cbfn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Filson 257 er rimelig stor, jeg får plass til en laptop og rundt 4-5 tykke bøker. Jeg tror du hadde følt deg komfortabel med en 256. Frakten tok rundt 4 dager, og, som sagt, så kostet det rundt 1.700,- med toll. Edit: Her kan du se både 256 og 257 inkl. kapasitet. Endret 21. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) kan man finne den i fysisk butikk? (dårlig tid) Endret 21. august 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva tror dere om denne losjakken her? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 kan man finne den i fysisk butikk? (dårlig tid) Tror ikke Filson har noe utvalg i Norge nei. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tatler selger vel Filson, men jeg tror ikke de har annet annet enn duffle bager. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva tror dere om denne losjakken her? Vintage og new with tags? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fikk en merkelig idé her om dagen, nemlig å lage nøkkelringer av tweed. Har nå kjøpt inn diverse Harris Tweed og metalldeler og setter i gang med å lage noen så fort jeg får dette i hus. God/dårlig idé? Andre forslag til tilbehør som lages av tweed? Rullene er kun avkapp, ca. 6cm brede og ca. 150cm lange, så det er jo begrensninger på hva man kan lage. God idé! Hadde kjøpt en, men tror nok inntjeneing/time blir rimelig lav. Haha, ja Må se på hvordan kantene skal gjøres i forhold til om de skal limes, syes og om jeg skal ha en plastplate imellom osv. Men tenker det er perfekt å ha liggende som nødgaver. Alltid en tulling som har bursdag når kontoen er tom. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 plastplatei midten, og sying langs kanten. Evt. filt i midten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det der skal du legge ut bilder av når du er ferdig med! Ser for meg at det kan bli ganske kult.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skal prøve! Kommer tilbake med bilde så fort jeg har noe å vise Mens jeg venter på at sakene skal komme i postkassa skal jeg bruke tiden på å flette armbånd ^^ Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva tror dere om denne losjakken her? Vintage og new with tags? Er ikke vintage bare en betegnelse på at produktets design er fra en tidligere tid, samtidig som det også kan bety at det er noe brukt fra en tidligere tid? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det er vel heller retro som er betegnelsen for at produktets design er fra en tidligere tid. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg Bestilte fra bakershoe.com. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg Fraktkostnadene fra Filson sin nettbutikk blir på rundt 190 USd, så nei.. Bestill fra Cranes country store. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det er vel heller retro som er betegnelsen for at produktets design er fra en tidligere tid. Ah, sikkert bare jeg som har misforstått. Men er det noe å gå for tror dere? Har lett lenge etter en enkel, fin losjakke i XS eller mindre så den virker ganske kurant. Er den lave prisen som gjør meg så usikker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hva tror dere om denne losjakken her? Vintage og new with tags? Er ikke vintage bare en betegnelse på at produktets design er fra en tidligere tid, samtidig som det også kan bety at det er noe brukt fra en tidligere tid? Retro = design fra tidligere tid Vintage = Årgangsvare 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg Bestilte fra bakershoe.com. Den var faktisk billig på bakershoe.com uten salget, men med salget var det enn enda bedre pris. Takker. Endret 21. august 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Saddelbackleather Go? Holder til skolebruk den, typisk en pc og to bøker. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg Fraktkostnadene fra Filson sin nettbutikk blir på rundt 190 USd, så nei.. Bestill fra Cranes country store. Sheeeeeit. Bestilte via JetCarrier... 30 $ frakt fra filson til JetCarrier og 350 kr fra JetCarrier til Norge. What 2 do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå