chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det i midten kan absolutt anbefales. 5226208[/snapback] De to øverset kortene kan deffinitivt anbefales. Du vet også sikkert hva slags kort det er thomasr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som har peiling på butikker i Bergen som passer til å tømme lommene? Trenger jakke, spesielt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 white: Du kan sjekke ut Vincci, Companys, Hans H og Pepper, og se om du finner noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det i midten kan absolutt anbefales. 5226208[/snapback] Centurion? Uff, jeg har verste rip off av det.... Et stort Eurocard... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Takk for svar. Nå gjenstår det bare å finne butikkene. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du har vært i Bergen før, og kjenner byen litt, skal det ikke være så alt for vanskelig. Vincci ligger mellom Torgalmenningen og Fisketorget, på venstre side hvis du ser nedover. Det er bare ett hus mellom T og F, Vincci ligger på øverste hjørne. Hans H ligger innover i den gaten til venstre, hvor Vincci har døren (hvis du står på samme sted du gjorde da du leitet etter Vincci). Her ligger også Kløverhuset, som kanskje kan være interessant (Kløverhuset = kjøpesenter). Companys ligger i gaten som er mellom Telegrafen og Torgalmenningen. Har dør mot Telegrafen. Pepper ligger pokkerivold vekke fra resten, dit klarer jeg heller ikke å forklare veien på en fornuftig måte. Kjenner du noen som bor i Bergen, kan de kanskje vise det hvor det er. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Ehm. Jeg var visst på helt feil side Endret 29. november 2005 av darkness| Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det i midten kan absolutt anbefales. 5226208[/snapback] Centurion? Uff, jeg har verste rip off av det.... Et stort Eurocard... 5226380[/snapback] Ikke dårlig JoakimR, Centurion er riktig. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du vet også sikkert hva slags kort det er thomasr? 5226338[/snapback] En titt ned i kortholderen avslører at Joachim kan sine saker, så ja, jeg er rimelig klar over hvilket kort det er snakk om. Du kan ta en titt innom Paper Moon også wh1te, avhengig av hvilken størrelse du bruker er det kanskje tvilsomt om de har noe, men er verdt en titt. Et eller annet kart på gulesider eller noe slikt forklarer veien mye bedre enn meg. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Vincci ligger mellom Torgalmenningen og Fisketorget, på venstre side hvis du ser nedover. Det er bare ett hus mellom T og F, Vincci ligger på øverste hjørne. Hans H ligger innover i den gaten til venstre, hvor Vincci har døren (hvis du står på samme sted du gjorde da du leitet etter Vincci). Her ligger også Kløverhuset, som kanskje kan være interessant (Kløverhuset = kjøpesenter). Companys ligger i gaten som er mellom Telegrafen og Torgalmenningen. Har dør mot Telegrafen. Pepper ligger pokkerivold vekke fra resten, dit klarer jeg heller ikke å forklare veien på en fornuftig måte. Kjenner du noen som bor i Bergen, kan de kanskje vise det hvor det er. 5226548[/snapback] Det kan nevnes at «den gaten til venstre», der både Vincci og Hans H ligger, heter Strandgaten. Vincci ligger helt i begynnelsen av gaten på høyre side (muligens Strandgaten 1), mens Hans H ligger lengre ute i gaten på venstre side. Companys ligger i Olav Kyrres gate, noe som ikke skulle være veldig vanskelig å finne all den tid bussene som går til sentrum vanligvis har dette som endestopp. Det kan også nevnes at det nye kjøpesenteret Xhibition ligger på andre siden av gaten. Pepper ligger vel i Christies gate, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Huff! Det er nå gått 3 dager, jeg finner ikke peeling kremen min. Føler meg ikke så bra. Det er litt kaos i rommet mitt og badet mitt om dagen så jeg finner den ikke. Mor sparket ryddehjelpen min. Endret 29. november 2005 av chris Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Oj, sorry. Jeg tok visst feil tråd. Trodde dette var mote og utseendetråden, men jeg har visst kommet til skryteavpengeneogkredittkort-tråden. Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Oj, sorry. Jeg tok visst feil tråd. Trodde dette var mote og utseendetråden, men jeg har visst kommet til skryteavpengeneogkredittkort-tråden. 5226902[/snapback] jaja, men det er nok ingen av oss som har dette kortet, Centurion er verdens mest eksklusive kredittkort, AMEX fører det. Ytterst spesielle kunder som har det kortet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Thomas sier han har det da? Skal være en håndfull norske kunder som har det, men DnB Nor Kort - Amex' kortutsteder i Norge utsteder det ikke. Uff. Bruker nok ikke nok til å bli invitert til mer enn Platinium. Men jeg er faktisk enig - dette har ikke noe med topic å gjøre. Endret 29. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jepp, la oss få tråden tilbake på sporet. Cloak SS06: Lenke til kommentar
maradona Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe DAX voks i Kristiansand? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 H&M og elleve bokstaver til? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Var å handlet idag. Kjøpte en bukse i "vanlig" dongerifarge med litt bleking fra Tokyo Jeans. Kjenner ikke merket, men den satt perfekt og stoffet kjente bra ut. Kostet 999,- Kjøpte også Ferrari-Puma Sneakers for 899,- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er lang tid mellom svarene i denne tråden nå, i forhold til tidligere. Er den helt død Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er lang tid mellom svarene i denne tråden nå, i forhold til tidligere. Er den helt død 5238419[/snapback] Nei, det er bare jeg som er i Paris ATM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå