fredriksen85 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Har et par gamle J.L belter med den spennen hun jenten viste i sin tidligere post. Det ene beltet har jeg fortsatt til gode å se noen med, selve beltet er i kuskinn og spennen er i sølv med sorte prikker. edit: Så har jeg et hvitt som ble gult etter en uke og et blått m semsket skinn. Endret 14. juni 2005 av fredriksen85 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Som jeg sa, Lindeberg har mye stilig Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Man er ikke mye særegen hvertfall om man går med J.L om dagen Endret 14. juni 2005 av chris Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Man er ikke mye særegen hvertfall om man går med J.L om dagen Det kommer helt an på hva man går med av Lindeberg det.. Det er klart, hvis sverger til slike hettegensere med den "vanlige" logoen på brystet, ja, da er jeg enig.. Men dersom man har noe som ikke alle andre har, blir det litt feil å si det synes jeg.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg er helt enig med deg, OShea22 Lindeberg har kjempe mye stilig, men "fjortiss-ola_normann" har ikke oppdaget at J.L lager annet enn den tradisjonelle hettegenseren med logo på. Den genser er so last year! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Haha... Det er de beltene óg! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Ja, er enig. de beltene som alle bruker er ikke noe kule lengre, RETARD! btw, det finnes noen hettegensere som ikke bare har den logo'en foran på brystet som er litt kule:D Endret 14. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Man er ikke mye særegen hvertfall om man går med J.L om dagen Det kommer helt an på hva man går med av Lindeberg det.. Det er klart, hvis sverger til slike hettegensere med den "vanlige" logoen på brystet, ja, da er jeg enig.. Men dersom man har noe som ikke alle andre har, blir det litt feil å si det synes jeg.. Som hva da? Må nok ta en tur til Soho NY eller andre større byer for å finne det...ikke av min interesser uansett, jaja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 I USA har lindebergs golfkolleksjon slått godt an. Han programlederen i American Idol hadde belte fra dem faktisk. Men nå er jo det meste "scandinavian" ofte hipt der da... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg er helt enig med deg, OShea22 Lindeberg har kjempe mye stilig, men "fjortiss-ola_normann" har ikke oppdaget at J.L lager annet enn den tradisjonelle hettegenseren med logo på. Den genser er so last year! Exactly my point! Blir nesten litt irritert over hvor mange fjortisser som går med det, bare fordi de tror det er kult.. De fleste vet ikke hva logoen står for engang vettu.. Men men.. Heldigvis vet jeg å kle meg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 ...Heldigvis vet jeg å kle meg Så bra da hva slags "type" stil har du da? Noe du liker spessielt å kle deg i? Noen som vet om Zoovillage sender til Norge? Noen som vet om de har noe ekte vare på Krata? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) ...Heldigvis vet jeg å kle meg Så bra da hva slags "type" stil har du da? Noe du liker spessielt å kle deg i? Tja.. Liker veldig godt jeans, med en kul t-shirt til, spesielt nå på våren/sommeren.. Foretrekker v-hals først, deretter kommer de med vanlig "rund" hals.. Når det er litt kaldere i været, blir det som regel med en tøff genser av et slag... Kan jo gjenta at jeg liker spesielt godt merkene Tiger, Lindeberg og Moods, alle har mye kult! En stilig blazer er heller ikke å forakte, med matchende tilbehør vel og merke! Når det gjelder jeans klarer jeg ikke helt skille på favoritten, men Nudie, Lindeberg og Diesel har mye stilig og bra passformer! Liker at de skal sitte bra på meg, gjerne at de sitter til i lårene, med enten helt rette ben eller lit bootcut..Det siste kommer litt an på hvilke sko jeg har velger til antrekket, selvfølgelig. (Jobber i klesbutikk óg da, så...) Hehe.. Glemte belter gitt, hehe Som sagt, mye kule Lindeberg-belter, samt Tiger.. Hva med deg da? Endret 14. juni 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Tja.. Liker