Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thomasr, har du sett slikt hvit lacoste pandebånd? Får jeg kjøpt det på Bogart?  :D

5252982[/snapback]

Slike har jeg hverken sett, kjøpt eller gått med, prøver å holde meg godt unna slikt, uansett hva forskjellige butikker måtte ta inn. ;)

 

Når du sier det, minner faktisk jakken litt om noe YSL kunne ha kommet med PiRANhA, dog er denne litt mer outrert, skal vel heller ikke se helt bort fra at det kan ha en viss sammenheng med at Hedi Slimane tidligere var hos YSL.

Lenke til kommentar

Hmmm, personlig er jeg mer *fan* av anonyme merkelær som ikke viser merke eller modell. Da går det mer ut på om antrekket passer den enkelte. Noe jeg setter større pris på enn selve merket.

 

Sitter med den inntrykk at enkelte tror at de ser bra ut ved innkjøp av merkeklær. Da må jeg påpeke at man handler klær på feil grunnlag i dette tilfelle.

 

Klær skal ofte utstråle din egen personlighet og stil. Da blir det feil hvis flere hundre andre har akkurat samme *outfit*. Finnes riktignok mange bra merkelær som kan gi særpreg.

 

DevianX

Lenke til kommentar
Thomasr, har du sett slikt hvit lacoste pandebånd? Får jeg kjøpt det på Bogart?  :D

5252982[/snapback]

Slike har jeg hverken sett, kjøpt eller gått med, prøver å holde meg godt unna slikt, uansett hva forskjellige butikker måtte ta inn. ;)

 

 

5253009[/snapback]

 

Nei vel. trodde kanskje du viste om det. Btw her snakker vi sånn bannebånd som holder vinden unna ørene.

Lenke til kommentar
Hmmm, personlig er jeg mer *fan* av anonyme merkelær som ikke viser merke eller modell. Da går det mer ut på om antrekket passer den enkelte. Noe jeg setter større pris på enn selve merket.

Enig i det du sier, jeg har faktisk ikke et eneste plagg som "reklamerer" - det nærmeste må i såfall bli div. kjente monogram jeg har på en del plagg (og sko). I dag er det nesten blitt slik at jo dyrere et designerplagg er, jo mer "anonymt" vil det være. Dersom du f.eks. kjøper en billig D&G genser er du nesten garantert en stooor logo på brystet, kjøper du en dyrere genser rett over gaten hos Dolce & Gabbana får du kun en liten merkelapp. :)

Lenke til kommentar

En dress trenger ikke å være så dyr, og med mindre du har tenkt å vokse noe voldsomt de neste ukene, er det noe du får brukt en del ganger. Så den investeringen er ikke dum. Kjøp en enkel, sort dress, og et par skjorter (og litt ekstra stasj), sånn at du kan variere litt. Mamma og Pappa kan sikkert være behjelpelig med kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...