Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Samme side, men annen artikkel der de drar med BI-ungdommen til Stravinsky

 

*snip*

 

Leste akkurat den samme artikkelen før jeg gikk tilbake og oppdaterte siden her. Genialt bra artikkel :D

 

"– Hei, Jørgen. Faen heller. Saken vår faller. BI-jævlene vasker ikke, og Paradise-Maren var altfor hyggelig. Sorry. Vi stikker hjem."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Be surprised.

 

For øvrig er det fullt mulig å ta inn skuldrene (dog ikke på alle), men det er veldig få skreddere som anbefaler det ettersom det er risikofylt og ofte vil gjøre at stoffet blir litt fordratt og proporsjonene ikke blir helt riktig.

 

Edit: Jeg hater deg Christian B :( Det ble en Filson-veske på meg også...

Damn you impulsivitet! Kjøpte selv i tan, med twitter-kupongen og ba dem i tillegg sette ned verdien til $100. Har ikke engang regnet på hvor mye det vil bli, men tipper det er verdt pengene uansett.

 

Må ta et møte i byen slik at Filsonene våre kan bli venner. :tease:

Lenke til kommentar

Samme side, men annen artikkel der de drar med BI-ungdommen til Stravinsky

 

"Vi har rett og slett havnet på feil side av Berlinmuren. Jevnt over ser klientellet ut som en serbo-kroatisk utkasterbande, ispedd jenter med spraytan og et Gatebil-arrangement eller to på samvittigheten".

Stravinsky er jo vestkantens østkant, de var på feil sted. :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Hvor drar man egentlig ut i Oslo?

Av en eller annen grunn begynnte ingen av vennene mine å studere i oslo, men må vel få sneket meg ut i hovedstaden en dag etterhvert allikevel.

 

 

 

Ooo... søt jente som jeg ikke har sett på en stund har flyttet til storbyen, og ble singel nå for 3 mnd siden. Dæven, kanskje det er et brukbart spark i ræva? :hmm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Be surprised.

 

For øvrig er det fullt mulig å ta inn skuldrene (dog ikke på alle), men det er veldig få skreddere som anbefaler det ettersom det er risikofylt og ofte vil gjøre at stoffet blir litt fordratt og proporsjonene ikke blir helt riktig.

 

Edit: Jeg hater deg Christian B :( Det ble en Filson-veske på meg også...

Damn you impulsivitet! Kjøpte selv i tan, med twitter-kupongen og ba dem i tillegg sette ned verdien til $100. Har ikke engang regnet på hvor mye det vil bli, men tipper det er verdt pengene uansett.

 

Må ta et møte i byen slik at Filsonene våre kan bli venner. :tease:

Min liker ikke grønninger :p

Tenkte litt på å velge noe annet en standardfargen, men det slo meg at sjansen for å møte noen andre i Norge med en Filson-veske i utgangspunktet er meget, meget liten.

 

Bah, jeg er nødt til å slutte å kjøpe ting. På alt for kort tid har det blitt to jakker, ett par sko, skotilbehør, noen skjorter, to sløyfer, 1 slips, flere skjerf og selvfølgelig Filson-vesken. :mellow: Tør faen ikke sjekke saldoen. :(

For å gjøre alt bedre vet jeg inderlig godt at det fortsatt mangler et par hansker, et par sko og noen gensere før jeg kan si meg klar for høsten og vinteren.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Mener å ha lest at endel av dere her inne går på BI, finnes denne dama?

laugh.gif Så den jeg også.

 

Og ja, tydeligvis. Denne linken ble postet på FB når noen spurte om det samme

http://static.universitas.no/docs/pdf/universitas_2011-19_velkomstbilag.pdf

 

Folkens, folkens. Justér BS-detektorene deres. Overskriften på seksjonen hvor denne dama figurerer heter «Studentstereotypene». Leser dere over de andre stereotypene så ser dere at de er like håpløst ekstrapolerte som det ho er.

 

Det hele er ment å være ironisk, men dere er vel ikke hipstere nok til å plukke opp ironi. :p

 

;)

Lenke til kommentar

Samme side, men annen artikkel der de drar med BI-ungdommen til Stravinsky

 

"Vi har rett og slett havnet på feil side av Berlinmuren. Jevnt over ser klientellet ut som en serbo-kroatisk utkasterbande, ispedd jenter med spraytan og et Gatebil-arrangement eller to på samvittigheten".

Stravinsky er jo vestkantens østkant, de var på feil sted. :p

Jepp, det er vel strengt tatt ikke på vestkanten heller, men i sentrum.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at endel av dere her inne går på BI, finnes denne dama?

laugh.gif Så den jeg også.

 

Og ja, tydeligvis. Denne linken ble postet på FB når noen spurte om det samme

http://static.universitas.no/docs/pdf/universitas_2011-19_velkomstbilag.pdf

 

Folkens, folkens. Justér BS-detektorene deres. Overskriften på seksjonen hvor denne dama figurerer heter «Studentstereotypene». Leser dere over de andre stereotypene så ser dere at de er like håpløst ekstrapolerte som det ho er.

 

Det hele er ment å være ironisk, men dere er vel ikke hipstere nok til å plukke opp ironi. :p

 

;)

 

Haha, tenkte jeg skulle holde ut noen timer til for å se om det var noen flere som kom med noen utspill før jeg avslørte det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...