Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med outleten på Vestby :D?

Ingen :ermm: ?

 

Var der for drøye to og en halv uke siden. Utvalget var ikke noe særlig, men størrelser var det ikke noe problem med. Hadde stort sett alt fra S-XL. Endte opp med å kjøpe en skjorte fra hilfigher som manglet en knapp ved kragen. Sinsykt irriterende!

Lenke til kommentar

Macbook pro eller air? Hva syns folket?

Hadde samme dilemma før i dag, men synes Air gir lite for pengene. Ja, den er liten og grei, men den er også:

- Dyrere enn MacBook Pro

- Mangler optisk drev

- Dårligere

- Har lavere batterilevetid

 

Selv kan jeg leve med en litt større maskin, en 13" MacBook Pro er jo ikke akkurat stor å drasse på den heller. Kjøpte forøvrig med 8gb Ram og 128 gb SSD-minne.

Lenke til kommentar

Macbook pro eller air? Hva syns folket?

 

Macebook Air, det er ikke noe å snakke om en gang. Pro veier 2,54 kg, mens Air veier 1,35kg og er mye tynnere. I tillegg har Macbook Air SSD harddisk. Skal du ha den med til skole/jobb hver dag så kan du ikke gå for noe annet en Air. Skal du ikke flytte så mye på deg anbefaler jeg noe helt annet en Macbook Pro, da du kan få mange bedre maskiner som veier like mye eller mindre en 2,5kg til samme pris.

Lenke til kommentar

Macbook pro eller air? Hva syns folket?

Til hvilket bruk?

 

Pro uten tvil.

Haha, hvorfor? Du aner vel ikke hva han skal bruke den til?

Han spurte hva vi synes, og jeg liker MacBook Pro bedre enn Air. Jeg kan da umulig vite hva han skal bruke den til uten at han sier noe om det, og ut fra spørsmålet var vel ikke svaret mitt på noen måte feil.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du anbefale noe utifra egen preferanse når du ikke skal bruke det selv? Da må du jo heller spørre hva han skal bruke den til. :)

 

Til skole og surfing, som du nevner her, så ville jeg nok anbefalt Air. Mer "bærbar", selvom Pro´en ikke er noe problem sånn sett. Med SSD vil maskinen føles generelt raskere. Ulempen er litt lite lagring, selvom du velger 128GB. Har ingen innebygget optisk drev, dersom du anser det som viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...