Vowels Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Alle vet jo at dvergene stammer fra Asia. Har hørt rykter om de har egne landsbyer der nede kun for dvergene, litt som apartheid. De blir strategisk plassert på rismarkene fordi de slipper å bøye seg så mye når de dyrket ris. Endret 12. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Alle vet jo at dvergene stammer fra Asia. Har hørt rykter om de har egne landsbyer der nede kun for dvergene, litt som apartheid. De blir strategisk plassert på rismarkene fordi de slipper å bøye seg så mye når de dyrket ris. Og det er mange asiater i USA. Uansett så har dette gått for langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har det gått for langt, skal du utrydde dvergene? 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har det gått for langt, skal du utrydde dvergene? Jeg sa for langt, ikke for kort. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er fortsatt usikker på om du troller eller ikke ang. dverger. Det må da være trolling? Du kan ikke mene at 173cm er dverg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Han kan jo mene at det er "dverg" som i lavere enn normalt. Jeg tror ikke han mener at det er den medisinske betegnelsen på dverg... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hva han mener spiller jo ikke all verdens rolle akkurat... Leve i troen kan han Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Polo Ralph Lauren skal visstnok fjerne Polo fra navnet, og bare hete Ralph Lauren. http://www.refinery29.com/end-of-an-era-polo-ralph-lauren-drops-the-polo-from-its-name Kanskje alt jeg har derfra plutselig blir verdt masse penger, fordi det er vintage. Vil ihvertfall leve i troen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er jo ikke første gang de bytter navn. Var jo Polo Ralph Lauren, nå er det Polo by Ralph Lauren fordi de ble saksøkt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har tre 25-30 år gamle lacoste piqueter, tror dessverre de er verdt mindre nå enn de engang var. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen som har noen erfaring med http://www.buyingserviceusa.com/ ? Det de tilbyr virker jo bra, men er litt skeptisk til et nytt firma som skriver ned pris osv. Hadde vært greit å høre med noen som har vært borti de før. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, men Barbour shipper de bare til UK. No shit sherlock. Likevel, ingen som vet hvor jeg kan få tak i denne baggen? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dumt å kjøpe Barbour jakke fra norsk nettbutikk når jeg skal til London om noen uker? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dumt å kjøpe Barbour jakke fra norsk nettbutikk når jeg skal til London om noen uker? Ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dumt å kjøpe Barbour jakke fra norsk nettbutikk når jeg skal til London om noen uker? Det er jo bare å prøve jakken i butikk i London for å finne riktig størrelse. Dersom den er billigere enn påp nettet kjøper du den der. Dersom den er dyrere så venter du til du kommer hjem og så bestiller fra nettbutikken Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://www.side2.no/mote/article3207722.ece :wallbash: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er problemet at han klager på at norske menn ikke bryr seg om hvordan de ser ut (noe folk flest her inne også klager på) eller stilen hans? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg vil vel tro at det er fordi at han klager på hvordan norke menn ikke bryr seg og at han selv går kledd i noe som gjør meg fysisk uvel..Uten at jeg skal svare for noen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Joda, men han bryr seg jo. Det er bare ikke din smak. Hvis folk flest bare kjøper noe fra Carlings/J&J/osv og har en innstilling om at shopping er kjedelig, og han heller oppfordrer folk til å finne sin egen stil og interessere seg for klærene sine, så er jo det en god ting. Det vil bl a føre til at flere finner stilen folk her inne liker, samt at noen vil vike fra normalen. Det hadde ført til en enorm nedgang for Rolling Stones-tskjortene til Dressmann - et plagg skreddersydd for mannen som gir totalt faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå