Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor i Oslo bør man dra hvis man ønsker en enkel navy farget blazer som sitter bra i skuldrene, relativt smal passform og koster rundt 3k?(eller mindre). Helst uten fancy albuelapper slik som oscar jacobsen har på alle jakkene.

Det er vel sikkert å oppdrive omtrent i alle herrebutikker, men tenkte kansje noen hadde noen tips på butikker/merker ovs

:-)

Lenke til kommentar

Fikk min grønne Filson 257 i går. :love: Sterkt anbefalt.

Vurder selv å kjøpe den i tan eller brun, litt usikker der og bruke den som skolebag. Matte og fysikkboka var såpass stort at jeg må investere i ny bag. . Hvor kjøpte du den fra og hvor lang var leveringstiden?

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Har noen erfaring med http://www.laredoute.no/default.aspx ?

Du får noko vanvittig med reklame i posten...

Som de aldri slutter å sende deg, uansett hvor mange ganger du ber dem stoppe. I tillegg svarer de aldri på mail, heller, så du må ringe om du skal ha tak i dem. Hvis kvaliteten på produktene deres svarer til kvaliteten på kundeservicen deres, er det mao. like greit å handle andre steder. Strengt tatt er det vel en grei regel å boikotte noen med så übercrappt kundeservice uansett.
Lenke til kommentar

Og derfor shipper ikke asos.com til Oslo hvor jeg har funnet The Dream bag...

Da har de i så fall sluttet med det, noe jeg tviler på. Har bestilt fra ASOS til Oslo selv, så det skal gå.

Bestilte til Oslo for tre uker siden eller noe og jeg har produktene på hybelen min så det fungerer som overnevnt utmerket.

Lenke til kommentar

Fikk en merkelig idé her om dagen, nemlig å lage nøkkelringer av tweed. Har nå kjøpt inn diverse Harris Tweed og metalldeler og setter i gang med å lage noen så fort jeg får dette i hus. God/dårlig idé?

Andre forslag til tilbehør som lages av tweed? Rullene er kun avkapp, ca. 6cm brede og ca. 150cm lange, så det er jo begrensninger på hva man kan lage.

Lenke til kommentar

Det var en meget pen bag, Christian B.

Mye måtte du betale sammenlagt?

Endte på rundt 1.700,- fra Baker's Shoe. De satt verdien til $ 170 og merket som "gift", men tollvesenet gikk ikke på det, så det ble 211,- i toll.

Baggen er ganske stor, så får nok plass til det meste.

Fikk en merkelig idé her om dagen, nemlig å lage nøkkelringer av tweed. Har nå kjøpt inn diverse Harris Tweed og metalldeler og setter i gang med å lage noen så fort jeg får dette i hus. God/dårlig idé?

Andre forslag til tilbehør som lages av tweed? Rullene er kun avkapp, ca. 6cm brede og ca. 150cm lange, så det er jo begrensninger på hva man kan lage.

God idé! Hadde kjøpt en, men tror nok inntjeneing/time blir rimelig lav. :p

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Veldig fin bag Christian! Får vel gå til innkjøp av en Filson jeg også. Veldig usikker på hvilken modell dog. Har lyst på en bag som ikke er for stor, men har plass til en 13" og noen bøker. Anbefalninger?

Hvor lang tid tok frakten og hva kostet den?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...