thrice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei, nei, nei thrice, du har misforstått helt. Seiljakken er jo for sommeren, Goosen kommer frem i september, senest, og forsvinner i april, kanskje mai. Du må ikke blande sesongene her. Jeg er ut. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som har erfaringer med dresser fra House of Singles, Dukes og Nordavind? Hvordan er kvaliteten og passformen? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er nok ikke mange andre enn Becks som klarer å "pulle off" brunt polkadotslips med en lillastripede skjorte. Med matchende PS..? Jeg synes ikke han så videre bra ut. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Da er den 40 år gamle, godt bevarte, Gloverall losjakken levert inn til skredderen. Endret 5. september 2011 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fikk endelig tweedjakken min fra Gieves & Hawkes. Den er desverre noe stor i skuldrene og må definnitivt inn i livet. Ermene må også noe opp. Hva tror dere? Verdt å gjøre noe med eller burde jeg vurdere å selge den videre. Kan se om jeg får tatt ett bilde senere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bestilte du fra Malford? Du er klar over at det er oppgitt mål på skuldre, ermer osv der på alle jakker? Hvis du hadde sjekket dem hadde du ikke endt opp med en jakke som ikke passer i skuldrene, som er ganske vanskelig å fikse. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sjekket selvfølgelig målene. Samenlignet med en av dressjakkene mine og der var ca 0,5cm i forskjell. Noe jeg annså som greit da jeg tenker å ha en genser under. Bilder kommer om litt Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Den var da ikke så altfor bred i skuldrene den da? Har sett mye verre enn det. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Litt kortere i armene og strammere i livet tror jeg den blir ganske pen. 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skulle den vært smalere over skuldrene hadde du endt opp som Aron fra follestadbloggen. Du får selv velge om det er sånn du vil ha det, men jeg synes den var mye finere slik som det der. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Den var da fin. Legg den opp en tanke i ermene så er du i mål. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skuffende at det ikke kom noen ekte forslag om hva som er inn for tiden. Hvor finner man ut av noe sånt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dra til en ungdomskole/vgs. Det majoriteten går med er inn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skuffende at det ikke kom noen ekte forslag om hva som er inn for tiden. Hvor finner man ut av noe sånt? Man finner vel et utall norske og utenlandske tenåringsblogger som forteller deg slikt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men er det ingen her som _vet_? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg så en i Snow Mantra i dag... Jeg må si jeg ble overrasket. Det var sikkert 12 - 13 grader i dag.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Takker for tilbakemeldinger på jakken. Da tar jeg den med til skredder og for å få den tatt inn i livet og opp i ermene. Noe mer jeg burde gjøre? Tar også gjerne i mot forslag til en rimelig og god skredder i Bergen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men er det ingen her som _vet_? Tja, er vel greit å vite om du er mann eller dame Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) I følge profilen hans er han mann... Endret 5. september 2011 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå