort for latterlig lave 23 og 40 £. Pris i butikk er 183 £. 7 brune og 1 sort igjen.

Du er ond...

Det der er jo som å få kastet penger etter seg. Hvis du vil ha en sånn er det ikke noe å tenke på en gang. ;)

Greia er bare det at jeg ikke har bruk for den, men den er jo så utrolig pen. :(

Men tror jeg står over. Har jo begynt med lærarbeid nå, så får heller bare lage en.

Edit: Hvor mange tommer er det mulig å ta inn i brystet på en blazer? Jeg er en smule over 31" rundt brystet, og jakken jeg kikker på er 34" rundt brystet. Noe å satse på?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Høsten er her (i Trondheim hvertfall). Garderoben min er dessverre ikke beredt for det, og må derfor oppgraderes en smule. For eksempel mangler jeg nok en del gensere og jakker. Har faktisk bare èn jakke, en hvit, stilig linen-jakke som funket kjempefint i sommer og tidlig høsten, men nå er den ikke varm nok for meg lenger, så trenger altså noe mer. På bukse/undertøy/sokker/sko-fronten står det greit til, der klarer jeg meg.

Noen som har forslag til hvordan man skal kle seg på høsten? Hvordan kler dere dere nå for tiden?

Lenke til kommentar

Lag for lag, alt etter behov.

Med skjorte og cardigan/v-hals i enten bomull/ull/kasjmir. Blir det skikkelig kalt kan du ha vanlige t-skjorte under skjorten.

Jakker er det greit med en tynn vindtett, gjerne også regntett. En varm større jakke, type duffel eller peacoat.

For øyeblikket går det greit med skjorte, cardigan/v-hals, chinos og skjerf i halsen. I dag morges var det frostrøyk og det gikk akkurat uten å fryse. Men nå når jeg kom hjem var det sol og varmt. Dette er i Oslo.

Fordel å kunne kle av seg i løpet av dagen, ettersom det lett blir varmere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...