Atmosphere Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har tenkt å kjøpe meg en ny frakk til vinteren fra Filippa K. http://collection.fi...ar/long-peacoat 3200 ,- for denne i svart. Verdt pengene? 80% ull Jeg synes Ralph Laurens "Academy"-losjakke er penere. Koster vel omtrent det samme. Kjøpte den selv, i sommer faktisk, til en veldig grei pris. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes Ralph Laurens "Academy"-losjakke er penere. Koster vel omtrent det samme. Kjøpte den selv, i sommer faktisk, til en veldig grei pris. Hvor kjøpte du den fra? Bor i Trondheim og har ikke funnet noen som markedsfører det her Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det selges Ralph Lauren i Trondheim, så det burde ikke være noe problem å spørre om de kan bestille en jakke til deg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes Ralph Laurens "Academy"-losjakke er penere. Koster vel omtrent det samme. Kjøpte den selv, i sommer faktisk, til en veldig grei pris. Hvor kjøpte du den fra? Bor i Trondheim og har ikke funnet noen som markedsfører det her Kjøpte den fra USA via personlig proxy, fikk den for 900 kr. (5k på Follestad elns) Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes Ralph Laurens "Academy"-losjakke er penere. Koster vel omtrent det samme. Kjøpte den selv, i sommer faktisk, til en veldig grei pris. Hvor kjøpte du den fra? Bor i Trondheim og har ikke funnet noen som markedsfører det her Kjøpte den for 1400 i Stavanger. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tenkte jeg skulle slå til og kjøpe et ordentlig par med jeans nå, og lurer litt på anbefalinger rundt det. Tenker å gå for rå-denim og lurer på hva som er mest kvalitet (for pengene)? Skal til Oslo en tur nå til helga, så anbefalinger om butikker man kan finne disse tas imot med kyss, klapp og klemz. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Acne har fine rå-denim bukser. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Acne og Nudie har jeg gode erfaringer med. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg ahr ikke sååå god erfaring med nudie. Etter som jeg fikk hull på de etter ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er litt lysten på en Acne bukse selv. Selger de dem andre steder enn steen og strøm? Får en uggen følelse hver gang jeg er der, slitsomme butikkansatte med sleik dratt så langt bakover at de nesten tipper. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Er litt lysten på en Acne bukse selv. Selger de dem andre steder enn steen og strøm? Får en uggen følelse hver gang jeg er der, slitsomme butikkansatte med sleik dratt så langt bakover at de nesten tipper. Kan godt hende jeg tar feil nå, men jeg tror jeg har sett acne et sted på paleet det stemmer nok, ja http://www.paleet.no/no/merker/ Endret 6. september 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er Acne og Nudie det går i ja. Får prøve noen par og se hvordan de passer, og se om jeg finner de når jeg drar til England igjen så man får spart litt dollar og. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvor bør en kjøpe gode pocket squares og slips? Dårlig utvalg innenlands Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er litt lysten på en Acne bukse selv. Selger de dem andre steder enn steen og strøm? Får en uggen følelse hver gang jeg er der, slitsomme butikkansatte med sleik dratt så langt bakover at de nesten tipper. Acne-huset nederst i bogstadveien selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er litt lysten på en Acne bukse selv. Selger de dem andre steder enn steen og strøm? Får en uggen følelse hver gang jeg er der, slitsomme butikkansatte med sleik dratt så langt bakover at de nesten tipper. Enig, men jeg trives generelt dårlig med butikkansatte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hvor bør en kjøpe gode pocket squares og slips? Dårlig utvalg innenlands Vet ikke hvordan kvaliteten er selv, men Kent Wang er affiliate på SF, ihvertfall. Endret 6. september 2011 av thrice Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvor bør en kjøpe gode pocket squares og slips? Dårlig utvalg innenlands SF, Kent Wang, eBay. Ellers finnes det jo nettbutikker som Mr. Porter og Yoox. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kent Wang har gode lommetørklær. Slips kommer an på hvilket prisnivå du vil legge deg på, men det er vanskelig å slå Drakes og Marinellaslipsene som selges hos Malford of London i ren valuta for pengene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Og hvis du vil ha bedre utvalg av Drakes og kan gå opp litt i pris er det en som selger på SF for $105. http://www.styleforum.net/t/264720/drake-s-london-has-arrived-and-in-a-big-way-shantung-tussah-grenadine-reps-knits-over-30-ties-available http://www.styleforum.net/t/264780/cheap-nwt-ties-drakes-isaia-petronius-rlpl http://www.styleforum.net/t/264779/new-with-tags-drake-s-london-100-silk-ties-79-shipped-all-kinds Og litt lommetørkler du kan kikke på: http://www.styleforum.net/t/262545/09-05-now-over-20-pocket-squares-available-robert-talbott-tom-ford-brioni-free-world-wide-shipping Edit: La til to linker til med noen som selger litt billigere også. Edit2: La til lommetørkler også. Endret 6. september 2011 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Får så sykt lyst til å kjøpe mange av de slipsene der, Henrik. Synd at jeg nesten aldri bruker slips, de 4 siste slipsene jeg har kjøpt har jeg ikke brukt enda engang, og de kjøpte jeg før sommeren, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå