AndyPanda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg kom over den nye kolleksjonen til Mango. Double monks til 1,499 er absolutt ikke verst. Kvaliteten er sikkert bånn, men det er vel første gang jeg har sett et slikt "billig-merke" ha dub monks i sortimentet. Forøvrig endel andre ganske greie plagg der. Fint med et alternativ til Zara. Kan du finnet et bilde av de? Får ikke sett noe pga noe bug med flash -.- Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Takk. Synes de så ganske ålreite ut med første øyekast. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Fikk tilbake penga på skjortene, no worries. De double monksa så fine ut de, problemer med flash jeg også, får du de i andre farger en svart? Endret 2. august 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva bør jeg gå for med tanke på messenger bag, slik som den multisync postet på forrige side? Kan sånt skaffes i Norge til overkommelig pris? I så fall, hva leter jeg etter? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Filsonbaggen som han kjøpte kan kjøpes for rundt 1.5k på Cranes Country shop, de selger internasjonalt og prisen er upåklagelig. ( Billigere en Filson sin egen online shop). http://www.cranes-country-store.com/ Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fikk tilbake penga på skjortene, no worries. De double monksa så fine ut de, problemer med flash jeg også, får du de i andre farger en svart? Vanskelig å si. Du finner dem ikke i nettbutikken enda, bare i lookbooken, men jeg regner nesten med at man kan få dem i brun når de kommer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Filsonbaggen som han kjøpte kan kjøpes for rundt 1.5k på Cranes Country shop, de selger internasjonalt og prisen er upåklagelig. ( Billigere en Filson sin egen online shop). http://www.cranes-country-store.com/ Takk for tipset. Likevel må vel 25% moms påregnes, pluss fortollingsgebyr. I underkant av 2000 kroner. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg betalte ca. 1800 der i butikk. Var veldig glad for at jeg fikk sett de, vurderte vel egentlig #256 Original Briefcase men fant ut at den var alt for liten for mitt bruk da jeg så den. Endret 2. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Likte egentlig ikke bagen. Ble litt for mye dill dall som farmor ville sagt. Det enkle er ofte det beste. Men jeg skal vel holde kjeft, som er storkunde hos Louis Vuitton... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hahahahahahahahah! Glow in the Dark Selvedge Denim Jeans Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) hahah, sykeste! Hadde passa perfekt sammen med ed hardy t-skjorter og hvite lacoste sko på et utested. edit: og jeg som synes de selvlysende bokstavene på russebuksa mi var harry Endret 2. august 2011 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hahah, sykeste! Hadde passa perfekt sammen med ed hardy t-skjorter og hvite lacoste sko på et utested. edit: og jeg som synes de selvlysende bokstavene på russebuksa mi var harry QFT! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har litt lyst på et par jeg, bare for å ha det i skapet. Hvor mange kan si at de har selvlysende jeans i skapet liksom? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sletter deg på facebook snart, Henrik. 4 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Likte egentlig ikke bagen. Ble litt for mye dill dall som farmor ville sagt. Det enkle er ofte det beste. Men jeg skal vel holde kjeft, som er storkunde hos Louis Vuitton... Jepp, du skal bare holde kjeft Men joda, selv om det ikke er mange elementer der, så kan den være mer stilren. Fieldbag og travelbag/dufflebag fra filson er det mindre ting på, men til mitt bruk er de ikke akkurat praktiske. Fikk faktisk en del bra kommentarer på den da jeg var i NY av ansatte på både Gant, Levis og Ralph Lauren Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sletter deg på facebook snart, Henrik. Pfft, du vet at du innerst inne har lyst på de. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Likte egentlig ikke bagen. Ble litt for mye dill dall som farmor ville sagt. Det enkle er ofte det beste. Men jeg skal vel holde kjeft, som er storkunde hos Louis Vuitton... Jepp, du skal bare holde kjeft Men joda, selv om det ikke er mange elementer der, så kan den være mer stilren. Fieldbag og travelbag/dufflebag fra filson er det mindre ting på, men til mitt bruk er de ikke akkurat praktiske. Fikk faktisk en del bra kommentarer på den da jeg var i NY av ansatte på både Gant, Levis og Ralph Lauren So much hate. Sletter deg på facebook snart, Henrik. Pfft, du vet at du innerst inne har lyst på de. Hvis jeg hadde røyket hasj, sniffet cola OG drikket 10 liter med sprit, kanskje. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Og den som nevnte at man fikk vann med sitron av en dude i smoking på Ralph Lauren var isåfall heldig. Øverste etasjen var privat Nest øverste var black label, og en eller annen treningstøytype i glorete farger som så selvlysende ut i det kritthvite rommet med de to dresskledde selgerene. Var heller ikke noe fint der oppe, annet enn dresser, sko og solbriller... dvs. stuff jeg ikke skulle ha. Deg var det vel jeg snakker om her Endret 2. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå