SML Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som vet hvordan shoppingmulighetene i Malaga, Spania er? Sikkert jævlig bra om du er ute etter kule t-trøyer kjøpt i boder. Er ikke Malaga et av de verste charterstedene ever? Tviler på at shoppingmulighetene er de beste... Aner ikke, derfor jeg spør. Forøvrig aner jeg ingenting om malaga som chartersted, drar dit med en vennegjeng fordi en av dem har familie med hus der... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noob indeed. Man impregnerer ikke vanlig skinn. Spørsmålstegnet indikerer at jeg faktisk ikke er helt sikker på hva slags materiale de er laget av. Dama i butikken ga meg en impregnering til disse støvlene, hvor jeg sa ja til at det var til disse: (men jeg synes ikke de ble noe særlig pene etter impregneringa, og da tok jeg ikke på mye i det hele tatt) Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som vet hvordan shoppingmulighetene i Malaga, Spania er? Sikkert jævlig bra om du er ute etter kule t-trøyer kjøpt i boder. Er ikke Malaga et av de verste charterstedene ever? Tviler på at shoppingmulighetene er de beste... Aner ikke, derfor jeg spør. Forøvrig aner jeg ingenting om malaga som chartersted, drar dit med en vennegjeng fordi en av dem har familie med hus der... Malaga er den femte største byen i Spania og kan by på okei shopping for det du kan forvente av en by med i overkant av en halv million innbyggere. Du finner i alle fall alle standardbutikker og merker, i tillegg til at det sikkert er noen greie lokale butikker med sko, dresser, skjorter, etc. som du kan besøke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Noob indeed. Man impregnerer ikke vanlig skinn. Spørsmålstegnet indikerer at jeg faktisk ikke er helt sikker på hva slags materiale de er laget av. Dama i butikken ga meg en impregnering til disse støvlene, hvor jeg sa ja til at det var til disse: (men jeg synes ikke de ble noe særlig pene etter impregneringa, og da tok jeg ikke på mye i det hele tatt) Aldri hør på hva ansatte i norske skobutikker forteller deg når det kommer til skopleie. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Noen som har nok swag? «Slipset mitt er ikke no' piss, for det er en krokodilletiss» –Luxus Leverpostei Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Erfaring med merket "These Glory Days"? Fant en pen trenchcoat på Volt av nevnte merket. Den så veldig formløs ut, men tenkte jeg skulle prøve den i morgen. Tror prisen var 1399,-. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ralph Lauren Denim & Supply Diesel-assosiasjoner Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Erfaring med merket "These Glory Days"? Fant en pen trenchcoat på Volt av nevnte merket. Den så veldig formløs ut, men tenkte jeg skulle prøve den i morgen. Tror prisen var 1399,-. Ganske fornøyd med min skjorte og min v-gsenser fra These Glory Days, bare å prøve den på det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ralph Lauren Denim & Supply Diesel-assosiasjoner Enig, litt for trendy for min del. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Lol, kunne det blitt mindre trendy? 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) PRL Cashmere! Endret 11. august 2011 av ertestuing 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) ER DU HELT SERIØS?! Syk pris, synd det var så lite i medium (dog ingen bombe). Sendte PM om den røde crewnecken, håper den går inn. Ertestuing: Endret 12. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvis det blir som i fjor er ikke han de eneste som selger de. Outletene starter plutselig å selge de igjen, noen medlemmer stikker innom for å kjøpe 20-30 gensere og så selge de på SF/eBay. Ganske kjekt, for vi får gode priser på de og de tjener litt penger på siden. Så poenget mitt er vel at selv om man ikke finner mye i sin størrelse med første selgeren, så kommer det sannsynligvis flere selgere som selger med akkurat de samme prisene, og forhåpentligvis flere i ønsket størrelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kjapt spørsmål. Kan jeg bruke en hvit skjorte til beige chinos? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Flott. Var skeptisk til om det ble for lyst eller ei. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sist jeg sjekket var det fortsatt sommer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Hei dere. Jeg tenkte å kjøpe denne Barbour-baggen fra ASOS i dag. Litt kjipt når jeg finner ut av at de ikke shipper den til Norge. Noen som vet om butikker evt. nettsider i EU hvor de selger den? Hadde satt veldig pris på det. EDIT: Feil lenke. Endret 12. august 2011 av Hugol Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har da kjøpt fra ASOS før, og de har sendt til Norge. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, men Barbour shipper de bare til UK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå