Jonas. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 I fjor hadde jeg grønt slips og grønne glowstick-armbånd. Det var ca den mengden grønne ting alle hadde på seg, så med mindre man drar den mye lenger i år vil jeg tro det er passe. Evt gå for grønn parykk, skjorte, bukse eller noe slikt Grønne bukseseler, maybe. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Javel, javel. Fint å få faktura pålydende 336,- fra UPS, to uker etter at jeg mottok Filson 257. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 UPS er alltid trege med å sende ut fakturaer. Forøvrig tror jeg kanskje at de bedrer seg her i fremtiden, sendte en sinna mail og hun som svarte skulle sende det videre til avdelingen i Stavanger, så nå får jeg kanskje pakkene mine på døren og ikke til UiS. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er da ganske vanlig. Som oftest er det dyrere fra UPS @Hugol, ta på deg noe grønt som forhåpentligvis kan taes av i løpet av kvelden, good luck Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Var kanskje godtroende om at det ikke ble noen MVA og fortollingsgebyr, men fortsatt irriterende å tape 150,- på at UPS fortoller for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) To uker er da kort tid. Som regel kommer ikke regningen før etter 3-4 uker. Endret 15. september 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Var kanskje godtroende om at det ikke ble noen MVA og fortollingsgebyr, men fortsatt irriterende å tape 150,- på at UPS fortoller for meg. Posten er jo like ille. 110 kroner for forenklet fortolling, mens det er 227 kroner for fortolling av varer med en verdi på over 1000 kroner. UPS tar 150 for dette også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nettopp det med at Posten tar 227kr for fortolling av pakker med en verdi på over 1000 kroner fikk jeg erfare i dag. I tillegg skulle de ha 114kr til toll/avgift. Ei pakke til 1200kr endte visst på over 1800kr. Blæh. Blodsugere. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Trenger litt inspirasjon og tips her.. Skal i cocktail-party snart med preg av mad-men stil, men er litt usikker på hva jeg burde velge. Dress føler jeg blir litt for stivt og vanlig. Burde man kjøre blazer og sløyfe feks? bukse, bukseseler, vest, og sløyfe? Tips taes imot med takk! Edit: Noen som har tips til butikker som selger ekte sløyfer? Nettbutikk, reallife etc. Endret 15. september 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så du meg? Tweed-dress og briller hadde jeg på meg fin macassar du hadde! Takk Jeg så deg, men kjente deg ikke igjen med briller Vi får heller møtes en dag over kaffe, i steden for jernbanetorget, hehe. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vill gått for dressen jeg da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er fornøyd med sløyfen jeg har fra The Cordial Churchman. Har bare brukt den en gang hittil, og vet ikke hvor mye mer jeg kommer til å bruke den, men de har gode priser og lager de for hånd i Virginia, tror jeg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 I fjor hadde jeg grønt slips og grønne glowstick-armbånd. Det var ca den mengden grønne ting alle hadde på seg, så med mindre man drar den mye lenger i år vil jeg tro det er passe. Evt gå for grønn parykk, skjorte, bukse eller noe slikt Grønne bukseseler, maybe. Hva med å kombinere både skjortefarge og slipsfarge med trafikklys? Som grønn skjorte, gult slips. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hele poenget her er vel det at de som er ledige er grønne, de som er opptatt er røde Greit å holde seg til en farge da. Endret 15. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vet jeg ikke hvordan trafikklystemaet fungerer hos dere, men slik vi alltid har hatt det har det vært slik at man går med grønt dersom man er singel, oransje/gult dersom man holder på med noen og rødt dersom man er i et forhold. Å kombinere to farger vil dermed se passe dust ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Neinei, tar det orange slipset og bruker det som fiskestang på chicksa. "Vil du bli orange?" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Pfft. "It's complicated". Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Smoking! haha, har faktisk arvet en helt vill smoking av onkelen til mor, men den er litt stor i livet. Må nok skreddersyes til min passform hvis mulig. Fulgte med flosshatt også. Når jeg får bruk for akkurat dette vet jeg ikke helt. Jeg er av den oppfatning av at coctail-party er en litt mer uformell samling? Eller tar jeg litt feil nå? Det jeg har av dresser er en svart og en mørk grå dress. Begge i "klassisk" stil, dog med litt moderne blazer. Er lysten på å kjøpe en lysere grå dress riktignok. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå vet jeg ikke hvordan trafikklystemaet fungerer hos dere, men slik vi alltid har hatt det har det vært slik at man går med grønt dersom man er singel, oransje/gult dersom man holder på med noen og rødt dersom man er i et forhold. Å kombinere to farger vil dermed se passe dust ut. Det er slik det fungerer. Altså er det en dårlig idé å komme i røde bukser, grønn skjorte og gule sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå