wmb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har dessverre null peiling på Indochino, men når det gjelder Dressmann så vil dressene deres være dårligere enn dresser fra de merkene jeg nevnte på akkurat de områdene du sier. Altså både på form (ved at de er "firkantete" og laget slik at de skal "passe" nesten alle kroppsformer) og kvalitet (dårligere materialkvalitet og dårligere konstruert). Det koster penger å lage en bra dress, og Dressman tar nok en hel haug med lette snarveier for å dempe utgiftene, som igjen fører til en lavere utsalgspris. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvis du er sikker på målene dine og villig til å bestille på nettet, har jo Malford of London mange bra dresser. De fleste koster under 3000, så du vil nok komme under budsjettet ditt selv etter en tur til skredder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så rundt 10 minutter av Frogner i dag. Kvalitet, virkelig kvalitet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gjorde det jeg og. At noen kan finne det underholdende er forbi min fatteevne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Og alt er jo like tilfeldig og ikke planlagt som Oslogirls (eller hva serien het) var. Føler jeg ble dummere av å se på det, så jeg logget meg inn på TV2 Sumo og satte på Hotel Cæsar istedenfor Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bilscenene var fantastiske. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 De legger jo ikke skjul på at det er regissert, bare så det er sagt. Målet mitt er å ikke få med meg et sekund av det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Greit nok det, men hva er det egentlig da? En drama-serie, eller en reality-serie? Konseptet blir så uklart at jeg ikke gidder å sette meg inn i det. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror sjangeren heter noe lignende regissert reality eller noe sånt... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei allesammen. hva er det absolutt hotteste som er inn nå for tiden? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei allesammen. hva er det absolutt hotteste som er inn nå for tiden? 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei allesammen. hva er det absolutt hotteste som er inn nå for tiden? Vinterversjon: Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei allesammen. hva er det absolutt hotteste som er inn nå for tiden? du har skikkelig dårlig klesmak. særlig jakka minner om tidlig nitti talls. ugh.. så heslig Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 What is this I dont even... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei allesammen. hva er det absolutt hotteste som er inn nå for tiden? Vinterversjon: typ eskimo i alaska område ute på fiske... nei detta var skuffende fra selveste motetråden! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Øh, vi kødder. Du spurte hva som var in ffs. Forventer du et seriøst svar? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 kan tolkes som at han var ironisk Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ja her var det skikkelig rottepakket. alt jeg spør om er hva dere digger om dagen. jeg trenger en ny stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå