cbfn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du kan ringe til hotellet og spørre om det er greit at du sender det til dem, sånn at det er der når du ankommer. Onkelen min gjør det hver gang han drar til USA, og hotellene går på en smell hver gang. Forrige gang hadde han bestilt 17 kolli med varer. :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 YYYEEEEAAAHHHH Minnet om skoene fra Back to The Future. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Det er dei. Dei blir releasa nå. 1500 som skal bli selgt. Endret 8. september 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Seriøst, er det? Det ante jeg ikke. Har de elektriske lisser også da eller? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Min lenke Noen her som har swag nok? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Relevant fra siste GQ. These days, the supposed cool kids look like straight-up jackasses. It's like, dude, why is your tie tucked, your collar askew, your pant rolled, your sleeves cut off, your jacket double-breasted, and your pocket square poufing so high it's licking your earlobes...all at the same time? You know it's bad when bros are making Kanye West seem like a bastion of restrained taste. So what does all this mean to those of us who want to look stylish without becoming fashion victims? Be careful when imitating what you see on the blogs, and remember to take it one trend at a time. Avoid the temptation to go full Salvador Dalí. If you've got on blue-soled shoes, maybe you don't need a matching blue bolo tie. If your trousers are artfully rolled, maybe you don't need to tuck in your tie. And for the love of God, don't make somebody stop you in the street to tell you that your ankle bandannas are showing. http://www.gq.com/style/profiles/201109/bad-street-style-trends-fashion-week Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så den, og er fullstendig enig. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du må forresten dra på Charles Tyrwhitt butikken i Jermyn Street, og ikke noen av de andre. De har fått nye lokaler, det ser kjempefint ut. Høres bra ut, det gjenstår å se om de faktisk har 14.5´´ str på skjortekragene da. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du må forresten dra på Charles Tyrwhitt butikken i Jermyn Street, og ikke noen av de andre. De har fått nye lokaler, det ser kjempefint ut. Høres bra ut, det gjenstår å se om de faktisk har 14.5´´ str på skjortekragene da. I følge nettbutikken til CT, har de 158 ulike skjorter i 14,5 i kragestørrelse. Tenker du finner en og annen du liker. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du må forresten dra på Charles Tyrwhitt butikken i Jermyn Street, og ikke noen av de andre. De har fått nye lokaler, det ser kjempefint ut. Høres bra ut, det gjenstår å se om de faktisk har 14.5´´ str på skjortekragene da. De hadde mye der når jeg var der i Februar. Tviler på at en stor andel av verdens besfolkning har lagt på seg så mye at det gjør noe på den tiden. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) YYYEEEEAAAHHHH Ebay auksjonen til disse skoene. 10 000 dollar Edit: Går til en god sak da. Endret 9. september 2011 av Casablanca Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Første paret gikk vel for 35 000 usd og et har gått for 75 000 ifølge det jeg har lest Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har sett en fyr lage en Daft Punk hjelm til noen tusenlapper - jeg tror man ville klart å lage de skoene der til litt billigere enn 400k. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er vel heller det at det er limited edition og at det går til et veldedig formål som drar opp prisen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) "Dress to impress" hva tar man på seg da? Det er ikke så selvforklarende som det virker Vi skal jo tross alt ut på byen også. Endret 9. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skal på senterfest neste helg, og temaet er "white-party"... Noen som har erfaringer med det? Er det godkjent med en lys bukse og en hvit skjorte f.eks? Er lite lysten på å kjøre både hvit overdel og bukse. Skal tross alt på byen en tur etterpå Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Joda, kjole og hvitt har jeg faktisk, men for det første er han som arrangerer vors/party en av de slaskeste personene jeg har møtt sånn klesmessig, for det andre skal vi som sagt på byen (som tydeligvis har samme tema). Uansett har jeg ikke smoking, og fant ut nå at kjolen er pakket ned og er på et lager (skal straks flytte). Meh... vi får dra frem dressen da. Såppas burde vel folk få til, tenkte at jeg ikke nødvendigvis trengte å være den best kledde hver gang (for det føler jeg somregel) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dress to impress vil si dress. Det som impresser er ikke at du klarte å svippe innom Dressmann og kjøpe en jakke og en bukse i ca din størrelse. Det som impresser er hva du gjør med den. Slå på stortrommen, kjør french cuff og skikkelig slips/PS-kombo og nypolerte sko. Quality pieces, som folk på internett liker å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå