Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

I fjor hadde jeg grønt slips og grønne glowstick-armbånd. Det var ca den mengden grønne ting alle hadde på seg, så med mindre man drar den mye lenger i år vil jeg tro det er passe.

Evt gå for grønn parykk, skjorte, bukse eller noe slikt :) Grønne bukseseler, maybe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var kanskje godtroende om at det ikke ble noen MVA og fortollingsgebyr, men fortsatt irriterende å tape 150,- på at UPS fortoller for meg.

Posten er jo like ille. 110 kroner for forenklet fortolling, mens det er 227 kroner for fortolling av varer med en verdi på over 1000 kroner. UPS tar 150 for dette også.

Lenke til kommentar

Trenger litt inspirasjon og tips her.. :) Skal i cocktail-party snart med preg av mad-men stil, men er litt usikker på hva jeg burde velge. Dress føler jeg blir litt for stivt og vanlig. Burde man kjøre blazer og sløyfe feks? bukse, bukseseler, vest, og sløyfe?

Tips taes imot med takk! :)

Edit: Noen som har tips til butikker som selger ekte sløyfer? Nettbutikk, reallife etc.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

I fjor hadde jeg grønt slips og grønne glowstick-armbånd. Det var ca den mengden grønne ting alle hadde på seg, så med mindre man drar den mye lenger i år vil jeg tro det er passe.

Evt gå for grønn parykk, skjorte, bukse eller noe slikt :) Grønne bukseseler, maybe.

Hva med å kombinere både skjortefarge og slipsfarge med trafikklys? Som grønn skjorte, gult slips.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan trafikklystemaet fungerer hos dere, men slik vi alltid har hatt det har det vært slik at man går med grønt dersom man er singel, oransje/gult dersom man holder på med noen og rødt dersom man er i et forhold. Å kombinere to farger vil dermed se passe dust ut.

Lenke til kommentar

Smoking!

haha, har faktisk arvet en helt vill smoking av onkelen til mor, men den er litt stor i livet. Må nok skreddersyes til min passform hvis mulig. Fulgte med flosshatt også. Når jeg får bruk for akkurat dette vet jeg ikke helt. :p

Jeg er av den oppfatning av at coctail-party er en litt mer uformell samling? Eller tar jeg litt feil nå?

Det jeg har av dresser er en svart og en mørk grå dress. Begge i "klassisk" stil, dog med litt moderne blazer. Er lysten på å kjøpe en lysere grå dress riktignok.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan trafikklystemaet fungerer hos dere, men slik vi alltid har hatt det har det vært slik at man går med grønt dersom man er singel, oransje/gult dersom man holder på med noen og rødt dersom man er i et forhold. Å kombinere to farger vil dermed se passe dust ut.

Det er slik det fungerer.

Altså er det en dårlig idé å komme i røde bukser, grønn skjorte og gule sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...