Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Er også på utkikk etter en litt pen jakke som tåler litt regn. Har sett litt rundt om kring, og må ærlig innrømme at jeg er svak for oilskin-jakkene til Barbour. Problemet er bare at jeg er veldig usikker på passformen til de ulike modellene - har nemlig en Barbour Liddesdale fra før hvor passformen kunne vært bedre. (i ettertid ser jeg at Chelsea Sports Quilt ville vært et bedre valg) Er forøvrig 18 år og slank. Noen som har forslag? Ville tatt det i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å se hvordan en jakke kan bli noe særlig mer uformell enn en oilskinjakke. Felleskjøpetdress?

 

 

Markusv: Du må nesten spesifisere litt bedre hvordan du vil at jakken skal se ut. Det er ganske stort sprik i utseendet på oilskinjakkene fra Barbour.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det glemte jeg helt.. Vil ha en mest mulig klassisk jakke uten store emblemer, haugevis av unødvendige lommer osv (dvs. ingenting fra Steve McQueen-kolleksjonen). Det er også viktig for meg at jakken er forholdsvis slim-fit, da det værste jeg vet er jakker jeg svømmer i.

Lenke til kommentar

Ja, alle e-bøkene på amazon kan kjøpes fra Norge, i tillegg til at den støtter en rekke andre formater. Bøker som ikke offisielt er kommet ut på e-bok enda finnes som regel i et format som støttes, og hvis ikke er det ikke vanskelig å konvertere. Ikke at jeg har prøvd det altså, no sirrr.......

Kjekt, kanskje B&N har fått/får ut fingeren snart og. Det som irriterer mest med Nooken min. Det blir enklere å være pirat, og det er ikke helt... bra. :p Hvilken Kindle har du? Trpdde den første/de to første var ganske klundrete å legge inn bøker på manuelt.
Lenke til kommentar

Jeg bruker oilskin fra Barbour, quilted fra Barbour (tviler på at disse kommer til å bli brukt mye fremover, litt for 123ndy for min smak), frakk, safarijakke eller trench. Hvis jeg måtte velge en ville det helt klart blitt oilskinjakken, for den dekker stort sett alle bruksområder.

Lenke til kommentar

Får du Nook med gratis 3G da? Det er jo et av de største ankepunktene for Kindle.

Ja, men ikke utenfor USA. Man kan åpne den, sette i eget SIM og betale, men vet ikke om det går uten å tukle litt med programvaren. Akkurat eboklesere ser jeg ikke poenget med 3g på. Tablets, derimo, der skjønner jeg meg ikk på folk som kjøper en uten..
Lenke til kommentar

Koster jo ikke mer enn $50 mer for en Kindle med 3G, og da kan du laste ned bøker og aviser (er vel bare amerikanske og kanskje britiske tilgjengelig, men uansett) uten å tenke på å være koblet på trådløst nettverk. Nå har jeg trådløst nettverk hjemme, men hvis jeg er på universitetet, som har noe fancy eduroam-system, tviler jeg på at jeg klarer å koble meg på, og da er det kjekt med 3G.

 

Men joda, ser poenget med at det kanskje ikke er allverdens nytte, men hvis jeg skaffer meg en Kindle betaler jeg gjerne et par hundrelapper ekstra for å slippe ekstra hodebry i fremtiden med å få den på trådløst nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...