Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har brukt en proxy i USA som tar seg lite betalt? Brukte wax (eller hva pokker han het) en gang, men mener å ha hørt noe om at han ikke driver med det lengre.

Tenkte jeg skulle teste om barnestørrelsene til RL kanskje kan fungere.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke mitt MasterCard godkjent og ble bedt om å bruke PayPal.

Vertical: Skal se hva jeg for gjort!

Lokeland: Sikker på at du ikke har fått noen mail? UPS sendte meg email halvtimen etter at pakken var sendt, med trackingnummer og alt nødvendig. Har du fått info om at den er sendt?

Lenke til kommentar

Lokeland: Sikker på at du ikke har fått noen mail? UPS sendte meg email halvtimen etter at pakken var sendt, med trackingnummer og alt nødvendig. Har du fått info om at den er sendt?

Kan være den havnet i spam-mappa, og da er den nok borte for godt :p

Pleier å komme en del spam/virus som utgir seg for å være fra UPS, så tar det sjeldent seriøst. Men har fått trackingnummer fra de flere ganger før og da havnet den ikke i spam-mappa, så får vel bare vente og krysse fingrene.

Edit: Logget inn på kontoen min i nettbutikke til Baker Shoe's, men fant ingen info om forsendelsen når jeg sjekket opp ordren. Er det slik for alle som har bestilt?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noe informasjon om tracking på McNairy-skoene mine. Liker det ikke. Håper ikke de blir forsinket pga Irene, blir jo sendt fra Austin, men vet aldri om de skal innom øst-kysten med UPS.

Stort sett alle pakker fra UPS går igjenom en av deres baser, enten i Philadelphia eller NY. I følge YDR så er flyplassen fremdeles åpen, så det er jo en god sjangs?

Lenke til kommentar

Flere av dere med skreddererfaring som veit ca hvor mye det koster å smale inn en bukse i leggene?

I make it cheap. In Soviet Russa, I was tailor physicist.

Men seriøst ca, 250-350. Om du har satt i nåler selv på forhånd, vil jeg tippe ned mot 200, med mindre busken er spesielt vanskelig.

Lenke til kommentar

Har endelig funnet en blazer som kan være i min størrelse, men er litt usikker på jakkeslagene.

post-45729-0-10471100-1314589751_thumb.jpg

Tycks?

Jeg hadde vært mer usikker for kontrasten rundt knappehullene og knappene. Velger du blazere ut i fra størrelse? Du vet skreddere klarer det meste?

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...