Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har i sammarbeid med moderator funnet det nødvendige med et par regler for å unngå total off-topicdiskujson:

Selvsagt er det lov å snakke priser på klær. Alle hentydninger til diskusjon om brukeres private økonomi vil bli slått hardt ned på.

Det er greit å ikke like andres klær eller produkter. Imidlertid har alle brukere krav på respekt. Ha dette i bakhodet når du poster.

Have fun!

Du må være ny her. Velkommen.

Lenke til kommentar

Lei av at folk skal mase om at det er så mye offtopic her … Det har vel blitt avklart flere ganger at det er lov med generelt babbel i denne tråden, og ikke bare ting relatert til mote og klær.

This. Dette er sikkert den tusende gangen det taes opp, og svaret endrer seg ikke fra gang til gang. OT er tillatt i cafeen for å holde andre tråder så frie som mulig for det, og det er avklart med admins. Punktum.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg syns ikke den ser for stor ut i skuldrene, men litt liten.

Jeg har laget et lite bilde for å illustrere hvordan en jakke vil se ut i skuldrene når den

(1): er passe,

(2): er litt for liten (sånn jeg syns din ser ut), og

(3): for stor.

post-91352-0-90883400-1315316174_thumb.jpg

Det er selvfølgelig mulig at jeg ser feil, for det er vanskelig se på et bilde, men det er hvertfall sånn det ser ut for meg. I tillegg tror jeg du har ganske skrå skuldre, slik at jakken ikke ligger helt inntil.

Jeg tror jakken kommer til å bli fin om du tar den inn litt i livet og legger opp ermene. Det er vanskelig å få et perfekt resultat når man bruker rtw, desverre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Føler mer at den ligger som bilde 3, men som du sier kommer det ikke spessielt godt frem på bildene.

Kommer til å ta den inn i livet og legger opp ermene.

Takk for tilbakemelding :)

Edit: Jakken i seg selv er jeg svært fornøyd med. Takk for annbefaling!

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Smaken er som baken - delt. Jeg synes de er fine, og jeg gleder meg. :)

Det er ikke alle som har lett for å få tak i sko, spesielt om du er jente med lange og brede føtter, samt høy rist. Det er heldigvis fri retur, passer de ikke får jeg begynne på en ny runde med leting.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...