fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Faen Henrik, jeg hadde bestemt meg for å ikke kjøpe fler slips på en stund. Det holdt ikke så lenge akkurat. Jeg kan rett og slett ikke motstå shantung fra Drakes til den prisen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha, jeg er fristet til å kjøpe, men går så sjeldent med slips at jeg ikke helt ser behovet helt enda. Hadde sikkert vært kjekt å ha, men har planlagt å legge inn en ordre hos Berg&Berg på et slips og et pocket square. På en annen side, har ikke brukt så mye på klær i år, så kan jo kanskje ta meg råd til et lite slips til... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fu Henrik.... Sebagoene mine begynner å se litt slitne ut etter sommeren. Noen som har noen tips til å 'friske' dem opp litt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Argh, glem det. Rotet. Endret 6. september 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kom over en side for en stund tilbake der alle klesplagg koster under 200kr. Dette var da en side som noen norske gründere hadde opprettet i USA (elns). Anyhow, noen som vet hvilken side jeg snakker om? Klarer ikke finne fram til den! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fu Henrik.... Sebagoene mine begynner å se litt slitne ut etter sommeren. Noen som har noen tips til å 'friske' dem opp litt? Hvis de er i nubuck: Vask dem med vann og en børste, la dem tørke, klin på med en eller annen lærbalsam (lexol e.l.). Hvis de er i vanlig skinn: Vask med fuktig klut, gå over med børste, lærbalsam og så krem eller vokspolish. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er kjipt med en hest så stor at du ikke får plass til den på grillen - Vowels Apropo, Vowels, du mangler jo siste del av setningen i signaturen din. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 De er nubuck. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mottok PS fra Berg & Berg i dag. Må si at jeg ikke er særlig imponert over kvaliteten. Har super rimelige PS fra Asia som er mye mye bedre. Fargene + mønsteret er dog veldig pent. Et familiemedlem skal til Newcastle om noen uker, å har lovet meg at hun skal kjøpe PS, slips, sløyfer til meg. Er det noen som vet om noen typiske engelske herrebutikker i Newcastle som kan sjekkes ut? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hey. er de helly hansen jakker som er inn nå? dette pøseværet kom helt uventet over meg. jeg trenger noe vantett! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Seiljakker du tenker på? I så fall, definitivt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er vel det som er "in" hos fjortissen i disse dager. 3 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Både HH, Henri Lloyd og Quba sails er "in" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mottok PS fra Berg & Berg i dag. Må si at jeg ikke er særlig imponert over kvaliteten. Har super rimelige PS fra Asia som er mye mye bedre. Fargene + mønsteret er dog veldig pent. Hva er det du ikke er imponert over? Stoffet, trykket, rullingen av kantene eller syingen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hey. er de helly hansen jakker som er inn nå? dette pøseværet kom helt uventet over meg. jeg trenger noe vantett! Hvis du går på barneskolen/ungdomsskolen er det dritphettttt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er nok av dem på vgs også. Spesielt kewlt å gå med når det er fint vær og ikke regner en gang... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg bruker en HH jakke på vinteren, driter litt i det så lenge jeg er varm. Du er en dritt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så en på bussen i dag med Goose og chinos som var cirka 5 meter for lange. Konge. 1 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det kalles pheeet style lizzom Lenke til kommentar
cFc Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva skjer med at halvparten av norges befolkning går med hunter-støvler (og kaller det boots?). Hadde min madam på besøk fra utlandet og hun ble rettere sagt litt lattermild når hun så hvor EKSTREMT mange det var som har akkurat de støvlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå