Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hvem du spør, de fleste vil nok si seg enig med deg, men altså ikke meg, her er forresten posten det var snakk om. Jeg ble litt usikker på hvilken lyd kuer lager nå, men samme kan det være, en løve er nærmere enn tiger enn et marsvin er, det er jeg fortsatt temmelig sikker på.

Lenke til kommentar

Såvidt meg bekjent er ikke grammatikk en del av mote- og utseende. Så nå har folk kastet bort tid på et dusin poster som er fullstendig OT og som dermed er blitt fjernet. Så dessverre har noen kastet bort litt tid ;)

Regner med folk holder seg til topic og ikke kaprer tråden og gjør den om til norsk undervisning :)

Lenke til kommentar

Tja.. synes jo språk er endel av moten! For eksempel er det en stygg, stygg, stygg mote/trend noen steder med sjino, sjøkken osv noe jeg personlig finner helt grusomt.

Meen... for å holde meg litt mer on topic:

Hva synes dere? Har RL tatt litt for mye av med Big Pony serien sin?

pPOLO2-2063574_standard_v330.jpg

Lenke til kommentar
Tja.. synes jo språk er endel av moten! For eksempel er det en stygg, stygg, stygg mote/trend noen steder med sjino, sjøkken osv noe jeg personlig finner helt grusomt.

Meen... for å holde meg litt mer on topic:

Hva synes dere?  Har RL tatt litt for mye av med Big Pony serien sin?

pPOLO2-2063574_standard_v330.jpg

5203933[/snapback]

Så ut som en Kiwi-uniform. Tror RL har resizet litt vel mye, meningen er ikke å reklamere heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...