Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Jeg bruker størrelse 42 på "pensko" og bestilte dermed sko fra Herring i størrelse 8, som tilsvarer 42 i størrelse. Så langt har det vært blink hver gang. Jeg har da til nå 6 par sko fra denne produsenten.

hehe, har bare bestilt sko online en gang, og de var en størrelse for små, enda jeg hadde bestilt i hvertfll en halvstørre større enn jeg skulle ha i følge tabellen de opererte med. bruker jo alt fra 42-44.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som ikke er noe særlig fan av Chelsea Boots på forumet her? Er mulig det har sammenheng med at de er blitt misbrukt av 99% av de engelske indie-kidsa med balleknuserbukser.

 

On a slightly related note: Hvorfor skal ALLE nevnte indie-barn absolutt stå og gå som om dem ikke har pissa siden jul? Ser jo helt latterlig ut.

 

327544_maybe_maybe_027.jpg?1253898219

Endret av Allighiero
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men uff, jeg trenger og sko. Men jeg ha ikke lst å blakke meg, men tør ikke helt å bestille fra herringshoes.. det blir garantert feil størrelse.

Hvorfor det? Jeg bruker størrelse 42 på "pensko" og bestilte dermed sko fra Herring i størrelse 8, som tilsvarer 42 i størrelse. Så langt har det vært blink hver gang. Jeg har da til nå 6 par sko fra denne produsenten.

 

Herring er ikke en produsent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Er det noen som har tips til en allværsjakke? Trenger en ny en til å gå tur i og ved ruskevær. (og når jeg er lat og ikke gidder å bruke noe annet)

 

Vil helst ha en i en noenlunde nøytral farge. Tips til merker? Jeg har ikke noe spesielt pristak, men det er en fordel om det ikke overstiger 3000 med så alt for mye. Den kan gjerne koste under 1000 dersom den er av god kvalitet.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...