Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Har selv kommet på den nokså geniale ideen ved å ikke tine brødet. Rett ut av fryseren, og med to skiver ost på. Når jeg da tar frem matpakken for å spise, er brødet perfekt, og ingen svett ost. Endret 8. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Neh, men det kan fort ende opp med tre måltider daglig i universitetskantinen som er altfor dyrt. Og det er jo bare å kjøpe et brød og pålegg, uten å smøre på forhånd om man er redd for at osten skal tørke i kantene. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Man trenger jo ikke å spise skiver med ost. Jeg spiser ciabatta med bacon, agurk, salat og aioli ganske ofte. Tar med aiolien i en liten beholder. Det finnes mange alternativer. Jeg tror faktisk ikke jeg har spist en skive med ost i hele mitt liv, men det er meg. Foccacia er jo også et godt alternativ. Endret 8. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 På skolen min koster et lite kinderegg 15 kroner blir ganske dyrt i lengden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Aldri spist en hel skive med kun gulost på jeg heller, hehe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Synes synd på deg hvis du blir mett av et Kinderegg Selv har jeg med meg 6 brødskiver med forskjellig pålegg. Tar en del plass. Endret 8. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det var jo et eksempel for å vise hvor dyrt det er på skolen min da Liker faktisk ikke kinderegg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Setter som oftest ett skudd med heroin i lunsjpausen og da holder jeg ut dagen. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) God konsentrasjon og fokus i timene da, Mchansern? :!: Endret 8. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Setter som oftest ett skudd med heroin i lunsjpausen og da holder jeg ut dagen. Jævlig dyr matpakke da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Litt slitsom og dødelig matpakke i lengden også. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Klarer meg stort sett med kaffe, vann og en eller to skiver med brød på skolen, jeg...Da er jeg til gjengjeld dritsulten i det jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Setter som oftest skuddet i øyet. Er så kleint med nålestikk i armen osv. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Merka selv når jeg var mye på skolen nå i vår at det ble dyrt å kjøpe mat der, så tror nok jeg skal satse på matpakke det året her. Er jo strengt tatt bortkasta penger. Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke spist matpakke siden i fjor høst, utenom noen rester fra middagen iblant Jeg verken vil eller tør å regne ut hvor mye penger jeg har brukt på lunsj, og hvor mye jeg kommer til å bruke iløpet av de to årene jeg har igjen. Vgs midt i byen med et flust av spisesteder og alternativer til matpakke er ikke særlig bra for økonomien.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Herregud eg rekk aldri å lage meg matpakke. Heller ikkje frokost. Blir litt dyrt i lengden, men eg har verkeleg ikkje tid om morgonen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har faktisk ikke lagd meg matpakke siden jeg startet på ungdomskolen, jeg Tror det har noe med at jeg hatet å gjøre det når jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Pappa lager for meg, noe han har gjort siden jeg startet på barneskolen! Lenke til kommentar
kynne Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Pappa lager for meg, noe han har gjort siden jeg startet på barneskolen! Samme her, hahaha. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mamma lager for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå