Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, large it is. Hvilken farge? Føler den lyseste blir for lærer, så chestnut er aktuell, men hvor rød er den?

 

Jeg har chestnut, og den er mye rødere enn det ser ut til på bildet... I starten likte jeg ikke fargen så godt, men ettersom den har blitt mer slitt er den blitt ganske fet. Pappa har den i dark cofee, og jeg liker egentlig den bedre.

Lenke til kommentar

Eller, ble litt usikker. Hvilken farge er egentlig Olive? Grønn-brun?

 

Du er klar over at Sapper er foret?

 

Ja, men etter hva jeg kan se er Corbridge det og? Jeg liker også designet på Sapper bedre, og muligheten for å stramme den inn litt i livet. Hvordan er foringen praktisk sett? Vil jeg svette ræven av meg når det blir 5 grader?

 

Ja, se der ja, det var den visst... Personlig ville jeg ikke kjøpt en foret voksjakke. Det er (for meg hvertfall) en høst og vårjakke, og til det formålet fungerer den best uforet. Den er varm nok uten for. Evt. kan du kjøpe en modell hvor du har mulighet til å fjerne foret, men den funksjonaliteten tror jeg ikke du får på noen jakker med brystlommer. Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt New Utility.

 

Dette ble ikke lett, kan se at Sapper fort kan bli varm, ja. I hvilke temperaturer bruker du en uforet jakke med kun en skjorte under? Likte forsåvidt New Utility, men den var ikke like slim som Sapper. Men, å ha Barbour og slim i samme setning er jo ikke akkurat normalt. :roll:

Lenke til kommentar

New Utility er ganske slim. Jeg har den i medium, og den kunne ikke vært noe slimmere. Sånn det er nå får jeg akkurat plass til en genser og skjorte under. Selv går jeg med den + skjorte sikkert ned til 7-8 grader, og den + skjorte + ullgenser brukte jeg flere ganger på vinteren i fjor, da riktignok på litt mildere dager (0 grader-ish).

Lenke til kommentar

Ja, den er varmere, men tviler på at den kan brukes som vinterjakke. 50g med padding er ikke mye. Til vinterjakke har jeg en potetsekk av en Bergans og en russisk bjørnefitte, moteinteressen min er i dvale når temperaturen kryper under -15.

Endret av Christian B
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...