Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I forhold til alt annet som kan krype og gå av sosialistisk materiale som vi dessverre har fått i regjering, er mannen flink.

5245753[/snapback]

 

Fint å starte politiske debatter i denne tråden?

5245772[/snapback]

 

Jeg mente flink som i "flink til å kle seg", og "dessverre" skrev jeg fordi mange av våre ministre ikke klarer å kle seg skikkelig. ;)

Lenke til kommentar

Det var ikke bare bulken som manglet på de verre eksemplene, tilstanden var til tider ganske tragisk. Selvfølgelig er det viktigste at ministrene kan jobben sin og utfører denne på en god måte, men de har også en viktig representasjonsrolle, her er det sentralt å kunne kle seg etter forholdene.

 

Du vil selvfølgelig ikke ha noe av noe av dette olsen, det skjønner jeg godt, om vi skulle ropt revvlusjon over hele FN-bygget i NY og gjort alt vi kunne for å virke radikale ville jeans sikkert fungert ypperlig, men så lenge samarbeid er målet holder det ikke. :)

 

For øvrig ville jeg satt pris på om Djupedal brukte et par uker på å sette seg inn i hverdagen for studenter i høyere utdannelse heller enn å bruke tiden på å lære å kle seg.

Lenke til kommentar

Har ikke Dior Homme noe man knapt man kalle slips, dvs. det havner mer i gaten "tråd man knyter rundt halsen"?

 

De nye skiene mine må være så farge-krasj man klarer å oppnå. Sorte ski, med grønt mønster, røde bindinger, og sko som er grå og en helt annen rødfarge enn bindingene. Stavene er sølv og blå. :D

Lenke til kommentar
Har ikke Dior Homme noe man knapt man kalle slips, dvs. det havner mer i gaten "tråd man knyter rundt halsen"?

5247547[/snapback]

Vel, nå vet jeg ikke om jeg er helt sikker på hva du snakker om, men jeg kan alltids gjette (slipset over er fra Dior Homme, forresten).

 

De har noen halvgjennomsiktige skjorter (i tafetta), med ekstremt lange kraver, de finnes i diverse variasjoner, blant andre denne:

00240m.jpg

 

(Det er en t-skjorte under, skjorten i seg selv er nesten gjennomsiktig.)

Lenke til kommentar
Liker skoene. :)

5251619[/snapback]

De er herlige, men kvaliteten har dessverre tapt seg ørlite granne i det siste (dvs fra og med SS05), ikke at det er dårlige sko, men betaler jeg 5-6-7000,- for et par forventer jeg perfeksjonisme. Forhåpentligvis kommer dette seg igjen snart, selv om jeg på ingen måte føler meg trygg.

Lenke til kommentar
Liker skoene. :)

5251619[/snapback]

De er herlige, men kvaliteten har dessverre tapt seg ørlite granne i det siste (dvs fra og med SS05), ikke at det er dårlige sko, men betaler jeg 5-6-7000,- for et par forventer jeg perfeksjonisme. Forhåpentligvis kommer dette seg igjen snart, selv om jeg på ingen måte føler meg trygg.

5252313[/snapback]

 

Vent litt, la meg bare få en ting klart. Thomasr du har sko til 7000,- og handler på Bogart?

Endret av chris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...