Rankiz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg synes jakken i seg selv er pen, men den gir deg litt "kvinnelige former". Mulig det har noe med at den er ganske smal i livet, og svinger litt ut over hoften. *Den ble smal i livet etter at den kom tilbake fra skredderen... :S EDIT: Trenger en mørke rød chinos, liker som ofte chinos som er i tynt og glatt stoff, noen som vet om noe som passer? Leter også etter en flannelskjorte med burberry mønster: Endret 15. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Populært innlegg lokeland Skrevet 15. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2011 Håper det er fordi du skal på bad taste-party..? 10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Speaking of which, vi skal ha kostymefest på fredag, og jeg trenger desperat litt hjelp. Tema er "Glam, glitter og puddelrock", og jeg må innom Fretex eller en leketøysbutikk i dag for å fullføre antrekket. Har allerede gjort en solid investering i et gullbelte og en lilla pjuskeponcho (det er i bunn og grunn et gammelt teppe noen har sydd om til en poncho, tror jeg), men det sier helt stopp der. Aner ikke om ponchoen fungerer engang, men jeg har nå ihvertfall kjøpt den. Så, noen gode forslag til hva jeg kan se etter? Trenger noen bukser, når det gjelder sko får jeg bare bruke noen små, enkle sko som ikke blir så tydelige, med mindre de har masse platåsko i min størrelse. Er det noe annet jeg mangler da? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) SKINNtights! Jeg synes jakken i seg selv er pen, men den gir deg litt "kvinnelige former". Mulig det har noe med at den er ganske smal i livet, og svinger litt ut over hoften. *Den ble smal i livet etter at den kom tilbake fra skredderen... :S EDIT: Trenger en mørke rød chinos, liker som ofte chinos som er i tynt og glatt stoff, noen som vet om noe som passer? Leter også etter en flannelskjorte med burberry mønster: Endret 15. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Dobbelpost. Endret 15. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så deg på banen i dag, Bebe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hehe, så deg først når du var på banen. Good looking! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så du meg? Tweed-dress og briller hadde jeg på meg fin macassar du hadde! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qCSa1BKjp3I&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hva skulle det være egentlig? Reklame for Zara, eller kritikk? Det virket som om de skulle fortelle hvor mye de forurenser i starten, så ble det hvor kort tid de bruker på klær, og hvordan de stjeler idéer. Ga ikke meg noe lyst til å handle på Zara i hvert fall. e: aha, ABC. Endret 15. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Noen som har Sapper-jakken fra Barbour? Tør ikke satse på at den passer over nett, og den finnes ikke i Oslo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du er klar over at den er foret, så den vil antagelig være for varm for store deler av høsten og våren, og selvfølgelig hele sommeren? Det vil være som å ha på seg en vanlig oilskinjakke med en quilted jakke under. Ang. størrelsen er den vel i Barbours vanlige kolleksjon, så prøv f.eks. en Bedale eller lignende, og bestill den str. som passer deg best. Tviler på at du finner den i butikk her til lands. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvem er denne Milan Vukmirovic som går igjen blant street fotografene? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jupp. Det kan virke som om du har (jf tidligere poster) litt bedre pels til å holde på varmen enn meg (og andre). Jeg har aldri opplevd å svette i jakke og skjorte på høsten eller våren, og jeg ville naturligvis aldri funnet på å gå med jakke om sommeren uansett. Eller, for å si det sånn, det er ikke noe problem om den er litt for varm på høsten. På en annen side har jeg aldri prøvd den på, og vet ikke hvordan den føles. Ei heller hvilke temperaturer den er ment for. 20 minus? 10? I verste fall bruker jeg den bare på vinteren, jeg trenger vinterjakke også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vet ikke om du noen gang har prøvd en oilskinjakke? Hvis ikke kan jeg nevne at den ikke puster i det hele tatt. Derfor fungerer den heller dårlig som vinterjakke, selv om den er foret. Jeg regner med at du klarer å se for deg hvordan det er når du først begynner å svette i en oilskinjakke på vinteren... Ikke særlig digg når du blir kald igjen. Når den er foret funker den jo heller ikke særlig godt som høstjakke, fordi den er for varm. Det blir rett og slett hverken fugl eller fisk. Nå vet jo du selv best hva du er ute etter, men jeg vil ikke råde deg til å kjøpe en foret oilskinjakke som ikke har muligheten til å ta ut foret. Du får flere modeller som har muligheten for å kjøpe forskjellige typer for som du kan ta ut og inn som det passer deg, så hvis du absolutt vil ha for ville jeg heller kjøpt en av dem, så du har muligheten til å ta det ut. Hvis du er åpen for å kjøpe uten for finnes det flere modeller som er så og si like som Sapper, bare uten for. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvilke vinterjakker har du fkm? For så vidt kan spørsmålet gå ut til alle her, for jeg er litt i tvil om hva jeg skal bruke/kjøpe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har stort sett en eller to av hver av alle de "vanlige" jakkene (frakk, losjakke, parkas, quiltede osv...). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvilke vinterjakker har du fkm? For så vidt kan spørsmålet gå ut til alle her, for jeg er litt i tvil om hva jeg skal bruke/kjøpe. Jeg har en boblejakke som brukes på de kaldeste dagene (-10 og nedover). Gadd ikke legge veldig mye penger i den da jeg prøver å bruke den minst mulig fordi boblejakke ser stygt ut uansett. Ellers har jeg både losjakke og dufflecoat som kan brukes nesten hele vinteren så lenge man passer på å ha flere varme lag under. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fadderfest på mandag. Kodeksen er trafikklys, altså jeg må ha på meg noe kreativt og grønt. Tenkte å låne felleskjøpet dressen til en venn av meg, men den var for trang. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå