Dockside Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tusen takk for at dere deler hele arbeidslivet deres, men det er utrolig uinteressant, det kan tas på PM, og det hører ikke hjemme i tråden. LOL. Dette er jo en off-topic tråd. Så de får dele akkurat det de vil. Forresten så må jeg drite nå..... 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har i sammarbeid med moderator funnet det nødvendige med et par regler for å unngå total off-topicdiskujson:Selvsagt er det lov å snakke priser på klær. Alle hentydninger til diskusjon om brukeres private økonomi vil bli slått hardt ned på. Det er greit å ikke like andres klær eller produkter. Imidlertid har alle brukere krav på respekt. Ha dette i bakhodet når du poster. Have fun! Du må være ny her. Velkommen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trodde ikke jeg skulle sett dette. Dr Martens - Ormond (goodyear welted) Hva synes dere? Sålen er kraftigere enn hva jeg er vandt til. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nå har jeg kjøpt meg en ny jeans. Jacob Cohen har jeg aldri hatt før, så dette kan bli spennende. Dessuten kunne jeg ikke stå i mot buksen når det stod uttrykkelig "handmade" på tagen. Litt fornem må jeg være en gang i blant. Er det noen andre som har erfaring med dette merket? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lei av at folk skal mase om at det er så mye offtopic her … Det har vel blitt avklart flere ganger at det er lov med generelt babbel i denne tråden, og ikke bare ting relatert til mote og klær. This. Dette er sikkert den tusende gangen det taes opp, og svaret endrer seg ikke fra gang til gang. OT er tillatt i cafeen for å holde andre tråder så frie som mulig for det, og det er avklart med admins. Punktum. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Alt er lov! Derfor deler jeg et par sitater jeg nettopp har laget (bare å bruke det om du vil): Du trenger ikke gråte, når du har en venn - Vowels Det er kjipt med en hest så stor at du ikke får plass til den på grillen - Vowels 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Takk, jeg trengte en ny sigg. 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hadde du forresten noe feedback på jakken FKM? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Se 3-4 sider bak Endret 6. september 2011 av dePt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/09/06/nyheter/anders_behring_breivik/innenriks/mote/utenriks/17970566/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ah. Jeg syns ikke den ser for stor ut i skuldrene, men litt liten. Jeg har laget et lite bilde for å illustrere hvordan en jakke vil se ut i skuldrene når den (1): er passe, (2): er litt for liten (sånn jeg syns din ser ut), og (3): for stor. Det er selvfølgelig mulig at jeg ser feil, for det er vanskelig se på et bilde, men det er hvertfall sånn det ser ut for meg. I tillegg tror jeg du har ganske skrå skuldre, slik at jakken ikke ligger helt inntil. Jeg tror jakken kommer til å bli fin om du tar den inn litt i livet og legger opp ermene. Det er vanskelig å få et perfekt resultat når man bruker rtw, desverre. 2 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Føler mer at den ligger som bilde 3, men som du sier kommer det ikke spessielt godt frem på bildene. Kommer til å ta den inn i livet og legger opp ermene. Takk for tilbakemelding Edit: Jakken i seg selv er jeg svært fornøyd med. Takk for annbefaling! Endret 6. september 2011 av dePt Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da har jeg fått Gloverall knappene, identiske som de på min 40 år gamle losjakke, som ble sendt gratis til meg fra England. Makan til service. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har tenkt å kjøpe meg en ny frakk til vinteren fra Filippa K. http://collection.filippa-k.com/f11/man/outerwear/long-peacoat 3200 ,- for denne i svart. Verdt pengene? 80% ull Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mine nye vintersko: Gleder meg veldig, mine er dog i fargen mørkebrun, og fornøyd at de var satt ned fra 1499 til 899. Får bare håpe at de passer. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mine nye vintersko: Gleder meg veldig, mine er dog i fargen mørkebrun, og fornøyd at de var satt ned fra 1499 til 899. Får bare håpe at de passer. Hjelpes meg! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Minner meg om skoene jeg måtte bruke på Svalbard under en snøscooter-tur i -28 grader. Endret 6. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Den i midten ser litt ut som en cashewnøtt om du stirrer lenge nok på den. Endret 6. september 2011 av Jostein K. 3 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Smaken er som baken - delt. Jeg synes de er fine, og jeg gleder meg. Det er ikke alle som har lett for å få tak i sko, spesielt om du er jente med lange og brede føtter, samt høy rist. Det er heldigvis fri retur, passer de ikke får jeg begynne på en ny runde med leting. Endret 6. september 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå