Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Var ikke først og fremt deg jeg tenkte på med å rakke ned på. :)

Det er forøvrig å snu veldig på utsagnet. Jeg syntes MoN er stil. Har aldri sagt at det bare finns èn stil. Selvsagt er det lov å ha forskjellig stil og mening. Verden hadde blitt kjedlig hvis alle hadde hatt samme ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av å henge på MoV kan jeg fint få inntrykk av at hele verden har lik stil til tider, og at dette blir kjedelig, men etter en rask titt ut vinduet faller det bildet bort rimelig fort. Det er en viss likhet hos enkelte her, men den er meget langt unna store deler av befolkningen i Trondheim.

Lenke til kommentar

Du må ikke lese det så bokstavelig. Med Kinakjole mente jeg dårlig kvalitet, noe jeg er ganske sikker på den er ettersom den koster 1000.

Da er bryllupet overstått, og du var jo sikker på at kjolen var av dårlig kvalitet. Jeg kan si deg én ting, ingen merket at kjolen kun kostet 1000 kr. Som lovet så skal du også få se bilde.

Borte

Billig er ikke nødvendigvis dårlig. For meg var det drømmekjolen, og jeg sparte rundt 12-14 000 kr.(..)

Og btw, det "dansebandet" du syntes var så rart vi prioriterte var en stor sukséss, men så har også glasjazz den tendensen. Et nydelig bryllup fra ende til annen. ;)

Endret av yvonne2
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@yvonne2 gratulerer!

Pen kjole var det også.

Quoter meg selv:

[...] hvis det er interesse kan jeg sette opp en side for MoV lignende Fashiontumblrblogstofollow. Kan ha kategorier for klokker, klær, sko og lignende, men vil jo trenge noe drahjelp for å gå til en god samling.

Så, er det noe interesse for dette? Har allerede lagd en mockup, og har et spreadsheet på Google Docs klart der man kan fylle inn forslag.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0As5BAt5BUc9EdHo1akJ5UWJPZ0pxcWV1Zk9BYlFBY3c&hl=en_US

Tenker du på blogger?

Tenker der det står "Sko navn" og "Sko link" tenker du da på produsenter/butikker eller på blogger som handler om sko?

Lenke til kommentar

@yvonne2 gratulerer!

Pen kjole var det også.

Quoter meg selv:

[...] hvis det er interesse kan jeg sette opp en side for MoV lignende Fashiontumblrblogstofollow. Kan ha kategorier for klokker, klær, sko og lignende, men vil jo trenge noe drahjelp for å gå til en god samling.

Så, er det noe interesse for dette? Har allerede lagd en mockup, og har et spreadsheet på Google Docs klart der man kan fylle inn forslag.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0As5BAt5BUc9EdHo1akJ5UWJPZ0pxcWV1Zk9BYlFBY3c&hl=en_US

Tenker du på blogger?

Tenker der det står "Sko navn" og "Sko link" tenker du da på produsenter/butikker eller på blogger som handler om sko?

Er ikke helt sikker. :p

Jeg tenkte litt mer i retning av sider som har gode og inngående artikler, og ikke fullt så mye typiske Tumblr-blogger (men ble lagt inn en del blogger, så lagde bare en Tumblr-kolonne til de) som har et bilde og kanskje en linje eller to med tekst på det meste.

Når det er sagt hadde kanskje det beste vært at spreadsheetet vokste "organisk" og utviklet til det brukerne ønsker seg, og når vi har en passelig mengde med linker kan jeg slenge det inn og laste opp siden.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Av å henge på MoV kan jeg fint få inntrykk av at hele verden har lik stil til tider, og at dette blir kjedelig, men etter en rask titt ut vinduet faller det bildet bort rimelig fort. Det er en viss likhet hos enkelte her, men den er meget langt unna store deler av befolkningen i Trondheim.

Jeg synes mye av det som rakkes ned på er stiler som brukes av "alle" de som vil være "skikkelig in". Mao halvtrasige harrytasser som er slitsomme å møte på fest, og desperate rosablogger-personligheter. Det synes jeg bare er bra, selv om det vel dessverre er sjelden at disse personene leser her og får en sårt tiltrengt opvåkning.

Grunnen til t mange ikke liker MoN er vel at de lager en del klær som passer til førstnevnte typen. Klart det ikke er noe gal i å gå i en enkel navy blazer bare fordi en er på moods. (Selv om noen sikkert vil tenke at man kunne fått mer kvalitet og holdbarhet for prisen, men å shoppe over nett er ikke for alle.)

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.styleforum.net/t/260434/get-ready-for-fall-and-winter-polo-ralph-lauren-100-cashmere-sweaters-cardigans-all-sizes-all-colors-all-everything

Tror ikke det er så sykt mye igjen akkurat i den tråden der, men det dukker vel opp flere lignende tilbud i løpet av høsten..

ÅÅåååårh.. Cableknit crewnecks i cashmere... Kjipt at jeg allerede har brukt mer enn nok penger på klær i sommer. Nå har jeg heldigvis det meste jeg trenger, men jeg trenger virkelig en ny bag, samtidig som jeg har lyst på longboard og Macbook Pro. Og nå fikk jeg lyst på en av de genserne.

Ah, ja, og jeg trenger et par vintersko. Det kan jeg ta i skotråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...