AT1S Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Han har vel ingen ting han skulle sagt, han Noman. Han ser ut som en gjøk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Haha, hva skjer? Et av knappehullene på en av OCBD-ene mine fra PRL er sydd igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fikser biffen greit Måtte sy på knappene på et par chinos første bruk en gang. Feil skjer også på de dyrere plaggene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kanskje enda bedre å bruke barberblad ja, takk for tipset. Har heldigvis mange liggende, så får vel kuttet opp greit, men sender PRL en mail først i tilfelle de vil ta den inn og bytte den i to-tre nye som plaster på såret, haha. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Joda, men han bryr seg jo. Det er bare ikke din smak. Hvis folk flest bare kjøper noe fra Carlings/J&J/osv og har en innstilling om at shopping er kjedelig, og han heller oppfordrer folk til å finne sin egen stil og interessere seg for klærene sine, så er jo det en god ting. Det vil bl a føre til at flere finner stilen folk her inne liker, samt at noen vil vike fra normalen. Det hadde ført til en enorm nedgang for Rolling Stones-tskjortene til Dressmann - et plagg skreddersydd for mannen som gir totalt faen. Jaja, selvfølgelig, han bryr seg jo, noe jeg forsåvidt synes er bedre enn å gi totalt faen, men jeg synes bare det blir litt komisk å "skjelle ut" norske menn fordi de ikke bryr seg om hvordan de kler seg når han selv kler seg som en klovn. At det ikke er min stil har ikke så mye med saken å gjøre, jeg kler meg riktignok i en retning, men jeg er fan av mange forskjellige stilarter så lenge antrekkene er gjennomførte og gjennomtenkte med tanke på farger, stoff og mønster..Men han skal ha cred for å oppfordre folk til å bry seg, og jeg digger fyren sånn ellers! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er uansett en forskjell mellom å være forfengelig noe han mener menn bør være og det å være interessert i hvordan man ser ut. Uansett kan en voksen mann som mener at moods er bra ikke bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://www.side2.no/...icle3207722.ece :wallbash: Han har et poeng, og selv om stilen hans ikke er min greie, setter jeg pris på at folk gjør en innsats. 1 Lenke til kommentar
LLobos Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hva synes dere om denne cardiganen? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/selected-homme-602/rev-cardigan-602278-286/ cardigan.htm Endret 13. august 2011 av LLobos Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Helt okay, ikke mer. liker ikke cardigans med så høy hals. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet om det er noe salgsvarer igjen når det gjelder dresser i Bergen, eller om jeg er n uke eller tre for sent ute? utte etter en enkel, grå dress til ca. 2500, maks 3000. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kompis sikret seg nettopp en Armani-dress til 2500 her i Stavanger, så det må jo være håp for deg i Bergen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stavanger-folk: Har noen av dere sett Barbour Beaufort på Salomonsen? Skulle gjerne ha prøvd på i to størrelser jeg står midt mellom, fordi jeg har målt fra armhulen til håndleddet til å være 21" på meg, og 40 har 20.5", 42 har 21", men siden den ikke vil ligge klistret inni armhulen lurer jeg på om en 40 faktisk kan passe ganske perfekt. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva gjør man når man har kjøpt et plagg fra en selger på SF, han sier at plagget er sendt og han slutter plutselig å svare på PMs? Det var et salg før han flyttet, noe han nå tydeligvis har gjort. Han sa det kunne ta ekstra tid fordi Canada Post hadde streik, okei, men streiken er for lengst ferdig og plagget ble sendt den 3. juli. Er flere som ikke har fått plaggene sine, litt irriterende selv om det bare er snakk om 85 dollar for min del. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvis han ikke har svart innen rimelig tid (si 2 uker siden siste PM), åpne en klage hos PayPal. Avhenger naturligvis av at du har vært smart nok til å unngå å bruke personal payment hos PayPal, hvis ikke er det egentlig ingenting å gjøre, annet enn å lære av sine feil. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Forslag til bag som jeg kommer til å bruke på skolen og litt til fritid? Har sett på napapjiri baggene og de er greie de, men er så mange som har de! Noen tips? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hvis han ikke har svart innen rimelig tid (si 2 uker siden siste PM), åpne en klage hos PayPal. Avhenger naturligvis av at du har vært smart nok til å unngå å bruke personal payment hos PayPal, hvis ikke er det egentlig ingenting å gjøre, annet enn å lære av sine feil. Ah, takk skal du ha. Siste jeg hørte fra han 4. juli, så åpnet klage. Og til deg over: Filson 256 eller 257, avhengig av hvor mange bøker du skal ha med i tillegg til pc og lader. EDIT: Vent nå litt ... "Takk for at du har registrert en klage angående denne transaksjonen. Denne typen transaksjon er dessverre ikke kvalifisert for PayPals tvisteløsning. Vi anbefaler at du kontakter selgeren direkte, da vår erfaring er at mange misforståelser kan løses gjennom direkte kommunikasjon mellom partene." Han svarer jo ikke, hva faen. Endret 14. august 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tenker på å bestille et par skjorter fra Ralphlauren.com, men lurer litt på størrelsene. Hvis jeg vanligvis bruker Medium slimfit, hva burde jeg gå for? Ser at det ikke selges noen form for slimfit der. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Customfit er det samme som slimfit Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Utvalget av slimfit er større i den britiske nettbutikken. Aldri bestillt derfra though Lenke til kommentar
cFc Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Customfit er det samme som slimfit Javel??? Er ikke det jeg har blitt fortalt i et par butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå