Von-Matterhorn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men er det ingen her som _vet_? In hvor da og for hvem? Vestkant? Østkant? Voksen? Ungdom? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tror han tenker mer på hva det er som kommer i butikker spesielt for i år. Har sett mye brun og gulfarger i år, samt sterke farger som oransje og grønn. Ellers så er det jo (som alltid) cordbukser, chinos, quilted jakker, losjakker, duffelcoat....osv Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tror ikke Dorian Gray (fantastisk brukernavn) egentlig lurer på det. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvor lange bør egentlig ermene på en ytterjakke ("trenchcoat" og losjakke f.eks.) være? Noen synspunkt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En halv cm. lenger enn skjorteermene dine. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 "Vil du ha pose?" "Neida, tar det i jakka" Jeg elsker Beaufort. Sparer den jo inn hvis jeg handler på butikken hver dag de neste 7 årene og aldri tar med pose. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Utrolig kult, da. Å kunne skrive web-adresser på arabisk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Trodde ikke jeg skulle sett dette. Dr Martens - Ormond (goodyear welted) Hva synes dere? Sålen er kraftigere enn hva jeg er vandt til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er sånne sko jeg vil ha når jeg skal leke "gulvet er lava". Da kan jeg uansett bare gi faen og gå like a boss. 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Synes det så ganske så merkelig ut.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er sånne sko jeg vil ha når jeg skal leke "gulvet er lava". Da kan jeg uansett bare gi faen og gå like a boss. lol wtf? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er sånne sko jeg vil ha når jeg skal leke "gulvet er lava". Da kan jeg uansett bare gi faen og gå like a boss. lol wtf? Lekte du aldri det på barneskolen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Åja. Selvfølgelig. Hoppe rundt på pulter og stoler osv. Koblet ikke den med en gang. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Takk for svar FKM, da må jeg kanskje legge opp ermene på den ene jakken min en liten cm eller så. Apropos lava: For de av dere som har spilt drikkespillet Waterfall: det er noe dritt når folk trekker konge og innfører regelen at "the floor is hot lava". :/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Konge er jo ikke noe regelkort, konge er "herrene drikker". n00bs. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Kan melde om at det er du som n00ben. 5 er selvsagt "herrene drikker," noe Wikipedia støtter meg på. Endret 5. september 2011 av Atald Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Spørs vel på drikkeleken da? Med Kings (cup) er det faktisk 6, fordi det rimer så fint på dicks. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kan vel konkludere med at Kings, som de aller fleste andre drikkespill har en del variasjoner av reglene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Spørs vel på drikkeleken da? Med Kings (cup) er det faktisk 6, fordi det rimer så fint på dicks. True dat, dog. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Lærte "bussrute" drikkeleken til han jeg er støttekontakt for, skulle jeg aldri gjort. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå