Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Filson 257 er rimelig stor, jeg får plass til en laptop og rundt 4-5 tykke bøker. Jeg tror du hadde følt deg komfortabel med en 256. Frakten tok rundt 4 dager, og, som sagt, så kostet det rundt 1.700,- med toll. :)

Edit: Her kan du se både 256 og 257 inkl. kapasitet.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en merkelig idé her om dagen, nemlig å lage nøkkelringer av tweed. Har nå kjøpt inn diverse Harris Tweed og metalldeler og setter i gang med å lage noen så fort jeg får dette i hus. God/dårlig idé?

Andre forslag til tilbehør som lages av tweed? Rullene er kun avkapp, ca. 6cm brede og ca. 150cm lange, så det er jo begrensninger på hva man kan lage.

God idé! Hadde kjøpt en, men tror nok inntjeneing/time blir rimelig lav. :p

Haha, ja :p Må se på hvordan kantene skal gjøres i forhold til om de skal limes, syes og om jeg skal ha en plastplate imellom osv. Men tenker det er perfekt å ha liggende som nødgaver. Alltid en tulling som har bursdag når kontoen er tom. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er vel heller retro som er betegnelsen for at produktets design er fra en tidligere tid.

Ah, sikkert bare jeg som har misforstått.

Men er det noe å gå for tror dere? Har lett lenge etter en enkel, fin losjakke i XS eller mindre så den virker ganske kurant. Er den lave prisen som gjør meg så usikker.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg :)

Bestilte fra bakershoe.com.

Den var faktisk billig på bakershoe.com uten salget, men med salget var det enn enda bedre pris. Takker. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Bestilte du fra Filson sin egen side eller et annet sted? 256 ligger på ca. 1100 kr. Perfekt for meg :)

Fraktkostnadene fra Filson sin nettbutikk blir på rundt 190 USd, så nei.. Bestill fra Cranes country store.

Sheeeeeit. Bestilte via JetCarrier... 30 $ frakt fra filson til JetCarrier og 350 kr fra JetCarrier til Norge. What 2 do

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...