Hefla Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Haha, den løven er prikk lik logoen til Pringle of Scotland... 5197227[/snapback] Ja, er egentlig litt merkelig at det ikke blir bråk av det... Eneste forskjellen er vel nesten bare halen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Peugeot noen? abcabcabc Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Peugeot noen? abcabcabc 5202693[/snapback] Korrekt. ABCABCABC. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Interessant. Tror Tiger har glemt seg litt, og trodd at de het Lion i stedet :/ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tja, strengt tatt har de kommet seg. Den andre logoen ligner mest på et marsvin. Etter mine teorier er løver nærmere tigre enn det marsvin er, uten at jeg er ekspert på dyreting, selv om jeg postet bilder av kuer i SO4 i går. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det kommer an på hvem du spør, de fleste vil nok si seg enig med deg, men altså ikke meg, her er forresten posten det var snakk om. Jeg ble litt usikker på hvilken lyd kuer lager nå, men samme kan det være, en løve er nærmere enn tiger enn et marsvin er, det er jeg fortsatt temmelig sikker på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Såvidt meg bekjent er ikke grammatikk en del av mote- og utseende. Så nå har folk kastet bort tid på et dusin poster som er fullstendig OT og som dermed er blitt fjernet. Så dessverre har noen kastet bort litt tid Regner med folk holder seg til topic og ikke kaprer tråden og gjør den om til norsk undervisning Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tja.. synes jo språk er endel av moten! For eksempel er det en stygg, stygg, stygg mote/trend noen steder med sjino, sjøkken osv noe jeg personlig finner helt grusomt. Meen... for å holde meg litt mer on topic: Hva synes dere? Har RL tatt litt for mye av med Big Pony serien sin? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kunne spart seg for tallet og resizet den down below Lizm Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tja.. synes jo språk er endel av moten! For eksempel er det en stygg, stygg, stygg mote/trend noen steder med sjino, sjøkken osv noe jeg personlig finner helt grusomt. Meen... for å holde meg litt mer on topic: Hva synes dere? Har RL tatt litt for mye av med Big Pony serien sin? 5203933[/snapback] Så ut som en Kiwi-uniform. Tror RL har resizet litt vel mye, meningen er ikke å reklamere heller! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Min selvpåførte skokarantene glapp storveis i dag – et par Prada-sneakers hadde «Thomas» skrevet med store bokstaver på seg, å la de stakkars skoene stå igjen der helt alene ble rimelig uaktuelt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hva synes dere om helsvart dress, hvit skjorte, svart sirketørkle og smalt svart slips? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Knall, så lenge silketørklet ikke kræsjer med dressen og slipset og silketørklet matcher. Også en veldig riktig kombinasjon denne høsten, for øvrig. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ok. Takk for kjapt svar. Du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan få tak i et slikt sirketørkle? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 I en hvilken som helst butikk som selger silketørkler? Du bor vel i Oslo om jeg ikke husker feil, Ferner Jacobsen er vel blant de som har mye av slikt klassisk tilbehør. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Eventuelt så har Tie Rack på Oslo City noe. Er vel kanskje i en litt lavere prisklasse enn Ferner Jacobsen, men jeg har ikke handlet der selv så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Begynner å bli mer og mer glad i Steen og Strøm jeg. Kom hjem med finfin skjorte, genser og to skjerf. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Begynner å bli mer og mer glad i Steen og Strøm jeg. Kom hjem med finfin skjorte, genser og to skjerf. 5212365[/snapback] Gleder meg virkelig til å dra hjem til jul å se hva de har å tilby Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er helt enig med dere. Steen & Strøm har jo blitt dritfint! Har tho' ikke kjøpt noe der ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå