EirikBrand Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kent Wang har gode lommetørklær. Slips kommer an på hvilket prisnivå du vil legge deg på, men det er vanskelig å slå Drakes og Marinellaslipsene som selges hos Malford of London i ren valuta for pengene. Budsjettet er stramt, hadde egentlig å håpet å få tak i et greit slips til 200-250, forslag? Settes pris på! Lenke til kommentar
kynne Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kent Wang har gode lommetørklær. Slips kommer an på hvilket prisnivå du vil legge deg på, men det er vanskelig å slå Drakes og Marinellaslipsene som selges hos Malford of London i ren valuta for pengene. Budsjettet er stramt, hadde egentlig å håpet å få tak i et greit slips til 200-250, forslag? Settes pris på! Let litt på Buy & sell på styleforum.net Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Loafer-socks, får det hos H&M. Bruker du rundt 42 passer de i dameavdelingen bra. Haha, etter et raskt søk på google, fant jeg ut hva det er. Visste ikke engang at noe slikt fantes Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kent Wang har gode lommetørklær. Slips kommer an på hvilket prisnivå du vil legge deg på, men det er vanskelig å slå Drakes og Marinellaslipsene som selges hos Malford of London i ren valuta for pengene. Budsjettet er stramt, hadde egentlig å håpet å få tak i et greit slips til 200-250, forslag? Settes pris på! Let litt på Buy & sell på styleforum.net Det fins ikke en ordentlig butikk som anbefales? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 The Tiebar. Av hva jeg har hørt er det greit fht pris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Frakten fra Tiebar er vel så høy at den omtrent tar hele beløpet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 jeg trenger ny høstjakke. kan noen gi forslag til flere ulike stiler som dem liker? har ikke peil på klær og sån, derfor jeg spør. takk! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Quilted jakker synes jeg er fine. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Liker trenchcoat. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 quilted jacket: tja... trenchcoat: Nei. Flere forslag takk. Trenchcoat ser ikke varmt ut nok. pluss at stilen ikke er meg. Tenker fatkisk på bomberjacket.. what say you? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 disse var fete... men er det ikke farlig å gå i sånt visst man ikke er med i bikergjeng? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sprenger damer med en slik jakke. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 jacker folkens. det er jo selvfølgelig høstens store emne. hvorfor er det ikke flere bilder, flere forslag? hele tråden venter på svar ffs... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Endret 11. september 2011 av Christian B 5 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 ok hva med disse, da? http://www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/mens-thunder-jacket_2.html# så litt bedre på en ekte persjon enn kun bilde a jakka a jour. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja.. siste forslaget var vel mere vinterjakke-orientert. Saken er jo at jg er på leting etter høst.. hmm men det var da mye interessant på tnf siden. Mye grelle farger da, men men. er det noen butikker i oslo som fører det north face? så kan jeg gå å se på dem personlig. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sånn ca alle sportsbutikker, vil jeg tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå