Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Bruker seiljakke

 

Når jeg er seiltrener eller seiler selv.

 

Skal til å bestille en Barbour Beaufort i kveld, må bare bestemme meg for om jeg skal ha den i rustic eller olive.

 

Er litt svak for navy selv.

 

Jeg har også Kindle 3 uten 3G. Har ikke savnet det, men så har jeg ca 2600 bøker på pcen også whistle.gif

 

Kjøper bøker jeg synes er bra. Har også handlet 3 stk over Amazon med wifien, og det fungerte veldig fint. 5-10 usd for en bok er en grei pris.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg laster bare bøker over via USB-kabel hvis jeg ikke har nett til Nooken. Men skal ta den med på fakultetet neste uke og se om den takler eduroam.

 

Irriterer meg egentlig grønn over produkter som sier de har wifi, og så støtter de kun WEP eller EN av WPA-variantene. Skulle faen ikke vært lov.

Lenke til kommentar

Hva bruker dere andre, egentlig? Er veldig åpen for andre forslag også - er ikke sånn at jeg ha Barbour.

 

Kjøpte meg ei ordentlig jakke fra Bergans. Den er hverken spesielt pen eller classy, men jeg kommer i det minste aldri til å bli våt hvis det regner. Må si jeg bryr meg mer om å holde meg tørr enn å se bra ut når det regner.

Lenke til kommentar

Hva bruker dere andre, egentlig? Er veldig åpen for andre forslag også - er ikke sånn at jeg ha Barbour.

 

Kjøpte meg ei ordentlig jakke fra Bergans. Den er hverken spesielt pen eller classy, men jeg kommer i det minste aldri til å bli våt hvis det regner. Må si jeg bryr meg mer om å holde meg tørr enn å se bra ut når det regner.

 

Nei, for det er jo komplett umulig å få tak i en jakke som er vanntett som ikke ser ut som dritt...

Lenke til kommentar

Herlig at de gjør det! Varen blir jo fortsatt på ca. 500 NOK, så tollgebyr (25% MVA) får du jo. Men det er jo en betydelig lavere sum.

 

håper jeg ikke dummer meg ut nå, men koster den ikke 1 194.10519 norske kroner fortsatt? det bare står noe annet på pakken

 

Jo, selvfølgelig. Roter selv nå.

Fordelen er enkelt og greit, at du betaler mye mindre i tollen, en det du skulle ha gjort.

Men de fikk satt ned varen til 100$, så du betaler jo bare 25% på det.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hva bruker dere andre, egentlig? Er veldig åpen for andre forslag også - er ikke sånn at jeg ha Barbour.

 

Kjøpte meg ei ordentlig jakke fra Bergans. Den er hverken spesielt pen eller classy, men jeg kommer i det minste aldri til å bli våt hvis det regner. Må si jeg bryr meg mer om å holde meg tørr enn å se bra ut når det regner.

 

Nei, for det er jo komplett umulig å få tak i en jakke som er vanntett som ikke ser ut som dritt...

 

Nja, det kommer an på øyet som ser. Synes ikke jakka mi ser veldig dritt ut. Valgte den minst fjelltur-aktige jeg kunne finne. :p

 

Alternativet var seiljakke, men tror det ville sett enda mer dust ut å gå med den selvlysende hetta her i innlandet. Når Bergansen var 4x mer vanntett og mer diskrét generelt, var ikke valget så veldig vanskelig..

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Hva bruker dere andre, egentlig? Er veldig åpen for andre forslag også - er ikke sånn at jeg ha Barbour.

 

Kjøpte meg ei ordentlig jakke fra Bergans. Den er hverken spesielt pen eller classy, men jeg kommer i det minste aldri til å bli våt hvis det regner. Må si jeg bryr meg mer om å holde meg tørr enn å se bra ut når det regner.

 

Nei, for det er jo komplett umulig å få tak i en jakke som er vanntett som ikke ser ut som dritt...

 

Nja, det kommer an på øyet som ser. Synes ikke jakka mi ser veldig dritt ut. Valgte den minst fjelltur-aktige jeg kunne finne. :p

 

Alternativet var seiljakke, men tror det ville sett enda mer dust ut å gå med den selvlysende hetta her i innlandet. Når Bergansen var 4x mer vanntett og mer diskrét generelt, var ikke valget så veldig vanskelig..

 

Er det snakk om regnjakke har det selvfølgelig ikke mye å si hvordan den ser ut, men er det derimot snakk om en jakke du skal bruke til hverdags finner du pene jakker som er mer enn tilfredstillende vanntette. Det er ikke mye som ser kjipere ut enn folk som bruker allværsjakker til hverdags, og da spesielt Bergans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...