NgZ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvorfor det? Jeg bruker størrelse 42 på "pensko" og bestilte dermed sko fra Herring i størrelse 8, som tilsvarer 42 i størrelse. Så langt har det vært blink hver gang. Jeg har da til nå 6 par sko fra denne produsenten. hehe, har bare bestilt sko online en gang, og de var en størrelse for små, enda jeg hadde bestilt i hvertfll en halvstørre større enn jeg skulle ha i følge tabellen de opererte med. bruker jo alt fra 42-44. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Er jeg den eneste som ikke er noe særlig fan av Chelsea Boots på forumet her? Er mulig det har sammenheng med at de er blitt misbrukt av 99% av de engelske indie-kidsa med balleknuserbukser. On a slightly related note: Hvorfor skal ALLE nevnte indie-barn absolutt stå og gå som om dem ikke har pissa siden jul? Ser jo helt latterlig ut. Endret 1. september 2011 av Allighiero 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Der var det jo en heftig hero-svikt i knørne og. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mange som kler seg sånn kommer fra emo-stilen (hipster er emo for voksne, sånn sett), og der er det om å gjøre å være så skrøpelig som mulig. Alle vet at hipsters skal stå med rak rygg og sig i kjeften. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg generaliserte ikke alle. 9 av 10 sa jeg And that leaves 10% of sane people in the world. Let's say 9.9/10. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har tips ok PS i silke til en rimelig penge? (Ved unntak av thetiebar, Berg & Berg og Kent Wang) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kikk på SF. Jeg kjøpte PS fra Tom Ford og Gucci billig derfra, var vel Spoo som solgte. Berg & Berg har forresten salg nå da, så de er jo ikke dyre. Hundrelapp eller så? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Finnes det steder i Oslo med stor utvalg av PS? Har ett rødt slips med sorte prikker, noen som har tips til PS som kan funke til det? Skal i konfirmasjon på søndag så hadde vært hendig om det var mulig å oppdrive i Oslo evt Sandvika. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Lokeland & Henrik C: Skal sjekke ut begge deler. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Finnes det steder i Oslo med stor utvalg av PS? Har ett rødt slips med sorte prikker, noen som har tips til PS som kan funke til det? Skal i konfirmasjon på søndag så hadde vært hendig om det var mulig å oppdrive i Oslo evt Sandvika. Follestad i Akersgata har en del, noe usikker på prisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, stemmer det. Hmmm, gidder ikke å bruke mye penger på PS, så lenge jeg ikke finner en jeg digger skikkelig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kikk på SF. Jeg kjøpte PS fra Tom Ford og Gucci billig derfra, var vel Spoo som solgte. Berg & Berg har forresten salg nå da, så de er jo ikke dyre. Hundrelapp eller så? Kjøpte dette fra Berg & Berg, så får jeg se hvordan kvaliteten er osv.... Betalte 182 kr inkludert alt. Ok det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har kjøpt skotrær fra Cedarville og vet hva de tar for frakten, og om de setter den verdien på tolldeklarasjonen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Men uff, jeg trenger og sko. Men jeg ha ikke lst å blakke meg, men tør ikke helt å bestille fra herringshoes.. det blir garantert feil størrelse. Hvorfor det? Jeg bruker størrelse 42 på "pensko" og bestilte dermed sko fra Herring i størrelse 8, som tilsvarer 42 i størrelse. Så langt har det vært blink hver gang. Jeg har da til nå 6 par sko fra denne produsenten. Herring er ikke en produsent. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har kjøpt skotrær fra Cedarville og vet hva de tar for frakten, og om de setter den verdien på tolldeklarasjonen? Er en stund siden jeg kjøpte, men mener å huske at de satt verdien ned litt, dog ikke under 200 kr. Tror jeg betalte rundt 40 dollar i frakt for to par. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spurte du de, eller gjorde de det uten at du spurte? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Husker ærlig talt ikke, men fant mailen jeg fikk av de. "Shipping is 2 pair - $37.85US, 4 pair is $48.40US" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Er det noen som har tips til en allværsjakke? Trenger en ny en til å gå tur i og ved ruskevær. (og når jeg er lat og ikke gidder å bruke noe annet) Vil helst ha en i en noenlunde nøytral farge. Tips til merker? Jeg har ikke noe spesielt pristak, men det er en fordel om det ikke overstiger 3000 med så alt for mye. Den kan gjerne koste under 1000 dersom den er av god kvalitet. Endret 2. september 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Noen som kan sammenlikne Herring Coltham chelsea boots og RM Williams? Coltham er vel lagd av Loake og var ikke veldig begeistret når jeg prøvde Loake chelsea boots i Oslo, sammenliknet med RM Williams, vell å merke. Endret 2. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå