Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel, javel. Fint å få faktura pålydende 336,- fra UPS, to uker etter at jeg mottok Filson 257. :p

 

Fikk akkurat samme brev i dag for min 256. Sinnsykt irriterende. Står allerede FedEx i gjeld med 1000 kr.

 

Til dere med tips ang. trafikklys. Takk for tips. Synes dere jeg burde gå for noe useriøst eller skal jeg gå med noe kjedelig og greit?

Lenke til kommentar

Jeg har lenge lagt merke til at mange går med den skjorteknappen som er midt på ermeet ukneppet; er det noen spesiell grunn for dette? Er det slikt man gjorde før i tiden? Jeg har aldri lest noe om det.

Jeg gikk rundt slik i dag, i hovedsak fordi jeg ikke la merke til det. Tror knappen gikk opp av seg selv. Mulig de har brettet opp ermene og ikke kneppet igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har noen helt greie fra Dressmann. De var rimelig billige, og føles omtrent som alle andre jeg har.

Okay, takk. Føler det er på tide å prøve noe nymodens. Er rimelig lei av silkeboxere, glir opp i rompa hele tiden.

WTF? Det polyester-pisset 12-åringer brukte i 2004? Glad jeg aldri eide en sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er merkverdig mange jeg ser det på, så tror ikke det er lathet eller at de har brettet opp ermene. Hmmm.

 

Jo. Hvis det ikke er en eller annen sær ny trend eller et hemmelig tegn for at de liker sex med fremmede menn på offentlige toaletter er det enten at de er late eller at de rett og slett har glemt det.

Lenke til kommentar

Det er merkverdig mange jeg ser det på, så tror ikke det er lathet eller at de har brettet opp ermene. Hmmm.

 

Jo. Hvis det ikke er en eller annen sær ny trend eller et hemmelig tegn for at de liker sex med fremmede menn på offentlige toaletter er det enten at de er late eller at de rett og slett har glemt det.

 

rotflmao.gif

Det håper jeg for all del ikke, har sett at faren min praktiserer dette. Får spørre han hvorfor. Men den italienske finanslæreren min gjør det, og jeg har sett noen på både blogger og på gaten som gjør det.

 

Edit:

Tydligvis flere som har lagt merke til det., får ta en liten chit-chat med far.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

WTF? Det polyester-pisset 12-åringer brukte i 2004? Glad jeg aldri eide en sånn.

Øhm, om du tenker på de med feks pusur, simpsons osv på så er svaret ja. Startet å bruke disse når jeg gikk i sjetteklasse, har liksom bare alltid vært vant med dem.

 

Får stikke innom Dressmann i morgen.

Ja, de ja. Trodde kidza sluttet å gå med dem 2 måneder etter at de ble poppis fordi de var usannsynlig ubehagelige. Hadde gitt deg insta-undis hadde jeg sett deg på gaten med en sånn.

Lenke til kommentar

Det er merkverdig mange jeg ser det på, så tror ikke det er lathet eller at de har brettet opp ermene. Hmmm.

 

Jo. Hvis det ikke er en eller annen sær ny trend eller et hemmelig tegn for at de liker sex med fremmede menn på offentlige toaletter er det enten at de er late eller at de rett og slett har glemt det.

 

rotflmao.gif

Det håper jeg for all del ikke, har sett at faren min praktiserer dette. Får spørre han hvorfor. Men den italienske finanslæreren min gjør det, og jeg har sett noen på både blogger og på gaten som gjør det.

Vil tippe det er fordi det ikke har noe å si for folk flest, rett og slett.

Er ikke alltid jeg knepper igjen knappene på ermesplittene heller, men det er så absolutt ikke et hemmelig tegn for at jeg liker å kjøre det skeivt på offentlige toaletter.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Det er merkverdig mange jeg ser det på, så tror ikke det er lathet eller at de har brettet opp ermene. Hmmm.

 

Jo. Hvis det ikke er en eller annen sær ny trend eller et hemmelig tegn for at de liker sex med fremmede menn på offentlige toaletter er det enten at de er late eller at de rett og slett har glemt det.

 

rotflmao.gif

Det håper jeg for all del ikke, har sett at faren min praktiserer dette. Får spørre han hvorfor. Men den italienske finanslæreren min gjør det, og jeg har sett noen på både blogger og på gaten som gjør det.

Vil tippe det er fordi det ikke har noe å si for folk flest, rett og slett.

Er ikke alltid jeg knepper igjen knappene på ermesplittene heller, men det er så absolutt ikke et hemmelig tegn for at jeg liker å kjøre det skeivt på offentlige toaletter.

 

Kreativitet, Lokeland, det mangler du absolutt ikke! :D

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...