Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har et par gamle J.L belter med den spennen hun jenten viste i sin tidligere post. Det ene beltet har jeg fortsatt til gode å se noen med, selve beltet er i kuskinn og spennen er i sølv med sorte prikker.

edit:

Så har jeg et hvitt som ble gult etter en uke og et blått m semsket skinn.

Endret av fredriksen85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man er ikke mye særegen hvertfall om man går med J.L om dagen

Det kommer helt an på hva man går med av Lindeberg det.. Det er klart, hvis sverger til slike hettegensere med den "vanlige" logoen på brystet, ja, da er jeg enig..

Men dersom man har noe som ikke alle andre har, blir det litt feil å si det synes jeg..

Lenke til kommentar
Man er ikke mye særegen hvertfall om man går med J.L om dagen

Det kommer helt an på hva man går med av Lindeberg det.. Det er klart, hvis sverger til slike hettegensere med den "vanlige" logoen på brystet, ja, da er jeg enig..

Men dersom man har noe som ikke alle andre har, blir det litt feil å si det synes jeg..

Som hva da? Må nok ta en tur til Soho NY eller andre større byer for å finne det...ikke av min interesser uansett, jaja

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med deg, OShea22 ;) Lindeberg har kjempe mye stilig, men "fjortiss-ola_normann" har ikke oppdaget at J.L lager annet enn den tradisjonelle hettegenseren med logo på. Den genser er so last year!

Exactly my point! :) Blir nesten litt irritert over hvor mange fjortisser som går med det, bare fordi de tror det er kult.. De fleste vet ikke hva logoen står for engang vettu.. Men men..

Heldigvis vet jeg å kle meg :)

Lenke til kommentar
...Heldigvis vet jeg å kle meg :)

Så bra da ;) hva slags "type" stil har du da? Noe du liker spessielt å kle deg i?

Tja.. Liker veldig godt jeans, med en kul t-shirt til, spesielt nå på våren/sommeren.. Foretrekker v-hals først, deretter kommer de med vanlig "rund" hals..

Når det er litt kaldere i været, blir det som regel med en tøff genser av et slag... Kan jo gjenta at jeg liker spesielt godt merkene Tiger, Lindeberg og Moods, alle har mye kult!

En stilig blazer er heller ikke å forakte, med matchende tilbehør vel og merke!

Når det gjelder jeans klarer jeg ikke helt skille på favoritten, men Nudie, Lindeberg og Diesel har mye stilig og bra passformer! Liker at de skal sitte bra på meg, gjerne at de sitter til i lårene, med enten helt rette ben eller lit bootcut..Det siste kommer litt an på hvilke sko jeg har velger til antrekket, selvfølgelig. (Jobber i klesbutikk óg da, så...) Hehe..

Glemte belter gitt, hehe ;) Som sagt, mye kule Lindeberg-belter, samt Tiger..

Hva med deg da?

Endret av OShea22
Lenke til kommentar
Tja.. Liker veldig godt jeans, med en kul t-shirt til, spesielt nå på våren/sommeren.. Foretrekker v-hals først, deretter kommer de med vanlig "rund" hals..

Når det er litt kaldere i været, blir det som regel med en tøff genser av et slag... Kan jo gjenta at jeg liker spesielt godt merkene Tiger, Lindeberg og Moods, alle har mye kult!

En stilig blazer er heller ikke å forakte, med matchende tilbehør vel og merke!

Når det gjelder jeans klarer jeg ikke helt skille på favoritten, men Nudie, Lindeberg og Diesel har mye stilig og bra passformer! Liker at de skal sitte bra på meg, gjerne at de sitter til i lårene, med enten helt rette ben eller lit bootcut..Det siste kommer litt an på hvilke sko jeg har velger til antrekket, selvfølgelig. (Jobber i klesbutikk óg da, så...) Hehe..

Hva med deg da?

Jeg synes din stil lignet mye på min, men den er varrierer egentlig. Går mye i div. jeans fra Diesel og G-star nå for tiden. Til jeansen liker jeg en fargerik t-shirt, med matchende tilbehøre: klokke, cap osv. F.eks. kan jeg bruke en "godt vasket" jeans fra G-star med en gul t-shirt, gul klokke og hvit cap.

Gensere har jeg veldig lite av for tiden :cry: , så må ut på shopping en dag å kjøpe noe nytt. Trenger også t-shirts og belter.

De genserne jeg har er rosa, grå, lyseblå osv.

BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? Har litt stramt budsjett akkoratt nå pga. mamma ikke gidder å betale for klær nå. Hun sparer til vi skal til syden (mamma er sykepleier og tjener ikke så alt for mye om dere skjønner :p ). Pappa er ikke hjemme så kan ikke få penger av han til å handle nå.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg synes din stil lignet mye på min, men den er varrierer egentlig. Går mye i div. jeans fra Diesel og G-star nå for tiden. Til jeansen liker jeg en fargerik t-shirt, med matchende tilbehøre: klokke, cap osv. F.eks. kan jeg bruke en "godt vasket" jeans fra G-star med en gul t-shirt, gul klokke og hvit cap.

Gensere har jeg veldig lite av for tiden :cry: , så må ut på shopping en dag å kjøpe noe nytt. Trenger også t-shirts og belter.

De genserne jeg har er rosa, grå, lyseblå osv.

BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? Har litt stramt budsjett akkoratt nå pga. mamma ikke gidder å betale for klær nå. Hun sparer til vi skal til syden (mamma er sykepleier og tjener ikke så alt for mye om dere skjønner :p ). Pappa er ikke hjemme så kan ikke få penger av han til å handle nå.. :ermm:

Viktig med litt accessories til óg ja ;) Smykke, klokke, armebånd... Mye stilig, helt klart!

Skal til Køben i slutten av denne måneden, gleder meg veldig, har en god del cashroonies å handle for, noe jeg ikke er spesielt lei meg for! :)

Lenke til kommentar
[...]BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? [...]

Replay har masse fete t-shirts og tynne gensere. Litt vanskelig å få tak i det i Norge, men jeg ville prøvd på Koma som i underetasjen i Tatlerhuset i Bogstadv. De tar noe Replay inn, så er du heldig finner du en del der!

Lenke til kommentar
[...]BTW. noen som vet om noen steder hvor de har fete t-shirts og gensere som ikke er så alt for dyre, event. salg? [...]

Replay har masse fete t-shirts og tynne gensere. Litt vanskelig å få tak i det i Norge, men jeg ville prøvd på Koma som i underetasjen i Tatlerhuset i Bogstadv. De tar noe Replay inn, så er du heldig finner du en del der!

Reeplay er jo et forholdsvis dyrt merke det da, eller er det jeg som har tatt feil her nå? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...