Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye mener dere det bør koste å smale inn en enkel bukse i beina/leggene hos en skredder/systue?

 

 

edit: loke, fikk litt kriminell/knarker-assosiasjoner av den bretta lua der :p

Jeg betalte 300 da jeg tok inn en chinos - om jeg husker rett.

 

 

Angående luer liker jeg ærlig talt best de strikkeluene med fletter. Og kanskje en dusk også. De ser ikke så narkoman ut. Hva heter de nå igjen?

Lenke til kommentar

Tror ikke de kjipe tollerne på Lørenskog jobber på lørdager, så min er stuck der over helgen og kommer vel i løpet av neste uke en gang.

 

Nesten så jeg savner UPS, selv om de er ubrukelige til å levere på døren. De klarer ikke å ringe meg i forkant, og de skjønner hvertfall ikke at min adresse ikke er den samme som UiS sin, så de leverer den bare til postmottaket der.

Lenke til kommentar

Tror ikke de kjipe tollerne på Lørenskog jobber på lørdager, så min er stuck der over helgen og kommer vel i løpet av neste uke en gang.

 

Nesten så jeg savner UPS, selv om de er ubrukelige til å levere på døren. De klarer ikke å ringe meg i forkant, og de skjønner hvertfall ikke at min adresse ikke er den samme som UiS sin, så de leverer den bare til postmottaket der.

 

Har en blazer som har vært der siden 25. Håper å få den tirsdag/onsdag, men tipper fredag/lørdag.

 

UPS er fantastiske her i Bergen. Ringer meg alltid på forkant osv.

Lenke til kommentar

Tror ikke de kjipe tollerne på Lørenskog jobber på lørdager, så min er stuck der over helgen og kommer vel i løpet av neste uke en gang.

 

Nesten så jeg savner UPS, selv om de er ubrukelige til å levere på døren. De klarer ikke å ringe meg i forkant, og de skjønner hvertfall ikke at min adresse ikke er den samme som UiS sin, så de leverer den bare til postmottaket der.

Hørtes veldig spesielt ut. De gangene jeg har brukt dem, henger det en lapp på postkassen med nummeret til "pakkemannen" der det står at jeg kan ringe ham for å avtale leveringstidspunkt, ellers kommer han i morgen kl.XX.
Lenke til kommentar

Det er veldig spesielt. Bor på campus i boliger som ble ferdig i fjor høst, men de burde jo klare å lese skiltene. Er spesielt, så har sendt en mail til UPS og bedt de om å faktisk levere på døren som jeg har betalt for, og ikke få de stakkars postdamene til å få masse ekstraarbeid.

 

Har skjedd flere ganger også, var én gang det kom en pakke med UPS som faktisk ble levert til meg på døren, men da ringte han i forkant og da krevde jeg at han leverte på døren, og ikke til postmottaket som de har gjort resten av gangene.

Lenke til kommentar

Sist jeg fikk pakke fra UPS ringte det en fyr og spurte om jeg var hjemme, noe jeg ikke var. Da lurte han på om det var noen folk hjemme som kunne ta i mot eller om han kunne legge den utenfor på et sjulested.

 

 

Flere av dere med skreddererfaring som veit ca hvor mye det koster å smale inn en bukse i leggene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...