veldig godt jeans, med en kul t-shirt til, spesielt nå på våren/sommeren.. Foretrekker v-hals først, deretter kommer de med vanlig "rund" hals.. Når det er litt kaldere i været, blir det som regel med en tøff genser av et slag... Kan jo gjenta at jeg liker spesielt godt merkene Tiger, Lindeberg og Moods, alle har mye kult! En stilig blazer er heller ikke å forakte, med matchende tilbehør vel og merke! Når det gjelder jeans klarer jeg ikke helt skille på favoritten, men Nudie, Lindeberg og Diesel har mye stilig og bra passformer! Liker at de skal sitte bra på meg, gjerne at de sitter til i lårene, med enten helt rette ben eller lit bootcut..Det siste kommer litt an på hvilke sko jeg har velger til antrekket, selvfølgelig. (Jobber i klesbutikk óg da, så...) Hehe.. Hva med deg da? Jeg synes din stil lignet mye på min, men den er varrierer egentlig. Går mye i div. jeans fra Diesel og G-star nå for tiden. Til jeansen liker jeg en fargerik t-shirt, med matchende tilbehøre: klokke, cap osv. F.eks. kan jeg bruke en "godt vasket" jeans fra G-star med en gul t-shirt, gul klokke og hvit cap. Gensere har jeg veldig lite av for tiden , så må ut på shopping en dag å kjøpe noe nytt. Trenger også t-shirts og belter. De genserne jeg har er rosa, grå, lyseblå osv. BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? Har litt stramt budsjett akkoratt nå pga. mamma ikke gidder å betale for klær nå. Hun sparer til vi skal til syden (mamma er sykepleier og tjener ikke så alt for mye om dere skjønner ). Pappa er ikke hjemme så kan ikke få penger av han til å handle nå.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe slike solbriller? Og hva heter det? Fortsatt ingen??? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg synes din stil lignet mye på min, men den er varrierer egentlig. Går mye i div. jeans fra Diesel og G-star nå for tiden. Til jeansen liker jeg en fargerik t-shirt, med matchende tilbehøre: klokke, cap osv. F.eks. kan jeg bruke en "godt vasket" jeans fra G-star med en gul t-shirt, gul klokke og hvit cap. Gensere har jeg veldig lite av for tiden , så må ut på shopping en dag å kjøpe noe nytt. Trenger også t-shirts og belter. De genserne jeg har er rosa, grå, lyseblå osv. BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? Har litt stramt budsjett akkoratt nå pga. mamma ikke gidder å betale for klær nå. Hun sparer til vi skal til syden (mamma er sykepleier og tjener ikke så alt for mye om dere skjønner ). Pappa er ikke hjemme så kan ikke få penger av han til å handle nå.. Viktig med litt accessories til óg ja Smykke, klokke, armebånd... Mye stilig, helt klart! Skal til Køben i slutten av denne måneden, gleder meg veldig, har en god del cashroonies å handle for, noe jeg ikke er spesielt lei meg for! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Noen som vet om Zoovillage sender til Norge? Sender dessverre ikke til Norge, du må gjøre det via en bekjent i Sverige. Mye fint på den siden... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 [...]BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? [...] Replay har masse fete t-shirts og tynne gensere. Litt vanskelig å få tak i det i Norge, men jeg ville prøvd på Koma som i underetasjen i Tatlerhuset i Bogstadv. De tar noe Replay inn, så er du heldig finner du en del der! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 [...]BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? [...] Replay har masse fete t-shirts og tynne gensere. Litt vanskelig å få tak i det i Norge, men jeg ville prøvd på Koma som i underetasjen i Tatlerhuset i Bogstadv. De tar noe Replay inn, så er du heldig finner du en del der! Reeplay er jo et forholdsvis dyrt merke det da, eller er det jeg som har tatt feil her nå? Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Replay har også noe som kalles "We are" som er Replay`s design label. Men det er vel for jenter er det ikke, correct me if I`am wrong. Det er dyrt vet jeg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Hvor dyrt da? 800,- for en t-skjorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå