fkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 fordi jeg er litt for glad i skjønnlitteratur. Skaff deg Kindle. Tar ikke lange tiden før investeringen betaler seg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har alle bestilt fra Baker's Shoe? Hahah, lurer på hva de tenker, mistenker at de aldri har hatt kontakt med norske kjøpere før nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Haha, ja. Er vel det beste alternativet, med tanke på at de har salg, samt at de setter ned prisen Har meget lyst på en #256 Originial Briefcase, og en Medium Duffle Bag. Endret 23. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 fordi jeg er litt for glad i skjønnlitteratur. Skaff deg Kindle. Tar ikke lange tiden før investeringen betaler seg. Vurderer det, men jeg liker jo egentlig følelsen av bøker også. Det blir nok en i løpet av i år/begynnelsen av neste år uansett. Jeg bestilte fra Crane's Country Store før jeg leste igjennom denne tråden. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Ja, har noen bekjente som studerer der, tror en master i FIFA og COD ville vært mer passende. Jørgen Jeg leser veldig mye, og trodde aldri jeg kunne bruke et lesebrett, men jeg tok feil. Kindle er genialt. Endret 23. august 2011 av thrice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 fordi jeg er litt for glad i skjønnlitteratur. Skaff deg Kindle. Tar ikke lange tiden før investeringen betaler seg. Selger de bøker til Norge uten proxy nå? Hvis ikke ville jeg sett på Nook2 i stedet. B&N selger heller ikke til Norge (tror jeg), men det er mye lettere å overføre bøker fra andre kilder. Kjekt både for norske bøker, bøker fra mindre uavhengige forleggere eller forfattere som finnes billigere i andre nettbutikker, og for bøker som ikke er kommet ut som ebøker enda, offisielt. *kremt* Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ja, alle e-bøkene på amazon kan kjøpes fra Norge, i tillegg til at den støtter en rekke andre formater. Bøker som ikke offisielt er kommet ut på e-bok enda finnes som regel i et format som støttes, og hvis ikke er det ikke vanskelig å konvertere. Ikke at jeg har prøvd det altså, no sirrr....... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nei, e-bøker holder jeg meg unna. Liker bedre å ha boken fysisk, blir litt som med plater. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen som kan foreslå drinker som må ha knust is? Mojito er eneste som kommer i tankene mine. Har fått en proff isknuser som far har hatt i en eller annen bar på slutten av 80-tallet, og må liksom få prøvd den Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Caipirinha, om du har cachaça. Evt. caipiroska. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg kjøper heller boken hvis jeg leser en e-bok og liker den godt. Jeg har uansett tilgang på et uendelig antall "gammeldagse" bøker hos mamma og pappa, så jeg klarer meg fint med e-bøker så lenge jeg ikke har så mye plass. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Funker det ja, gjør det samme bare at jeg låner boken på biblioteket før jeg leser den også kjøper etterpå. Vil ikke ha dårlig skvip i hylla. Digger ikke helt at alt skal bli så digitalisert og nymotens hele tiden. Får ta meg en runde Goldeneye på N64 nå Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Forslag til en fin hørst/vinterjakke i en fin blåfarge? Alt utenom Barbour. Har blitt mer populært enn seilejakker på oslo v. nå. Forslag? Gjernoe noe preppy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Trenchcoat...? Eller hva med en jakke av typen oilskin? Endret 23. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har en fra før, men i Beige. Har lyst på en jakke som går ca ned til hoftene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvilken side bestiller dere filson 257 ifra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Bakershoe.com er vel den mest "anbefalte"/brukte siden for øyeblikket. Endret 23. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Den ene quilted jakken fra Burberry er kjempefin. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Den ene quilted jakken fra Burberry er kjempefin. Skeptisk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva med en oilskinjakke fra Barbour? Langt mindre vanlig enn quiltede, og mye mer praktiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå