AndyPanda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er viktig å ikke kjøpe den dyreste lommeboka, da du gjerne skal sitte igjen med litt penger så du får bruk den. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Clever..Jeg hadde vel heller aldri brukt 1k på en lommebok, men jeg kan jo skjønne at folk velger å gjøre det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nei, det var bare tullball. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Man kan ikke bruke så veldig mye mindre enn en tusenlapp på en lommebok uten at kvaliteten blir mindre bra. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har en phet lommebok fra DC som jeg kjøpte for 400 i 5.-6. kl elns, og den holder fortsatt Bruker den ikke nå lenger tho. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Faen, tråkket nettopp på en mordersnegle. Barbeint! Tror jeg må tråle mer i skotråden Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Man kan ikke bruke så veldig mye mindre enn en tusenlapp på en lommebok uten at kvaliteten blir mindre bra. Word tror jeg de sier på østkanten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har en phet lommebok fra DC som jeg kjøpte for 400 i 5.-6. kl elns, og den holder fortsatt Bruker den ikke nå lenger tho. Det er DC da. Sick quality dude. Faen, tråkket nettopp på en mordersnegle. Barbeint! Tror jeg må tråle mer i skotråden Har sikker gjort det sikkert 5 ganger i sommer Det er ubeskrivelig ekkelt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har noen av dere erfaringer med å handle hos Barret Alley? Jeg fikk litt sansen for denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Takk for link, Alkaw, jeg skal sende en mail til han og spørre videre. fkm: Takker for link, men det er litt over hva jeg har råd til som student, selv om de er fristende. Lommeboken på bilde 3 og 4 koster forresten ca. like mye (link). Christian B: Dersom den fra Hackett ikke hadde vært utsolgt hadde jeg kjøpt den. Takk for tips uansett. Det er selvsagt fristende å legge penger i noe som varer, men jeg har ikke råd til å bruke mer enn 5-6-700 kr. Sånn går det når man bruker bort pengene på tull Edit: Fikk lyst på en sånn en til min bærbare PC: Den er nok endel billigere enn de fra Kenton Sorenson også Endret 4. august 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
cfn Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor bør man kjøpe kjole og hvitt i Oslo? Lenke til kommentar
cfn Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Der har de vel bare Frislid og Corneliani. Jeg er ingen stor fan av Corneliani, så kanskje jeg skal prøve Frislid da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Frislid har helt kurante kjoler. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man kan ikke bruke så veldig mye mindre enn en tusenlapp på en lommebok uten at kvaliteten blir mindre bra. Har nettopp bestilt denne fra saddleback og regner med at kvaliteten er top-notch. Ca. 400 kr ferdig fortollet inkl. frakt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man kan ikke bruke så veldig mye mindre enn en tusenlapp på en lommebok uten at kvaliteten blir mindre bra. Har nettopp bestilt denne fra saddleback og regner med at kvaliteten er top-notch. Ca. 400 kr ferdig fortollet inkl. frakt. Selvfølgelig finnes det unntak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Og det er de som er de gode kjøpene! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva skal det bety egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå