Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg eier bare et par rm williams. Men generelt kan man vel si at rmw er mye bedre enn et par coltham. Jeg synes rmw ser mer "sleek" ut en det meste, og det er vel så vidt jeg vet praktisk talt den eneste produsenten av chelsea boots som bruker ett helt stykke skinn. Altså finner du ikke igjen den vanlige sømmen rett under strikkene på rmw sine sko.

Anbefaler å sjekke ut sf sin store rmw tråd for flere detaljer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her, og går utifra at dette er beste stedet å spørre om interiørdesign også :p

Denne, mellombrun 236x150x66

eller

denne, mørk grå med brune dører som på det andre illustrasjonsbildet; disse 203x145x58

På en side så er det første best, for det går helt til taket og er litt dypere, men på en annen side så er det glassdører, noe som betyr at man må være nazi med skaprydding (mulig jeg trenger det) :p

Den andre likte jeg fargen på dørene, men som sagt, den er lavere. Og man kan få en dør som speil, muligens noe å tenke på da jeg enda ikke har hatt et fullspeil noen gang :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her, og går utifra at dette er beste stedet å spørre om interiørdesign også :p

Denne, mellombrun 236x150x66

eller

denne, mørk grå med brune dører som på det andre illustrasjonsbildet; disse 203x145x58

På en side så er det første best, for det går helt til taket og er litt dypere, men på en annen side så er det glassdører, noe som betyr at man må være nazi med skaprydding (mulig jeg trenger det) :p

Den andre likte jeg fargen på dørene, men som sagt, den er lavere. Og man kan få en dør som speil, muligens noe å tenke på da jeg enda ikke har hatt et fullspeil noen gang :ermm:

Den første så best ut, nummer to så rett og slett billig ut.

Lenke til kommentar

Kikk på SF. Jeg kjøpte PS fra Tom Ford og Gucci billig derfra, var vel Spoo som solgte.

Berg & Berg har forresten salg nå da, så de er jo ikke dyre. Hundrelapp eller så?

Kjøpte dette fra Berg & Berg, så får jeg se hvordan kvaliteten er osv.... Betalte 182 kr inkludert alt. Ok det.

Tenkte jeg skulle bestille samme selv faktisk, sammen med et slips.

Lenke til kommentar

Speil er jo alltids en mulighet. Sel om det er litt gammeldags i mitt hode. Ellers vil det sannynligvis være mulig å få til et bra resultat med å plassere en frosted plastfilm på baskiden av dørene, så blir de så godt som ugjennomsiktig.
Lenke til kommentar

Joda, gammeldags hvis man tar speil på hele ihvertfall, men jeg har ikke plass til stort speil noe annet sted :p

Var på ikea og kikket nå i sta, og de andre i brunt virket ganske billige + at alle ting som er laget til å ha i skapene er laget til det første.

Man kunne også få andre dører enn de i aluminium og frosta glass, men det ble en del dyrere dessverre :thumbdown:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken modell jeg skal velge:

The-Oxford.jpg

Paris.jpg

The-Kensington.jpg

Er det noe forskjell i holdbarhet på "Deerskin" og "Cape"?

Edit: Ikke tenk på fargen, tenk på modellen...

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Da kom endelig min Beaufort på postkontoret. Måtte ut med 702 kroner for den, verdien var satt til 139 GBP, og med kursen ble det 1238 som vareverdi. Endte på 132 kroner i toll, 343 kroner i moms og 227 kroner i fortolling for de spesielt interesserte.

Passer også godt i armene, tror ikke jeg skulle gått ned en størrelse, så det var veldig fint. Nå gleder jeg meg til det blir litt kaldere i luften og jeg kan få brukt den!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var forresten merket som gift også, og stod ingen tydelig avsenderadresse (bare en litt kryptisk return to-adresse med meget liten skrift), så hvis det hadde stått en verdi under 1000 kroner tror jeg jammen meg at den kanskje hadde glidd gjennom.

Edit: Ops. Trodde forumet skulle slå sammen iom. at det var så kort tid mellom innleggene, men den gang ei.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...