wmb Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg eier bare et par rm williams. Men generelt kan man vel si at rmw er mye bedre enn et par coltham. Jeg synes rmw ser mer "sleek" ut en det meste, og det er vel så vidt jeg vet praktisk talt den eneste produsenten av chelsea boots som bruker ett helt stykke skinn. Altså finner du ikke igjen den vanlige sømmen rett under strikkene på rmw sine sko. Anbefaler å sjekke ut sf sin store rmw tråd for flere detaljer. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har lyst på et par Coltham selv. Hvis de er laget av Loake, vil dere tro den er veldig lik i størrelse som mine Loake Blackfriars? Endret 2. september 2011 av depeche Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bare hvis de er på samme lest. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Trenger litt hjelp her, og går utifra at dette er beste stedet å spørre om interiørdesign også Denne, mellombrun 236x150x66 eller denne, mørk grå med brune dører som på det andre illustrasjonsbildet; disse 203x145x58 På en side så er det første best, for det går helt til taket og er litt dypere, men på en annen side så er det glassdører, noe som betyr at man må være nazi med skaprydding (mulig jeg trenger det) Den andre likte jeg fargen på dørene, men som sagt, den er lavere. Og man kan få en dør som speil, muligens noe å tenke på da jeg enda ikke har hatt et fullspeil noen gang Endret 2. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Trenger litt hjelp her, og går utifra at dette er beste stedet å spørre om interiørdesign også Denne, mellombrun 236x150x66 eller denne, mørk grå med brune dører som på det andre illustrasjonsbildet; disse 203x145x58 På en side så er det første best, for det går helt til taket og er litt dypere, men på en annen side så er det glassdører, noe som betyr at man må være nazi med skaprydding (mulig jeg trenger det) Den andre likte jeg fargen på dørene, men som sagt, den er lavere. Og man kan få en dør som speil, muligens noe å tenke på da jeg enda ikke har hatt et fullspeil noen gang Den første så best ut, nummer to så rett og slett billig ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skal se på de senere, godt mulig at du har rett i det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kikk på SF. Jeg kjøpte PS fra Tom Ford og Gucci billig derfra, var vel Spoo som solgte. Berg & Berg har forresten salg nå da, så de er jo ikke dyre. Hundrelapp eller så? Kjøpte dette fra Berg & Berg, så får jeg se hvordan kvaliteten er osv.... Betalte 182 kr inkludert alt. Ok det. Tenkte jeg skulle bestille samme selv faktisk, sammen med et slips. Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har samme PS, bare i en annen farge. Er ihvertfall veldifg fornøyd med det selv. Kjøpte det i selve lokalene deres, og fikk både se og ta på hele utvalget. Virker som bra greier. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fint. Nå gleder jeg meg enda mer til jeg får det! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hjemme fra båtmessen. Lurer på om det kanskje blir en ny båt til seilingen jeg skal ut på neste sommer, det hadde hvert fall vært sykt digg! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Den andre likte jeg fargen på dørene, men som sagt, den er lavere. Og man kan få en dør som speil, muligens noe å tenke på da jeg enda ikke har hatt et fullspeil noen gang Speil er jo alltids en mulighet. Sel om det er litt gammeldags i mitt hode. Ellers vil det sannynligvis være mulig å få til et bra resultat med å plassere en frosted plastfilm på baskiden av dørene, så blir de så godt som ugjennomsiktig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Joda, gammeldags hvis man tar speil på hele ihvertfall, men jeg har ikke plass til stort speil noe annet sted Var på ikea og kikket nå i sta, og de andre i brunt virket ganske billige + at alle ting som er laget til å ha i skapene er laget til det første. Man kunne også få andre dører enn de i aluminium og frosta glass, men det ble en del dyrere dessverre Endret 2. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ta frosted glass, rispapir på insiden=total frosting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken modell jeg skal velge: Er det noe forskjell i holdbarhet på "Deerskin" og "Cape"? Edit: Ikke tenk på fargen, tenk på modellen... Endret 2. september 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg likte de øverste best 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Selv skal jeg gå for Paris (regner med du kikker på Chester Jeffries), så jeg stemmer Paris. Uansett ville jeg vært mer oppfattet av foret enn skinnet, ettersom det er det som ryker først. Men heldigvis finnes det jo noen tråder om det på SF. For min del blir det kasjmir/ull. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da kom endelig min Beaufort på postkontoret. Måtte ut med 702 kroner for den, verdien var satt til 139 GBP, og med kursen ble det 1238 som vareverdi. Endte på 132 kroner i toll, 343 kroner i moms og 227 kroner i fortolling for de spesielt interesserte. Passer også godt i armene, tror ikke jeg skulle gått ned en størrelse, så det var veldig fint. Nå gleder jeg meg til det blir litt kaldere i luften og jeg kan få brukt den! 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har dere spurt om å sette ned verdien? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nei, spør aldri om slikt fra ordentlige nettbutikker. eBay og SF er noe annet, der gjør jeg det hvis det er varer som koster litt, men jeg gjorde det ikke med CountryAttire. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Var forresten merket som gift også, og stod ingen tydelig avsenderadresse (bare en litt kryptisk return to-adresse med meget liten skrift), så hvis det hadde stått en verdi under 1000 kroner tror jeg jammen meg at den kanskje hadde glidd gjennom. Edit: Ops. Trodde forumet skulle slå sammen iom. at det var så kort tid mellom innleggene, men den gang ei. Endret 3. september 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå