Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, large it is. Hvilken farge? Føler den lyseste blir for lærer, så chestnut er aktuell, men hvor rød er den?

 

Jeg har chestnut, og den er mye rødere enn det ser ut til på bildet... I starten likte jeg ikke fargen så godt, men ettersom den har blitt mer slitt er den blitt ganske fet. Pappa har den i dark cofee, og jeg liker egentlig den bedre.

Mulig å få et bilde av de(n)?

Lenke til kommentar

Noen her som bestillte Filson 256 som har fått den forresten?

 

Jeg fikk mail om at jeg ble nødt til å betale via PayPal, så jeg fikk ikke betalt før i dag. Det var visst det at jeg betalte med et kort med en adresse registrert i Norge som skapte trøbbel. Regner da med og håper på at den kommer til uka om de sender den i dag.

Lenke til kommentar

"Composition: Metal" Lovely.

? :)

Det kan jo være hundreogørteogfjørti ulike ting, mange du helst ikke vil ha i nærheten av huden, og nesten like mange ulike folk med en eller annen metallallergi helst ikke vil ha på huden.

 

I tillegg er det ikke veldig vanlig at man oppgir bare "metal" som innhold på noe annet en tvilsomme kinasider der du vet at et du får uansett er billig nikkel. Ellers står det f.eks. steel, aluminium, titanium eller i hvert fall "nickel free".

Lenke til kommentar

Akkurat den første var jo mest ment som en spøk. Men hver sin smak. Syntes det er rimelig teit å rakke ned på det. Når jeg tenker meg om så er mote-delen av forumet det mest dømmende og nedlatene delen jeg har vært borti på diskusjon.no. Syntes det alltid blir slengt dritt om enkelte merker og meninger her.

Lenke til kommentar

Rakke ned på? Vil det ikke være å rakke ned på andre ved å si at de ikke har stil hvis de ikke bruker MoN? Jeg forstår hvor du vil hen, og for all del, hverdagen hadde blitt skikkelig kjedelig hvis alle hadde samme stil. Men MoN får meg til å se rødt til tider, så jeg må beklage for at jeg dro det såpass fram, noen ganger kan følelser ta overhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...