Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er fristet til å kjøpe, men går så sjeldent med slips at jeg ikke helt ser behovet helt enda. Hadde sikkert vært kjekt å ha, men har planlagt å legge inn en ordre hos Berg&Berg på et slips og et pocket square.

På en annen side, har ikke brukt så mye på klær i år, så kan jo kanskje ta meg råd til et lite slips til...

Lenke til kommentar

Fu Henrik.... :p

Sebagoene mine begynner å se litt slitne ut etter sommeren. Noen som har noen tips til å 'friske' dem opp litt?

Hvis de er i nubuck: Vask dem med vann og en børste, la dem tørke, klin på med en eller annen lærbalsam (lexol e.l.).

Hvis de er i vanlig skinn: Vask med fuktig klut, gå over med børste, lærbalsam og så krem eller vokspolish.

Lenke til kommentar

Mottok PS fra Berg & Berg i dag. Må si at jeg ikke er særlig imponert over kvaliteten. Har super rimelige PS fra Asia som er mye mye bedre. Fargene + mønsteret er dog veldig pent.

Et familiemedlem skal til Newcastle om noen uker, å har lovet meg at hun skal kjøpe PS, slips, sløyfer til meg. Er det noen som vet om noen typiske engelske herrebutikker i Newcastle som kan sjekkes ut?

Lenke til kommentar

Hva skjer med at halvparten av norges befolkning går med hunter-støvler (og kaller det boots?). Hadde min madam på besøk fra utlandet og hun ble rettere sagt litt lattermild når hun så hvor EKSTREMT mange det var som har akkurat de støvlene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...