Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordi jeg er litt for glad i skjønnlitteratur.

Skaff deg Kindle. Tar ikke lange tiden før investeringen betaler seg.

Vurderer det, men jeg liker jo egentlig følelsen av bøker også. Det blir nok en i løpet av i år/begynnelsen av neste år uansett.

Jeg bestilte fra Crane's Country Store før jeg leste igjennom denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
fordi jeg er litt for glad i skjønnlitteratur.

Skaff deg Kindle. Tar ikke lange tiden før investeringen betaler seg.

Selger de bøker til Norge uten proxy nå? Hvis ikke ville jeg sett på Nook2 i stedet. B&N selger heller ikke til Norge (tror jeg), men det er mye lettere å overføre bøker fra andre kilder. Kjekt både for norske bøker, bøker fra mindre uavhengige forleggere eller forfattere som finnes billigere i andre nettbutikker, og for bøker som ikke er kommet ut som ebøker enda, offisielt. *kremt*
Lenke til kommentar

Ja, alle e-bøkene på amazon kan kjøpes fra Norge, i tillegg til at den støtter en rekke andre formater. Bøker som ikke offisielt er kommet ut på e-bok enda finnes som regel i et format som støttes, og hvis ikke er det ikke vanskelig å konvertere. Ikke at jeg har prøvd det altså, no sirrr.......

Lenke til kommentar

Jeg kjøper heller boken hvis jeg leser en e-bok og liker den godt. Jeg har uansett tilgang på et uendelig antall "gammeldagse" bøker hos mamma og pappa, så jeg klarer meg fint med e-bøker så lenge jeg ikke har så mye plass.

Lenke til kommentar

Funker det ja, gjør det samme bare at jeg låner boken på biblioteket før jeg leser den også kjøper etterpå. Vil ikke ha dårlig skvip i hylla.

Digger ikke helt at alt skal bli så digitalisert og nymotens hele tiden. Får ta meg en runde Goldeneye på N64 nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...