Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Slips fra Drakes med BIN på 24.99 £ her. RRP er 95 £, så det må jo sies å være et godt kjøp.

Flere slips fra Drakes på salg, koster $45 for de som er på salg. Ligger ikke på førstesiden da, så man må bla litt.

http://www.bensilver.com/SearchResult.aspx?searchPhrase=drakes+tie

http://putthison.com/post/8693676842/its-on-sale-drakes-of-london-ties-thesilentist

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Kul nok" ? Proviant Audio er faen meg det beste som har skjedd musikklivet i Norge på jævlig lenge. Helt ærlig. Mathias Stubø-plata "1979" (samme fyr) er også latterlig bra.

Har ikke hørt nok på det til å uttale meg, men beste som har skjedd av musikk i Norge på lenge er jeg nok ikke enig i...

Fet nok musikk det ja.

Skal muligens på James Blake DJ-sett på Sukkerbiten (Øya Natt) i morgen.

Hørt han/det før?

Kjenner ikke til han så er litt usikker på om jeg tar meg råd til det, selv om det hadde vært fett.

Edit: Fant en mix her, høres jo kurant ut til klubbgreier.

http://soundcloud.com/platform/br-38-james-blake

Du burde ta deg råd til det, helt klart. Synes James blake - ST er ett av de beste albumene som har kommet ut i år (de to EPene jeg har er enda bedre til og med).

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

"Kul nok" ? Proviant Audio er faen meg det beste som har skjedd musikklivet i Norge på jævlig lenge. Helt ærlig. Mathias Stubø-plata "1979" (samme fyr) er også latterlig bra.

Har ikke hørt nok på det til å uttale meg, men beste som har skjedd av musikk i Norge på lenge er jeg nok ikke enig i...

Hmm, hvem er det da?

Lenke til kommentar

Hører på Real Love Tastes Likes This! plata nå, faktisk. Ligger ute på WiMP.

Lenke til kommentar

Hmm, hvem er det da?

Tre kjappe: Det meste som kommer fra Nidaros scenen, Susanne Sundfør - The Brothel og Ulver - Shadows of the Sun

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan shoppingmulighetene i Malaga, Spania er?

Sikkert jævlig bra om du er ute etter kule t-trøyer kjøpt i boder. Er ikke Malaga et av de verste charterstedene ever? Tviler på at shoppingmulighetene er de beste...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Herre, hater ordet swag. Angrer på at jeg noen gang har brukt det, makan til oppbrukt ord skal du lete lenge etter.

9958.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...