SumSar Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kjøpte også Ferrari-Puma Sneakers for 899,- 5237769[/snapback] Ahh... I envy you. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kjøpte også Ferrari-Puma Sneakers for 899,- 5237769[/snapback] Ahh... I envy you. 5238806[/snapback] Fant dem på intersport, hadde dem i alle varianter. Har faktisk ikke sett dem i Norge tidligere. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvor selger de Canada Goose jakker?, eller går det an å bestille?. kanskje via en retro butikk? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Tatler har dem vel, men de er jo på veien utover. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Enig, syntes ikke du burde kjøpe den i år. Men opp til deg. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) For all del... Fine jakker, men nå har de vel holdt på i 5 (?) sesonger og de fleste vil vel se på de som ut... Flere av de store kjedene har nå sluttet å ta de inn og importøren går med underskudd. Det som har tatt over som allment moteplagg er vel kejo-jakkene... Edit: Dersom du på død og liv vil ha en så kjøp en på ebay for 800kr. Gjorde det for et par sesonger siden for å ha en fyllajakke og kvaliteten er faktisk utrolig bra... Endret 1. desember 2005 av Hefla Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva heter de kule klokkene som er ett armbånd nesten? Tror det er skinn.. Ett tjukkt armbånd, med en klokke i.. De var kule! Link noen? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) var mere tenkt som fyllejakke. parkas i fylla er så herlig til vanlig går jeg med boblejakke fra bergans. dun Endret 4. desember 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva heter de kule klokkene som er ett armbånd nesten? Tror det er skinn.. Ett tjukkt armbånd, med en klokke i.. De var kule! Link noen? 5239300[/snapback] Vil anta at det er axent klokkene du snakker om... Men finner f**n ikke noen link! Hmm... var mere tenkt som fyllejakke. parkas i fylla er så herlig 5239373[/snapback] Da ville jeg tatt en tur på ebay... Kanskje heller kjøpt en north face parkas, ikke så sinnsykt mange som har de. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da har jeg klippt meg....helt kort....freeeeesh, endelig slipper jeg masse hår på hodet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jaja, så var det på tide å dra hjem til Norge igjen, snufs. Shopping i Paris må være noe av det beste som finnes... Synd jeg må reise hjem igjen i morgen. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er på jakt etter en tøff lue. Helst ikke interessert i å handle en dyr merkelue til 1000kr. Vet noen om f.eks sportsbutikker\andre butikker med tøffe luer? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 G-Sport? Har vel minst fjorten luer. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dressman el Cubus har faktisk et par tøffe luer til 79kr.. Og de gir godt varme samtidi Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er på jakt etter en tøff lue. Helst ikke interessert i å handle en dyr merkelue til 1000kr. Vet noen om f.eks sportsbutikker\andre butikker med tøffe luer? 5239853[/snapback] Soul har vel noen tøffe luer til en ikke så alt for dyr pris. Slev kjøpe jeg meg faktisk en ganske så fet lue fra en street vendor. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Da var jeg kommet hjem igjen, snufs. Det ble en del shopping på meg, for å si det mildt. Var også heldig nok til å få ta en liten titt på Dolce & Gabbanas nye kolleksjon - konklusjonen er vel at Kashmir er på vei inn igjen til våren, uten at det egentlig har vært "ut" noen gang. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De hadde begynt å få inn fra vårkolleksjonen allerede? Ikke verst. Kan ikke si jeg har sett så voldsomt mye til kashmir, men nå har jeg ikke så fryktelig god detaljoversikt over de kommende kolleksjonene til DG, Gucci, Armani og et par andre Milanohus. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Piranha: Var du i Paris på ferie, eller er det jobbmessige grunner til at du reiser dit "regelmessig"? Var vel bare et par måneder siden du sist var der? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Coldplay-konsert og shopping, hehe. Var der sist i sep/okt om jeg ikke husker helt feil? Thomas: Prada hadde også tatt frem noe fra sin vårkolleksjon i går ettermiddag, fikk sett bittelitt der også. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hva heter de kule klokkene som er ett armbånd nesten? Tror det er skinn.. Ett tjukkt armbånd, med en klokke i.. De var kule! Link noen? 5239300[/snapback] KA:OZ har også slike klokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå